• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Det ble en ekstra feriedag i dag...så onsdagen skal definitivt nytes - ikke jobb før mandag:-) Ha en flott onsdag du også.

God morgen fra Lillestrøm. Deilig vær og siste dag før langhelg er det også. Sovet litt lenger da tannlegen skal besøkes. Ellers er det en Neo og Crj tur i morgen på planen. :)
Ha en fin en på bakken eller i lufta! :)

God morgen fra trikken. Første gang på jobb på over en uke, så da passer det bra med en fridag alt i morgen. Har riktignok vært endel online så jeg vet det er ingen ulumskheter i innboksen. En tur til Møller i ettermiddag for å kjøpe ut bilen etter 3 års leasing. Alltid greit å bli kvitt litt likvider som har hopet seg opp[emoji13] Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Snart langhelg[emoji3] Retur med Lufthansa fra MUC i går, ikke helt fornøyd da jeg hadde betalt noen ekstra grunker for exit row på A320. Og så ble det flybytte til A319... First World problems. Ser frem til noen dager fri i godværet. He en fin onsdag!

Sent from my iPad using Tapatalk

Hei fra Forus. Siste arbeidsdagen før jeg tar langhelg jeg også. Skal bli fint. Satser på at arbeidsdagen blir noenlunde rolig...

God morgen fra Snillfjord. :)

Skjønt det ikke er heeelt gull i munn for morgenstund på denne kanten, i alle fall ikke enda. Her er man trøtt som fy, men snart klar for å plotte kurs for Orkdal og Toyota Orkanger for å ordne en plate/deksel under bilen slik at den er klar for neste ukes dagstur til Malm.

Med ok vær-prognoser og langhelg i sikte så kan det dukes for mang en aktivitet tenker jeg. Men først av alt skal de siste innkjøpene til konfirmasjon planlegges og kanskje gjennomføres.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra Kolbotn - her venter man på LimoByEB som skal ta meg til OSL og derfra hjemreise med en natt i Tyskland før en 747-400 tar meg hjem til Seattle i morgen.

Hepp hepp ble en tre dagers arbeidsuke her og, gjør som resten av landet på fredag (for de som ikke MÅ på jobb) og tar ut langhelga.
Skal heldigvis ikke styre med noe pass da... Passet er klart for neste tur til Færøyene i pinsa.

Tjohei fra Skaun!

Straks pakking på programmet igjen, LA venter i morgen, før en uke i Las Vegas med gjester står for tur. Kona meget fornøyd med all vaskingen av klær mellom hver tur... hehe

Reiseracet fortsetter med uforminsket styrke denne våren. :)

Nyt langhelgen folkens!

Kim

Morn fra studentbyen. Prøve på litt eksamenslesing før en tur på IKEA. Konsert venter i kveld

God formiddag fra Roma! Grei flytur nedover med KLM i går via AMS. Hele 5 år siden jeg har flydd KLM, og ble overrasket at de serverte mat/drikke til alle gitt at de beveger seg mot LCC-modellen (tror/trodde jeg). Uansett, kos det, foruten litt kaos på AMS/FCO grunnet passkontroll pga. Trump og G7 møtet om noen dager.

Interessant å se mange Ajax fans på vei til ARN, og syns det var rart SAS kun sendte en B736 til/fra AMS... Burde klart å fylle opp en A330 minst :D Uansett, det bør bli United seier. Satser på en bar i Roma viser kampen :D

Etter litt jobbing i dag så blir det utforskning på programmet resten av uken før DY flyr oss direkte hjem til BGO 1055-1415 på søndag. Absolutt ikke verst med direkte fly, are you listening SK? :P

Skader ikke med frokost på sengen og sol og 25 grader resten av uken med behagelige 15-18 på nattid. Ettersom Trump besøke Vatikanet i dag, så drøyer vi turen dit til i morgen - slik at paven er opplagt nok til å slå av en prat med oss (tenker det er slitsomt å snakke med Trump, hehehe). Ha en herlig langhelg people!

Morgen fra Brussel. Innmari forkjøla, men må knekke meg ut av senga snart. Årets store presentasjon for journalister venter kl 14 og det kunne ikke passet dårligere med vondt i ører, nese og hals.

Er galamiddag i kveld også, men den tror jeg at jeg skal melde pass på og bare krype tilbake under dyna.

Fytti katta :/

Ha en bedre onsdag

Interessant å se mange Ajax fans på vei til ARN, og syns det var rart SAS kun sendte en B736 til/fra AMS... Burde klart å fylle opp en A330 minst :D Uansett, det bør bli United seier. Satser på en bar i Roma viser kampen :D

Mye charter tydeligvis, ref en post på a.net over planlagte ankomster fra Nederland til ARN i dag

- arr. 10.45 ZI941F A320 F-HBIX
- arr. 11.00 CND9331 B738 PH-CDF
- arr. 11.20 CAI9787 B738 TC-TJM
- arr. 11.30 QS4376 B738 OK-TVV
- arr. 11.45 KRP3004 F100 YR-FKB
- arr. 11.55 CAI9775 B738 TC-TJI
- arr. 12.00 KRP3002 F100 YR-FKA
- arr. 13.00 QS4400 B738 OK-TVM
- arr. 13.15 KRP2504 F100 YR-FZA
- arr. 15.30 PLM8002 B744 EC-KXN
- arr. 14.00 PLM8008 B744 EC-KSM
- arr. 13.35 SS834 B744 F-HSUN
- arr. 14.40 ZI941 A320 F-HBIO
- arr. XX.XX SS804 A333 F-HZEN
- arr. 15.00 DX2171 MD83 OY-RUE
- arr. 15.35 JTG825 B733 OY-JTD
- arr. 16.10 QS4352 B738 OK-TVB
- arr. 17.35 ZT3201 A320 G-POWK
- arr. 18.00 CND9333 B738 PH-CDE
- arr. 18.30 QS4378 B738 OK-TVV
- arr. Xx.xx LG7641 B738 LX-LGU

Ser også på FR24 det er endel i luften mellom MAN og ARN nå

Last edited:
Morgen fra Brussel. Innmari forkjøla, men må knekke meg ut av senga snart. Årets store presentasjon for journalister venter kl 14 og det kunne ikke passet dårligere med vondt i ører, nese og hals.

Er galamiddag i kveld også, men den tror jeg at jeg skal melde pass på og bare krype tilbake under dyna.

Fytti katta :/

Ha en bedre onsdag

Mens noen er forkjølet er det tydeligvis andre som sluntrer unna foran PCen med spill, møtte denne karen nylig
280d688c8b.jpg

Omtrent slik det går med eksamenslesning om noen lurer

Duddelidu .. Nok en dag i møkkaværets tegn gjør at ferien kan fortsette uforstyrret. Ikke annet som skal gjøres i dag enn oljeskift på en av bilene.

Nei .. kanskje frese igang litt frokost? Egg & bacon høres fristende ut ...

Back