• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen fra Lillestrøm. Her er man i gang med kaffen og klar for en ny dag. Vi røk på nok en booking i går så da skal jeg ha 50 segmenter med SAS i juni. ;)
Min kone trenger fortsatt segmenter så vi må kjøre noen segmentrun til.
Ha en fin en med eller uten segmenter! ;)

Glad onsdag:-)

God morgen fra Ris. Veldig godt å sove i egen seng igjen....og nå skal jeg være hjemme en ukes tid. Møte/opplæring i hele dag... Ha en bra onsdag!

Tror nok at denne tråden kom rett før EB sin. God morgen fra Prærien. Satser på at dette blir den store simuleringsdagen uten for mange forstyrrelser.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen, fra trikken. Så en vanlig morgen. Vinterens visitt innenfor Ring 3 ble kortvarig for her er det grønne plener og de mest våryre trær og busker begynner få blader. Sameiemøte i kveld, men satser på det ikke har flyttet inn noen nye møteplagere i løpet av året. Ha en fin dag

Last edited:
God morgen fra Snillfjord. :)

Fortsatt vinter på denne kanten av landet, men håper det endrer seg snart. Ellers er været blandet med både snø, opphold, litt sol...så vi mangler egentlig bare det beste..regn.

Blir en rolig start på dagen her i huset, og det er ikke mange banebrytende planer på agendaen heller for såvidt. Mulig en skal avlegge moderen og lillesøster et besøk utpå dagen. Men før alt annet; Nyheter og frokost.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra Lillestrøm. Ny dag med kunder på besøk venter.

TIPS: Om noen er på Theatercafeen om dagen, så kjør på med hummersalaten til forrett. Det var usannsynlig godt. Himmel og fred. Men den er på "dagens" så den forsvinner sikkert straks.

Ha en brillefin dag

Morn fra ifi. Utenfor ring3 var det fortsatt snø på bakken men tror ikke jeg gidder å lete frem skiene igjen av den grunn. Satser på at sola svir av alt sammen i dag. Guardians of the Galaxy 2 i 4DX venter i kveld, blir nok kanon

God morgen fra T-banen. Klarte å forsove meg noe skikkelig. Men ble ikke etterlyst av jobben. Driver jo bare dank der likevel. Tror også dagens forsovelse henger sammen med at jeg var på byen til stengetid. Dumt valg. Men cola kurerer gruff og det kunne vært verre...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

TIPS: Om noen er på Theatercafeen om dagen, så kjør på med hummersalaten til forrett. Det var usannsynlig godt. Himmel og fred. Men den er på "dagens" så den forsvinner sikkert straks.
Så bilde av den på Instagram da de presenterte ukas 3-retters forrige torsdag og tenkte at den må jeg få med meg. Kom aldri så langt forrige lørdag, var "en smule" redusert etter fly & øl fredag og etter fem timer på jobb ble det senga resten av dagen. Eh...veeeeel...😳 Var vel strengt tatt ikke fly & øl sin skyld at jeg møtte på noen venner jeg ikke hadde sett på en stund på vei til taxiholdeplassen på Strømsø torg og lot meg "lure" til å ta et par (tre fire...) Spritz med dem før jeg kom meg hjemover mye seinere enn planlagt. Ikke akkurat et sjakktrekk, men er vel ikke alene om å ta mindre smarte beslutninger med stigende promille...😜

Så bilde av den på Instagram da de presenterte ukas 3-retters forrige torsdag og tenkte at den må jeg få med meg. Kom aldri så langt forrige lørdag, var "en smule" redusert etter fly & øl fredag og etter fem timer på jobb ble det senga resten av dagen. Eh...veeeeel... Var vel strengt tatt ikke fly & øl sin skyld at jeg møtte på noen venner jeg ikke hadde sett på en stund på vei til taxiholdeplassen på Strømsø torg og lot meg "lure" til å ta et par (tre fire...) Spritz med dem før jeg kom meg hjemover mye seinere enn planlagt. Ikke akkurat et sjakktrekk, men er vel ikke alene om å ta mindre smarte beslutninger med stigende promille...

Theatercafen?
Var den I Bygningen til Grand Hotel på Karl Johan?
Tror jeg var der noen runder da jeg bodde i Oslo en kort stund og gakk på CD kurs på Fornebu, 1980.
En mannsalder siden, men god mat og fjong servering husker jeg.
Husker også Rosekjelleren. Var der titt og oftere egentlig.
God drikke og lettkledde damer. Godt liv på den tiden.
Ble kjent i tigerstaden. Hadde hybel på Åsfaret, tror det var en vei i Bærum oppi Holmenkollen, stemmer det?
Egentlig gode minner bortsett fra -20 grader på vinteren og bruktbil som ikke startet i kulda.
Kom meg dog på kurset som regel, Ascor som drev det på vegne at en statlig flyskole. Jeg var med som privatist, dvs, betalte selv.
Nåja, dette var om Theatercaféen...:rolleyes:

Rosekjelleren ... hæhæ .. med gamle Rose som hovmester. For ei bule. Var der noen ganger, men bula var mest beregnet for gamle dresskledde gubber ..

På den tiden var det vel mest Ridderhallen, Safari og slikt som gjaldt.

Men nå er vi skikkelig på viddene.

Rosekjelleren ... hæhæ .. med gamle Rose som hovmester. For ei bule. Var der noen ganger, men bula var mest beregnet for gamle dresskledde gubber ..

På den tiden var det vel mest Ridderhallen, Safari og slikt som gjaldt.

Men nå er vi skikkelig på viddene.

Var ikke på ridderhallen, hvor var den?
Rosekjelleren var det endel sjøfolk som frekventerte på den tiden.
Gamle dresskledde gubber var kanskje tidligere, 60 tallet muligens da Einar Rose var kjendis.
Nåja, sikkert borte nå, men tilbake på topic, Theatercaféen, var/er den i Grand Hotel på Karl Johan?

Ridderhallen var i Torggata - mellom Stortorvet og Youngstorget. Mest pop og disco, men jentene likte seg der ...

Ridderhallen var i Torggata - mellom Stortorvet og Youngstorget. Mest pop og disco, men jentene likte seg der ...

Hvis jentene likte seg der, da hadde jeg nok også likt meg der.
Ganske enkelt konstruert sånn sett.

Fant en gammel VG (1985?) i boden til opphavet for en stund siden, skulle gjerne tatt en barrunde på disse stedene igjen[emoji16]

1155d076b127fe755262edda47e26a20.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Å herlig .. Haha .. Frank Aleksandersen... fetter'n til Åge, var det ikke?

Husker Jegerhallen var litt sånn 'hardcore' for dansebandfansen .. Hadde litt dårlig rykte. Skummelt.

Tiffany var jeg mye på husker jeg :-) Rosekjelleren var uunngåelig for en 18-åring...

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

Back