Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Varme er ikke noe man venter på, men noe man reiser til.Onsdagen er over 9 timer lysere...kan noen bare skru på varmen. Ha en bra onsdag![]()
God onsdag fra tiggerstaden.
Varme er ikke noe man venter på, men noe man reiser til.
Skal etter planen nyte historisk stein i 20 grader pluss i helgen. Det synes jeg høres akkurat passe ut. At solen går ned 20:09 istedenfor 20:49, det overlever man.
Ha en god en alle som har skjønt trikset med å forflytte seg.
God morgen fra Toremolinos eller noe sånt. Straks hotellfrokost. Fire stjerners hotell kan tydeligvis være litt forskjellig, men visste jo det på forhånd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal etter planen nyte historisk stein
Er ingen ekspert, men mener at jeg på bildene ser flere tegn på at dette er "produsert". Du burde kontakte ditt lokale museum for å vite sikkert.Er du arkeolog eller geolog?
Jeg har en gammel stein som skulle ha vært sett nøyere på av en ekspert, i tilfelle den er verdt noe, og det kan være et pluss for øl og vin budsjettet mitt.
Har lagt den ut på ebay for å se om det er interesse, men labert foreløpig.
Skal hente lenke og legge inn her, men skal lukke dette vinduet først så det ikke blir borte vekke når jeg spretter over til eBay for å hente sten lenke.
Stay tuned.
Er ingen ekspert, men mener at jeg på bildene ser flere tegn på at dette er "produsert". Du burde kontakte ditt lokale museum for å vite sikkert.
I dag markerer også akkurat 1 mnd med å vokne opp ved siden av samme vriompeisen hver dag. Egentlig et undervurdert konsept.
Er ingen ekspert, men mener at jeg på bildene ser flere tegn på at dette er "produsert". Du burde kontakte ditt lokale museum for å vite sikkert.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.