• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen folkens

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Dagen er startet med en god frokost og kaffe. Hjemme kontoret åpner om 10 minutter og blir åpent hele dagen.

Ha en flott midtuke videre.

Jan

Re: God onsdag morgen folkens.

God morgen. Omsider var minstemann snørrfri nok til å sendes i barnehagen....før en dobbel planleggingsdag. Men blir jobbende hjemmefra i dag, før jeg i kveld skal ut å løpe med en kamerat. Kroppen vedlikeholder ikke seg selv, i hvertfall ikke forbedres. Ha en fin dag

God morgen fra hjemmekontor dag 1000. Føles i hverfall som 1000.

God morgen fra Sola. Det pågår kontorering og VTC møte på gamlekontoret. Var tidlig ute, så jeg rakk også morgenens kaffeslabberas.
Ha en nydelig onsdag :)

Last edited:

God formiddag fra hjemmekontoret i sør!

Blåst og regn og grått! Er høsten kommet alt? Plutselig savnet jeg sommeren.....
Ingen andre planer for dagen så vurderer å sove lunsj snart....

Ha en fjong dag!

God morgen fra Sola. Det pågår kontrollering og VTC møte på gamlekontoret. Var tidlig ute, så jeg rakk også morgenens kaffeslabberas.
Ha en nydelig onsdag :)

Hallo! I følge rammen under innlegget ditt skal jo du være på vei til Bangkok i dag.... ;):p

Hallo! I følge rammen under innlegget ditt skal jo du være på vei til Bangkok i dag.... ;):p

Ja, men beklageligvis ble det litt endring i planene, har ikke fått oppdatert ennå :D

Hel fra Vestlandet. Hadde en fantastisk bryggemiddag i går med nyfisket skalldyr av forskjellig former. Om noen timer er det hjemover igjen og nydelig pizza med Dragen på programmet. Borte bra, men..

Hei fra Forus. Grei dag på jobben så langt. Slurper i meg en Pepsi Max her mens man oppdaterer seg på siste nytt. Ellers ingen planer i ettermiddag. I morgen blir det nok noen visninger til tenker jeg. Ikke funnet drømmehuset helt enda.

God ettermiddag fra Ris. Startet dagen med frokostmøte på Aker Aker Brygge, videre til lunsjmøte på Reenskaug i Drøbak før jeg nå er tilbake til middag her hjemme. Navnedag har jeg også...så da fortjener jeg nok å sprekke på den selvpålagte avholdslinja. Ha en bra ettermiddag du også.

Hva gjør denne nydelige 340en fra Air Belgium på BGO? Den går under KF4702 til Cape Town. Kan da vel ikke være noen charter turer dit nå?

DDAFDF09-9A2A-48BC-BB41-1B0D338BCBE3.jpg

God ettermiddag fra Ris. Startet dagen med frokostmøte på Aker Aker Brygge, videre til lunsjmøte på Reenskaug i Drøbak før jeg nå er tilbake til middag her hjemme. Navnedag har jeg også...så da fortjener jeg nok å sprekke på den selvpålagte avholdslinja. Ha en bra ettermiddag du også.

EB skriver ikke i tråden før langt utpå dagen? Hva skjer? :8:

God onsdag fra jobben. Ble visst litt overtid, men jeg tror jeg er i mål.
Var uka jeg skulle slutte å drikke cola på jobb, og det holdt helt til i dag.
Men jeg har vel tjent inn både colaen og panten på den overtidstimen.

Ellers rant det inn Trumf fra ViaTrumf i dag, og jeg tror en visst hotellkjede ledet av en viss Petter har glemt at jeg ikke bodde hos de de nettene jeg avbestilte igjen. Men ikke si det til noen.

Snart helg?

Hau hau og god formiddag ellerno .. vanskelig å se ut vinduene i morges. Iflg Weather Channel var luftfuktigheten 100%, men måler'n hjemme sa bare 98. Vel vel - gjeller er bestilt. Men nå skinner ihvertfall solen.

Ble en liten runde på super'n i morges, og der solgte de svinekjøtt til 99c per pund, så nå har jeg bikkjemat i en måned. Gutta liker det nye kostregimet, og veterinærbabe'n priste tilstanden deres sist jeg var innom. Så alle er fornøyde. :p

Hjemmekontoret er åpent og i full sving. Trangt under arbeidsbordet, men vi gjør vårt beste for å sameksistere ....

.. og det er kun ett år siden disse rulet Hartsfield .... hvem skulle trodd .. ? Bildet er tatt for nøyaktig et år siden ..

18.jpg

Last edited:
så da fortjener jeg nok å sprekke på den selvpålagte avholdslinja.

MAKAN!!! Jeg vil også sprekke så det suser i dag. Grrrrrrr. Får vente til fredag.

God efta fra Lillestrøm. Tustete å sitte på kontoret med vakumpakka salat når de andre hadde overtidspizza i dag. MAKAN!!!!

Dessuten har en den Polske IT leverandøren vår i dag offisielt søkt på jobben til dørstoppergrisen etter å ha hørt at den får 4 uker betalt ferie og feriepenger nok til å kjøpe fiskestang. Vi får se hvordan dette går.

Ikke nok med det! Nemlig

Ha en fin en

God ettermiddag fra oss i vest, en passe travel dag med Presentasjon av ny spennende loesninger for 500 Amazon AWS ansatte, noe som gikk svaert bra. Firmaet la frem resultatene i gaar og de gikk i en noen anderledes retning enn SAS.

Back