• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen folkens.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Oslo nord har minus 2 grader, det er hvitt og ingen vind med kuldetrekk - takk for det.

Kaffen er servert og småpraten er i gang før selve dagen begynner.

Jan

God onsdag fra Kristiansand

Turen går til Oslo via Sandefjord - Strømstad. Skal inn for å hilse på familiens nyeste medlem som kom på nyttårsaften. Så blir det kanskje Oslo - Kiel - Hirtshals - Kristiansand hjem.

Ha en super dag folkens

God morgen fra Skogen. Ser ut som noen revisorer skal forkludre arbeidsdagen min litt. Ha en fin dag

God morgen fra Narvik. Dagene i dag og i morgen blir tilbrakt her, før det blir retur hjem igjen. Trodde det skulle bli litt frisk landing på EVE i går ettersom det var storm i området, men det var falsk alarm ettersom den var usedvanlig rolig og fredelig. I grunnen like greit da jeg ikke var klar for noen endring til BDU eller TOS i går kveld.

Guten morgen fra Lillestrøm.

Er ny-løpt etter å omsider ha fått meg stæsj så jeg kan løpe om vinteren. Takk til XXL og sjølveste Stankelbein.

Nå er det kontordag igjen. Hverdagene fortsetter heldigvis heeeeeelt til neste hælj. Woohoo

Ha en deilig dag.

Mornings fra denne trønder'n! :) Har vært opp i litt over en time nå. Etter å ha vært utenfor det moderne samfunn( som uføretrygdet ) i ca 2 år nå er det på tide å stake ut en ny kurs og sveve litt høyere på ambisjonsfronten dette året. :) Hvorvidt en kommer seg i jobb er et annet spm, men å sløve bort livet tjener jeg intet på i alle fall. :)

Ellers er frokosten på vei, foruten det så er dagen blank frem til kvelden. Da blir det tur inn til nabokommunen hvor en bjørnjeger kommer for fortelle, vise bilder/videoer fra sine mang opplevelser, det kan bli spennende. Er ikke en jakt-type, men det skader ikke å lære noe nytt tross alt. ;)

Ellers ønsker jeg alle forumister og #avgeeks en toppers dag videre, måtte den bli årets beste så langt! :D

Good morning fra Gullstuen på OSL. Tidlig ute, litt senere i formiddag går ferden til NYC med SK907. Kjøpte billetten for leenge siden en gang SAS hadde salg, kostet kun drøye 2900,- Oppgraderte til plus med Optiontown for €167, og svir av 25000 poeng for Biz, det så ut til å være smekk fullt i plus, men en god del ledig i biz. Prøvde først å smile og vifte med øyenvippene for mulig å bli op upet uten å bruke poeng, men det hjalp ikke.... Uansett skal jeg nyte biz-livet uten at jeg har blakket meg på noen måte. I morgen går ferden videre til MIA, og lørdag bærer det ut på havet for musikk-cruise (americana, roots, countryrock m.m., se evt www.cayamo.com ) Ha en god dag, flyfolk!

God morgen fra London ,
Klart og fint vær nå i morgentimen med kun et par grader på pluss siden.
Frokost er inntatt og kursen settes for kontoret vis-a-vis ST.Paul's for full dags møte.
Ha en fin dag Forumister

God morgen fra oslo, Thon leverer varene som vanlig og nattens søvn var usedvanlig god til hotell å være. Dagens fylles med møter før man rusher til OSL, en halvtime i loungen og rask flytur hjem til kone og katt.

Ha en fin dag!

God formiddag
Tilbake på jobb...går foreløpig greit. Ryggen henger med, så det ser lovende ut.
Har benyttet første dag på jobb godt, ved å bestille flyreiser og hotell til div.kurs.Greit når ikke jeg skal betale ;)

Ha en strålende dag :D:D

Last edited:
Back