God onsdag fra Trondheim

LN-FHU

Superflyer
God morgen fra bartebyen
Grått og 10 grader her fra morran...en litt sånn fin og typisk høstdag.
Planlegges litt helgesprell idag, og kjenner jeg regjeringen rett, blir det vel litt indretjeneste utpå ettermiddagen tenker jeg.

Ha ein framifrå onsdag :)

God morgen fra Oslo -her er været på top - nå kommer høstfarger også frem på bladene som faller ned for i år.

Ha en flott dag.

Jan

Mornings her jeg sitter i Storokrysset og blomstrer. Kona måtte ha bilen så da er jeg henvist til en kollektiv reisemåte. Dagens oppgave er og få ferdig det meste av septembertallene. Ha en fin dag

På vei til LAS her i dag.

Hester og champis over dammen....:)

Nyt dagen, det skal jeg!

Kim

God morgen fra Forus,
her i sørvest lettere overskyet 12 grader ved kysten i morgentimene.
Det ligger an til en dag med liten eller ingen vind, det lover godt slik at man kan dra ut på sjøen og trekke krabbeteiner i ettermiddag.
En usedvanlig travel start i prosjektet etter ferien her over. Denne uken fortsetter heldigvis i ro på hovedkontoret.
I kveld blir det oppsummeringsmøte for Flydagen vi arrangerte på Sola 5. september. Et vellykket arrangement med ca 6500 publikummere og godt overskudd for oss arrangører.
Ha en fin dag alle.

God morgen( snarere snart formiddag ) fra Snillfjord! :)

Skyet og vekslende regn/opphold og ca 11-12+ denne dagen. Frokosten er vel unnagjort og snart må man til pers med ymse oppgaver tenker jeg. Innimellom alt skal også de ulike IC-rutene noteres som vanlig. :D I går så det veldig dødt ut på radaren i begynnelsen, men plutselig var det rene troll i eske og ved opptelling så hadde en 20 stk passeringer i boks, noen av de ganske så flotte også. Å se A380 med kikkert er absolutt ikke ueffent, et slikt syn lever en lenge på. ;)

Ha en fortreffelig dag forumister!! :D :D

Mornings, fra Gardermoen. Første gang på Osl loungen i dag og stortrives. Kom med SAS fra Stavanger for en god time siden, og skal snart videre med Aeroflot til Kiev via SVO.
Det bliren ny strek i flightmemory, og ny flytype i loggen (Superduper jet) i dag.

Halla!

I dag dro jeg hjem og vogget. Vogget 12 timer og tok fri.

Men det blir jo aldri sånn at man tar helt fri. Så jeg tok ikke heeeelt fri. Men jeg sov 12 timer og sitter og drikker kaffe.

Nå er jeg sulten... driiiiiiiiit sulten.

Åj åj åj

God kveld fra Aeroflot blues lounge i Moskva Det første som slo meg når jeg kom inn her, var at her får man virkelig bekreftelse på fordommene en kansje måtte ha mot Russland.
Opprevne vegg til vegg tepper, ødelagte stikkontakter med elektriske ledere ut i dagen og "Jysk style" skapdører i billig respatex som henger litt på skrå.
Den eneste ledige sitteplassen jeg fant, var en kontorstol med løs ryggstøtte.
Plastikkglass, plastikkbestikk,plastikkopper,varm hvitvin i flasker som er puttet oppi en vinkjkøler med lunket vann og dårlig mat (jeg digger russisk mat så jeg vet hva jeg snakker om)
Men så: etter en liten time forsvinner hordene, det blir ledige sittplasser, plast blir byttet ut med glass og porselen og det blir plutselig ganske koselig her ,og med Armensk cognac og god kaffi i buffeten har jeg egentlig alt jeg trenger.

Henrik Ø.
Moskva

Jaja .. da sitter man her .. arbeid på skjermene rett frem og Malmø-Real på Fox 60 grader til høyre.

Ga noen euro til Transavia i dag, så da før man et nytt selskap på listen om et par uker.

Back