God onsdag fra SVG

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
da var det lille-lørdag og jeg har fri! Gir fullstendig mening å stå opp frivillig klokken halv fem da. :)

Straks på vei til CPH for et mulig minitreff med en annen Flyprater. Før man skal videre å se om det er noe fly og knipse i Belgias hovedstad.

Ha en flott dag!

God lillelørdag fra BGO!
Da var man klar for nok en runde tur/retur GVA. Samme maskin som i går (SE-RJF), og traff også den ene flyvertinnen fra CPH-BGO i døren.
Dersom alt går på rute venter minitreff på CPH med Twin Otter :-)

Ønsker dere alle en fantastisk onsdag, enten du flyr eller ikke!!

God morgen. Klar høstluft her i morgentimene i hovedstaden. Konstaterer jeg har et møte fra 21 til 22 i dag, så får man se om det blir fysisk eller om jeg slipper unna med en telco. Jeg slipper uansett problemet med ikke og ha nok å gjøre. Ha en fin dag, E18 kaller på meg

God morgen!

Nydelig vær i Oslo i dag.
Akkurat bestilt billetter til Island litt senere i september, og livet er bra.

Ha en flott Onsdag!

Goden tag - det er en flott morgen i Oslo nord - det er blå himmel - sola er fremme og det er 11-12 grader og bare en liten trekk fra nord - så innflyvning skjer via 01 runway.

Ha en vakker dag i hovedstaden folkens.

Jan

God morgen fra Ruters røde på vei til FBU. Første dag på kontoret denne uken.

God morgen fra Ruters hvite.

Junior avlevert i barnehage, firhjulingen avlevert på service hos Møller Ryen og snart avleverer man seg selv til arbeidsgiver.

Ha en effektiv dag!

Assalamu Alaikum fra kontoret.
Fin kveld i går med peking and og gammel Bordeaux I sofaen med dragen foran en skikkelig drittfilm.. I kveld blir der haraball med dragen og noen naboer på mexerestauranten Tortuga på Madinat Jumeirah.
Godt det bare er en 10 timers work shop i morgen før det er helg.:drunk:

Nyt dagen dere.

Host & host fra Akersgata! Det slår aldri feil med forkjølelse etter ferien. Og når serverne har vært nede siden i går ettermiddag, så er det sannelig ingen fin onsdag. Vurderer å kjøpe meg fem hveteboller til 20 kroner og ta bussen hjem så snart som mulig.... Ha en finere onsdag!

God onsdag fra Skottland, nye telefotoobjektivet mitt låg og venta på meg da jeg kom i går kveld :colgate:, har hatt meg en sykkeltur bort til GLA for å teste litt og det ser lovende ut :)

G'mooorgen .. snart klart for ny arbeidsuke. Det blir to hele arbeidsdager før vi slår til med en femdagers langhelg. Man kunne bli vant til slikt .. ;)

Deilig utetemperatur på morran. Utrolig hvor mye bedre morgenkaffen smaker utendørs. Men det blir vel etterhvert over 30 i dag også ....

Ny LUNCH på iPad'en og Wiborg-bok på Kindlen ... Syyykt travelt ....

Og god ettermiddag fra OSL.

Stemningsbilde fra fast track:

0baf1c06b9013eb4d50b55119267a789.jpg

Back