God onsdag fra stasjonen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Hvalstad Stasjon. Straks L1 til jobb. Lite planer annet enn en løpetur i kveld. Men innen de skal jeg spå fremtiden. Ha en fin dag

God morgen fra Haugesund.
Klokken skulle egentlig ringt 08.00, men når våken siden 05 med musikk surrende i hodet var det bare å stå opp. Fordelen er bedre tid til kaffe, Flyprat o.a., før nok en dag med kreativ, givende kombinasjon av jobb og hobby. :)

Morn fra gjemmekontoret. Halvveis sjanglende form i dag som i vanlige tilfeller hadde vært egenmelding, men som nyansatt finnes ikke slikt og jeg tar heller en roligere dag hjemme.
Lufthansa droppet heldigvis streik så satser på at man får en kurant reise til MUC i morgen, selv om vi kun har svarte kofferter.

God morgen fra Hamburg.. Eisbein og store mengder øl merkes klart på kroppen. Nå bort i høgget og snakke om svære båter.

God morgen fra Sandnessjøen,
Her oppe skinner solen igjen , dog er det ikke fullt så varmt som sørpå , 9 grader.
Prosjekt forberedelser står på programmet idag her oppe på basen vår.
Holder været , så blir det kanskje en trim tur opp på en av Søstrene idag.
Ha en fin dag.

God formiddag fra Ris. Morgentur i området før jobb - nå teams møter med både interne og eksterne kjendiser. Satser på en bra utendørs tur til i løpet av dagen…før kofferten skal pakkes til morgendagens busstur.

God formiddag fra prærien. Fullfart siden 05.30 her. Satser på en joggetur i kveld siden det ble jobb i dag tidlig.

God formiddag fra Forus. Da var man back in business på jobb etter drøye to uker ferie. Borte bra, hverdag best. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra hotellet ved DCA. Her har jeg sittet og drukket kaffe og jobbet noen timer. Skulle egentlig med fly videre til Norfolk og hente leiebil der og kjøre opp til Newport News for et møte i ettermiddag.

Men taxisjåføren i går tipset meg om at det kanskje var like lurt å bare kjøre herfra. Etter en liten sjekk på Avis viser det seg at det heller ikke var noe dyrere å leie her og returnere i Norfolk i morgen enn å bare leie der. I tillegg er det jo faktisk en del raskere. Så da bærer det snart ut for å hente bil.

Spørsmålet nå er bare om jeg skal kjøre ekspressveien via Richmond eller via Tappahannock og Gloucester. Me fær sjå.

Ha en finest dag!

Buenas tardes fra Sør-Amerika!

Tid for meg å komme meg nordover. Blir litt på kryss og tvers. Nå en kort
mellomlanding i Buenos Aires før jeg fortsetter nordover.

Er så UTROLIG MEKTIG å fly over Andesfjellene når man forlater Santiago. Det argentinske landskapet er ganske flatt og oversiktlig, men det var vakker innflyvning med flott utsikt over Buenos Aires og presidentpalasset Casa Rosa.

Ha en fortsatt fin onsdag!

Attachments

• 6C3979EB-0301-4B2F-944F-217343BB9E06.jpeg
    6C3979EB-0301-4B2F-944F-217343BB9E06.jpeg
    113.7 KB · Views: 113
  • 1BC2AAA7-08CA-461E-BE02-ED9494041195.jpeg
    1BC2AAA7-08CA-461E-BE02-ED9494041195.jpeg
    107.2 KB · Views: 115
  • C5351BAF-4B05-40CC-B5CC-DD939AEA913C.jpeg
    C5351BAF-4B05-40CC-B5CC-DD939AEA913C.jpeg
    163.8 KB · Views: 111
  • 0E25DBD2-6B8A-4E9D-989D-BEDAE02244AB.jpeg
    0E25DBD2-6B8A-4E9D-989D-BEDAE02244AB.jpeg
    158.4 KB · Views: 111
Last edited:
G'dagen fra litt lenger nord ...

Her ser det ut som at alle vil plage meg i dag, så har ikke engang hatt tid til å sjekke hva Paypaltrollet har funnet på. Men han er nestemann ..

Må en tur ned på nærflyplassen i kveld og hente guttungen, som kommer en tur innom for et jobbintervju. Litt for sent for fotografering, men han skal hjem på lørdag, så da ser det litt lysere ut.

Velvel ... først kaffe .. så trollet ...

Er så UTROLIG MEKTIG å fly over Andesfjellene når man forlater Santiago. Det argentinske landskapet er ganske flatt og oversiktlig, men det var vakker innflytning med utsikt over Buenos Aires og presidentpalasset Casa Rosa.

Jeg synes faktisk at Santiago til BA må være en av verdens vakreste flyturer.

Back