God onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God onsdag fra Røros

God morgen fra Røros. Flotte høstfarger ute - så satser på at minst et av møtene i dag skjer utendørs til fots. Nå kaffe og nyheter før arbeidsdagen sveives i gang.

Re: God onsdag fra Røros

God morgon frå Trondheim. I bransjen for høgtsvevande greier, ser det ut til at det ikkje vert rolegare med det første. Men i morgon skal eg ein tur til Røros med ferske studentar. Og laurdag blir det tur til Paris, for ei rimeleg stor tilstelling. Vil tru eg ser både Boeing og Airbus og andre der, om enn med andre produkt enn fly.

Ha ein bra dag!

God morgen fra SK908. Lander vel ca på rutetid i Oslo så det er greit. Det ble JetBlue opp fra MIA i går. Veldig greit produkt, hyggelige ansatte, gode seter og til og med servering. Kommer nok en liten notis med bilder fra turen.

Lite på programmet i dag, blir nok hjem å sovne noen timer før man får unna litt jobb også blir det godt å se resten av familien igjen når de kommer fra jobb og skole i ettermiddag. Ønsker alle en flott dag!

P.s. Det hadde vært morsomt å prøve selskapet som tok av før oss neste gang man reiser over dammen.
36cf837e6f41ced5dcf527ee74ededa1.jpg

God morgen fra kontoret. På tide komme i gang og pynte på noen tall. Konstaterer det lønte seg å vente med å bestille retur fra ARN neste måned, da det er bedre betale 1 og ikke 2 tusenlapper for den korte flighten. Ha en fin dag

God dag fra Prærien der jeg sitter å flotter meg med stillerom med utsikt, skulle nesten tro jeg var direktør her jeg sitter og myser bort på noen sånne IT-folk i nabohuset.

Kona tok streikvakten i dag så blir det vel meg resten av uken etter det. Satser på en lang og effektiv dag videre på kontoret. Men først møte. Som møteleder ligger det jo til rette at det kuttes litt i agendaen.

Morgen fra TK1752. Ikke verdens beste start på dagen (eller jo, i og for seg, men så rotet det seg til) da jeg surret med når jeg skulle gå til flytoget. Misset det. Neste var delayed. Fant heldigvis et VY som gikk. Rakk ikke spise frokost i kantina. 1 time kø dokumentsjekk ved TK sin gate. Ikke rukket å gjøre jobben jeg skulle før avgang... makan altså. Og når jeg står der med null blodsukker sammen med en hyggelig sjømann fra Nord og vi ser køen kun krympe bak oss så vi er sist ombord. Åjåjåj... :)
Da koke det i haue...

Ser heldigvis det er nett på flyet så med litt flaks kan jeg ta igjen litt jobb. Menyen viser Köfte. Så om begge de funker blir det vel allikevel greit til slutt.

Ooops... der kom politiet ombord da en pax nekter å gå av. Fin start på dagen.

Ha en stilig dag

God ettermidag fra Forus,
Da er halve dagen gått allerede , tiden går fort når man har det kjekt på jobben.
Det blir lønch ved kontorpulten nå og kort frekventering av Forumet før det braker løs på siste del av arbeidsdagen.
Dersom det fortsetter å være vindstille tenker jeg en tur på sjøen i ettermiddag for å se om det er mulig å få hente opp noen fiskepinner.
Ha en fortsatt fin dag.

Hepp fra Holmenkollen Park på konferanse, ikke ofte man ser så mange ansikter fra DN, klokker fra Sveits og blanke dresser. Her blir det til midnatt og pån igjen i morgen.

Venter allerede på helg som i følge SAS appen blir kort, da det bærer mot Venezia på Søndag kveld - og da jobb, ikke familiekos.

Heisann fra Forus II. Har stemplet inn til nok en ettermiddagsvakt her på bruket. Ser frem til et par dager fri før det skal jobbes igjen i helgen. Ha en fortsatt fin onsdag forumister.

G'morgen ja. Her er det klart til innsats på heimekontoret. Kaffe er hentet, vpn-tunellen er smurt og .. bikkjene snorker fredfullt. Kan bli tungt, dette ..

Men solen skinner og tempen er perfekt!

God onsdag kveld fra en pub i Oslo. Quiz på gang så får man se om man gjør det greit.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Back