God formiddag fra kontoret, direkte utsikt mot terminalen og ENGM rampen sitt kontor.
Rimelig mye på tapetet, og når finansjefen lurte på hvorfor det var noen sjeldne åpne poster hos meg, så kunne jeg bekrefte at det nok stemte, men at jeg ikke rakk dem i helgen da jeg hadde behov for litt fritid også... Det går litt rundt når man gjør to personers arbeid alene. Men det er vel håp for at det skjer noe, sånn over påske en gang.... MAKAN.
Ellers var det jo kjekt at mine portugisiske venner fant ut at de skulle fly morgendagen med en A319, noe som er dumt når jeg har booket cargo som er litt i overkant for en A320... Kommer en charter i kveld som skal gå tom ut i morgen, så jeg har bedt pent om å få lov til å laste litt på den... det vil nok løse de fleste problemene, men er nok ikke helt i planen til kaptein Pedro og hans besetning.
Fikk booket tur til EVE for poden i Mai, som blir første gang 12 åringen skal fly alene.
Bookingen av UM hos Flyr var en lek, lynkjappe på kundeservice chat og god pris.
Orket ikke å ringe DY sin kundeservice for returen, så jeg booket bare en vanlig billett for han på returen. Godt hjulpet av at de skulle ha et "lite" gebyr på NOK 500 for å legge til UM. Så da ble det bestemt at han greier dette helt fint, noe som han selvsagt gjør. Men han er jo lille gutten til Mamma'n sin så da må han passes godt på
Nå på høy tid å fylle på med mer varm kaffe, kald kaffe smaker høgg
S