God onsdag fra Prærien

Someone

Moderator
Medlem
God onsdag fra Prærien

God morgen. På plass på Prærien for dagens innsats. Usikker på hvor lenge man blir sittende, men kunne jotenke meg en skitur i kveld.
Måtte faktisk grave i samlingen av toalettmapper fra fly i går kveld, da jeg var tom for tannkrem. Fant heldigvis en minitube i Thai sin, som riktignok smakte høgg, men funket til formålet

Ha en fin dag

Re: God onsdag fra Prærien

God morgen. På plass på Prærien for dagens innsats. Usikker på hvor lenge man blir sittende, men kunne jotenke meg en skitur i kveld.
Måtte faktisk grave i samlingen av toalettmapper fra fly i går kveld, da jeg var tom for tannkrem. Fant heldigvis en minitube i Thai sin, som riktignok smakte høgg, men funket til formålet

Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Nattevakt unnagjort. Nå blir det å finne bingen. Måtte bare få ordnet noen praktiske ting rundt en spottetur som plutselig ble nært forestående. Det frister å komme seg opp på vingene igjen samt å lufte kameraet.

God morgen fra et sted i Groruddalen i Oslo - stedet hvor GUD glemte når det gjelder det meste. Her har vi nesten sommer - pluss 2 grader.
Jeg hadde vært glad vis OSL gutta kunne fjerne litt snø mot 01R ( Fra den store plassen- hvor det legges snø) og frem til flishaugene.
Folkens hvordan er veien inn mot sanddyna på 19R ??

Jan

God morgen fra Kristiansand

Booket tur til HKG i sommer, selv om det ikke er helt sikkert at turen blir noe av. Ellers er den en fin morgen og ingenting krevende på dagsplanen.

Ha en super dag

God formiddag fra Trondheim
Bursdagsfeiring til eldstemann idag -fullt hus og stormende jubel.

Ha en flotters dag :) :) :)

Godt "Fagmøde" fra CPH, heldigvis ingen ulovlige aksjoner idag, så det ser ut som flyet til San francisco er i rute!

Ha en fantastisk dag og uke!

God ettermiddag må det bli fra Snillfjorden når klokka passerer 12.15 denne dagen. :) Har akkurat gitt visakortet litt trim på diverse butikker, nå blir det lunsj og februar-utgaven av Aviation News kjøpt på narvesen. :) Deretter blir det ny økt i operasjon ryddig hjem. ;)

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag!! :D

God formiddag, ja .. her i Vestsørøst ble Farmer m/familie jagd ut på landeveien tidlig - forhåpendtligvis klarer de å holde seg foran uværet som er på vei inn. 15-20 cm våt sne er varslet i løpet av ettermiddagen/kvelden og mer den veien han skal. Klar for vår nå - sørstatene er ikke bygd for vintervær.

Kaffen er i koppen og P13 er på radioen. Klar for jobb.

God onsdag fra stinn gullstue på OSL. Etter en kort og intens arbeidsuke er det på tide å reise ut på nye eventyr. :cool:

Begynner å bli blortskjermt med å ta fridager, dette kan ikke bli en vane.

Back