God onsdag fra Vertshuset Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Røros. Kaffe og nyheter her på Vertshuset før jeg beveger meg opp til Erzscheidergården på kaffe og vaffel…med blåbærsyltetøy og rørosrømme. Anbudsbesvarelse i dag før det blir et stort næringsseminar for regionen på Tolga i kveld… 8 timers dagen er jeg fortsatt et stykke unna. Nyt dagen!

Re: God onsdag fra Vertshuset Røros

God morgen fra kontoret. Straks klart for dagens første espresso. Bør vel løpes litt i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Forus. Da var friperioden over og man har bare å innfinne seg på kontoret. Te i koppen da det fortsatt er litt rusk i maskineriet. Ellers går det nok godt. Ha en fin dag forumister.

Hei fra Knausen. Her ble man vekket med overraskende pre-fødselsdagsmorgen da man er borte fra barna på selve dagen. Fyrverkeri (!), ballonger, kaffe, kaker, sang, gaver og fine kort.. Men blir jo litt rørt da, selv om brannalarmen gikk av.

I dag er det hjemmekontor så peisen er fyrt opp og man er vel i gang. Et foreldremøte i kveld før man henter noe agn hos den lokale shushi-sjappa så man kan fortsette lissom-dagen med litt bobler og pakking.

God morgen fra Kongsberg. Kaldt her i Kongsberg i dag med -1 grad på morgenkvisten. Gårsdagens blodprøver var fine heldigvis så det lover jo godt fremover. I dag skal jeg prøve å jobbe litt og så blir det trening hos fysioterapeut litt ut på dagen. Det trengs, det er knapt en muskel igjen i kroppen etter siste operasjonen.

Ekstra god morgen fra Lillestrøm. Har akkurat fulgt Storsmurfen til kontoret og fikk tid til å stoppe for cappuccino og bolle med Pellefanten på Garcon før toget går.

Blir ikke mer perfekt start på dagen enn dette.

Ha en ekstra best onsdag!

God formiddag fra sør. Ikke helt heldig start på dagen da jeg helst skulle vært et sted 2t unna for 1t siden, men da jeg kom ut og plugget ut bilen og skulle åpne døra var der intet liv å spore. Så da får man smøre tålmodigheten mens man venter på bilberger. Trodde de sa det skulle bli enklere liv å kjøpe ny bil:rolleyes:

God formiddag fra Forus II,
En fin morgen her over i sørvest og laveste temperatur så langt i høst i Tananger på morgenkvisten , 5 grader kun.
Dagen er som vanlig travel med prosjektmøter og arbeid og snart er det tid for lunsj allerede.
Ellers har vi "Festival of Learning " her i prosjektet denne uken med mange interessante presentasjoner. Greit med litt faglig påfyll.
Ha en fin dag folkens.

Morn fra hjemme. 2/3 av husholdningen er i gang med en ettermiddagslur, men siden jeg hverken er 1 år gammel eller følte behov for frokost på flyet så er jeg hakket mer våken. Drøyer litt med å sette på en klesvask riktignok.
Ellers klarte man å glemme igjen kose-sauen på flyet så da har man registrert lost item på ARN. Er nok fort enklere å bare bestille en ny tror jeg

God ettermiddag fra bortekontoret ved en flyplass på Øvre Romerike

Her er det full fart, stort sett fått fyllt opp flyene noe tid frem, og det er jo egentlig ganske greit. Så lenge man styrer sjappa si greit så er det mindre heat fra både eget HQ og prinsipalene. Fikk en slikkelig "slap in the face" når ene selskapet vårt faktisk kutter "min" favoritt flight for vinteren. Og jeg må ut å lage nye løsninger. Passet meg ikke helt nå, men lite å gjøre med. Så da er det bare å brette opp og sett i gang.

Tror jeg er halveis lovt bort som sjåfør og enkel bærehjelp for fruen i ettermiddag, hun skal avgårde til en sandkasse i varmere strøk, så må noe oppgradering av garderoben til. Kjenner jeg er litt missunnelig på hennes jobbreise med C klasse EK og 30 grader, men jeg planlegger hurtigtur til Stavanger, Bergen og Sandnes. Altså, fint på vestlandet men..... Måtte hun bli bittelitt solbrent ;)

Om ikke annet så blir det noen dager alene med guilty plesure på TV (jack reacher, smokey and the bandit, og evige episoder av nissette "how to build big", toll, flyplass og grensekontroll)

S

God ettermiddag fra DY1786. Skulle ha gått til LIS 1450, men vi sitter her ombord ennå. Nytt ATM-system i Lisboa og kraftig tordenvær i området ble tydeligvis en for stor belastning i dag. Får håpe vi snart kommer oss avgårde….

Espen

G’mo.. eh, rundt-lunchtid, kanskje ..
Måtte avslutte hytteturen litt tidlig, så etter det vanlige pakk- og styr-kjøret-hvor-jeg-stort-sett-har-all-jobben, er man tilbake i heimen. Gutta er litt misfornøyde siden de synes skogsbilvelen vi bodde ved var suveren for turer, men sånn er’e ….

Rundt null på morgenkvisten og bilene måtte deices, gitt ..

1e15908653a12bec348494d241f7467a.jpg

Back