• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Phuket

Hpkris

Front section flyer
Frokosten er inntatt, men må foreløpig vente litt med å utforske Patong Beach. Regner i bøtter og spann her, så vi får satse på at solen dukker opp her etterhvert.

Ha en flott dag :)

Klynk fra OSL
Charterpasient en uke...
OY-VKG bringer oss til LPA, så blir det en uke med familiehygge i Arguineguin.

Ha en fin dag folkens

Hei fra BOO. Akkurat landet fra ANX via EVE. Videre med WF711 om en stund. Nå, frokost og "Family Guy"

God morgen fra Radisson BLU Plaza i Oslo sentrum. Nabobygården stod i full fyr i går, så da er det godt å ha forsikring som dekker hotellopphold siden jeg ikke fikk lov til å gå hjem i går. Har fått grønt lys til å stikke hjem nå, satser på null røykskader i leiligheten. Alt ordner seg til sikkert til slutt! Ha en fin dag, alle!

God morgen fra Forus!

Litt av hvert som står på tapetet i dag, så jeg tør ikke påstå at bedriften min er i sommermodus! Iallefall ikke min avdeling, med tanke på at jeg er hele avdelingen for tiden.... En tur innom IVAR må unnagjøres i dag før det er å komme seg til nærmeste byggevaresjappe og fylle opp med mer materialer.

Ha en fin en forumister! :)

Heisann.. Sliten men fattet etter en småfuktig kveld i går.. I dag blir det garantert ikke fuktig da jeg er invitert til Iftar i nabovillaen (Iftar er det første måltidet under Ramadan når solen går ned) Ganske reilligøs setting, men hyggelig og gøy å oppleve.

I dag er det en uke til jeg ser jentene i OSL.. tiden flyr..

Nyt dagen.

God morgen fra kantina på OSL.
SK til CPH venter for et dagsmøte med mine danske kollegaer. Fikk akkurat melding om at det blir middag smørbrødrestaurant i kveld så nå angrer jeg litt på at jeg har siste fly hjem..

God dag ønskes!

God morgen fra Mallorca - retter sagt Alcudia hvor dagen skal tilbringes på stranden med sol ( 32 grader i skyggen) og saltvann og familie.

Ha en god dag.

Jan

God morgen fra Arendal! Siste pakking gjenstår før lunsj med en venninne står på programmet i formiddag. Deretter venter flybussen til KRS og WF272 derifra til CPH hvor Norge Rundt-turen starter i morgen tidlig. Ha en feiende flott dag!

Fra Ebeltoft,,godmorgen..24 grader nu allerede kl 0940..det bliver en varm dag...det er da godt man skal på job
hilsen Ole

God morgen fra Tjøme. Regn i morgentimene, men ser noe blå himmel i horisonten. Så får benytte tiden til noe innkjøp og forberedelser til 30-års dagen om noen uker. Ellers har svigers kommet tilbake, så satser da på full oppvartning. Ellers så skal det innkjøpes nok jordbær til å lage en nok mengde rørte jordbær til å fryse ned og ha til helgefrokostene når vinteren kommer. Ha en fin dag :D

Last edited:
God formiddag fra et solfylt TOS. Gulljenta og jeg sitter klar på SK 4411 på tur til OSL hvor opphavet forhåpentligvis ankommer fra KKN litt senere. Deretter er det SK 215 videre til KRS før turen går til Grimstad for en liten familiereunion hos søster frem til mandag.

Værmessig blir vel det hipp som happ, men litt varmere i sør enn nord.

God morgen fra Byglandsfjord. Straks utsjekking før en usigelig kjedelig biltur hjem. Biltur er bare ikke min greie.

Ha en strålende dag

God morgen fra Byglandsfjord. Straks utsjekking før en usigelig kjedelig biltur hjem. Biltur er bare ikke min greie.

Ha en strålende dag

Det er vel ingen kantine med gratis dispenserCola for elefanten?

God morgen fra Oslo. Her ser man bare frem til fredagen og langtur med LH C, TG F og C og Eva Air C før man endelig er fremme i Taipei. Noe sier meg at jeg bør begynne å pakke litt.

God morgon från Tjörn,

Sista packning inför Norge runt turen. Först blir det lunch med en god vän följt av flygbussen mot Landvetter där OY-KBH tar mig mot CPH och en natt på Park Inn innan hoppandet med de små gröna startar. Ha en riktigt fin dag :)

God formiddag fra Løkka! Her sitter man og nyter en kopp kaffe før trikken til sentrum står for tur. Sov ute på balkongen til søster og svoger i natt, og det var utrolig deilig! :) Hjem igjen på fredags morgenen med 08:50 flyet nordover. Perfekt timing i går på flyplassen. De var nesten ferdig med boardinga da jeg kom spradende fra sikkerhetskontrollen, og det 20 min før avgang! Nå er det bare å vente til Muse skal på scena på Fornebu... :)

Ha en hyggelig onsdag!

Ju'hu!

ENGM 240850Z 06003KT 030V110 CAVOK 22/10 Q1019 NOSIG

Ett par fridager nå før helgen, har fått beskjed av meterologen å nyte de siden været blir litt mer ustabilt på Fredag, så da gjør jeg vel det da.

Ha en fjong en.

God dag fra Saigon. Her er det opplett og jeg har hengt litt på et par kaféer i byen.
Venter på at damen kommer hjem fra jobb før vi får oss en bedre middag... Kanskje det blir en tur i hotell bassenget?

Det er vel ingen kantine med gratis dispenserCola for elefanten?

God morgen fra Oslo. Her ser man bare frem til fredagen og langtur med LH C, TG F og C og Eva Air C før man endelig er fremme i Taipei. Noe sier meg at jeg bør begynne å pakke litt.

Sykt misunnelig... God tur!

God morgen fra Burgas! Sitter i lobbyen på Hotel Central og venter på delivery fra Happy. Videre til Varna ikveld med en E90 fra Bg Air. Buss til Rusé i morgen.

Back