• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Ja ja, da var det skraping av bil i dag, og saltebilen ble og observert....Ja ja, det var kjekt å slippe unna så lenge det varte... Men nå vet jeg hva jeg skal gjøre i helgen iallefall...

Ha en fin en forumister :)

God dag. På plass på Prærien. Fortsatt på pluss siden her i byen. Håper å rekke en time på Sats i kveld, og at jeg ikke må sitte for lenge. Ha en fin dag

Profmt fra det Sørlandske!

Minus ein og is på bilen i dag. Heldigvis ikke glatt da jeg ikke har fått lagt på pigghjulene på sleden enda. Godt man jobber inne i varmen i dag.

Ellers lite med planer!

Happi days!

BF:cool2

God morgen fra hovedstaden.

Sitter i en "Porsche" på vei inn til sentrum. Begynner å lande diverse gjøremål på jobb nå så det bør bli greit å bytte jobb i månedsskiftet. Etter jobb blir det middag med kollegene på Amundsen.

Ha en fin en!

God formiddag fra Aberdeen.
Nydelig førvintervær her over på øya i vest. Frost på morgenkvisten og leiebilen måtte skrapes for å se skikkelig under kjøring må vite.
Livlig kveld og natt med fyrverkeri. Hørte på radio'en på vei til jobb at noen branner hadde holdt liv i brannmann Sam utover natten i og rundt Aberdeen.
Og her som det stort sett bare er granitthus!
Vel, her er det jobbmøter som får fokus.
returen går med SK4616 senere i ettermiddag til SVG.
Ha en fin dag folkens.

God dag fra Oslo, er fortsatt landbundet her.

Har fått tilbud fra Avis som ser ut til å ville kapitalisere på Teslas popularitet. 6180,- skal de ha for helgeleie og de sier bilen kun er for 4 personer og ikke har plass til bagasje.

G'morgen fra Avdeling (Veldig) Vest! Da har jeg fått skuffet familien ut av huset til jobb og skole, så da er det vel tid til en liten cowboystrekk før man gir seg løs på dagens arbeid ..

8-9 grader ute og det blir muligens 20 etterhvert .. ingen tegn til snø riktig ennå. :p

God ettermiddag fra Sortland!
Har dagskift denne uken, og har en dag igjen på 23-720 før det er helg. Dagen i dag har gått som forventet, med noen merkelige passasjerer. Får de av og til, så det er man vant til.

Ha en fortsatt god dag!

God onsdag fra sete 18 F på DY633 over fjellet.
Lenge siden sist jeg fløy DY men må si det har vert to flotte turer i dag.
Begge fly ca halvfulle.

God kveld fra avdeling syd. Forlot bushen og 38 grader i formiddag og er nå på Protea OR Airport. Bruk av CC status på tilsvarende hotell var nesten tre ganger så dyrt så droppet det. Temp på 20 tallet her oppe som blir litt kjølig etter fem dager på 30 tallet og vel så det. Avreise Zambia imorgen med BA. Nå straks lokalisere middag og øl, koster det samme på hotellet her som i bushen så skal nå overleve

God kveld fra The Reef i Frederikshavn, kan melde om at høsten også har meldt sin ankomst på disse kanter, Brrrrrr. Skal nå finne på noe fornuftig, så det første som skal skje er tur i baren...

Bilskraping gjorde eg nok av i helga, dåg av ein anna sort enn trådstartar... :( God kvelden frå DY910 på veg til CPH frå TRD. Første gang eg får anledning til å teste wifi ombord; var kjapt å sette opp både på PC og mobil. Det er ikkje lynkjapt, men det funkar. Eg er litt ufin og testar spotify for moroskuld også, det hakkar litt. Det er vel ikkje så sabla mange andre som det går utover no trur eg; vi er vel rundt 50 personar ombord (skjønar kvifor SAS stort sett flyg CRJ her...). Og sidan eg skal på møte i morgon der satellittar er tema, må eg jo bruke satellittkommunikasjon når eg kan! :).

Velvel, snart blir det BOB-kvitvin (murr: fekk ikkje betale med Diners så eg får EB-poeng...) og litt jobbing. Ha ein bra kveld!

Back