• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Gudd mauning godtfolk!

Trøtt.no for min del, men det er vel straffen for å komme seg i seng fryyyktelig sent? ;)

Litt av hvert på tapetet i dag, noen systemer som må til pers, og litt jobbing på annen lokasjon i dag.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Oslo øst. Her pakker man for å dra rett fra kontoret til Athen i ettermiddag. Og med det været vi har nå, ja da blir det helt okay :-)

God morgen fra Lillestrøm... Til MNL med OZ F i dag. Kun fått sjekket inn til FRA.. Uansett søndag en liten holme utenfor Palawan.. Ny flytype i loggboka, Dornier 228 som lander på ei privat grusstripe...:rolleyes:
Ha en topp dag forumister...:up:

God morgen fra FRA og nye pir A. Business loungen ser bra ut men stappa av folk. Skulle gjerne hatt et gullkort nå. Sov godt i Thai 747 fra BKK inatt, helt foran i nesen.

Go mårnings fra Trondheim
Lett duskregn tyder på at det iallefall ikke blir vinter denne uka....Overtid idag+dekkskift+ny støtfanger bak skal monteres = en lang kveld

Ha en strålende dag :D :D :D

God morgen fra FRA og nye pir A. Business loungen ser bra ut men stappa av folk. Skulle gjerne hatt et gullkort nå. Sov godt i Thai 747 fra BKK inatt, helt foran i nesen.

Så LH burde ha beholdt Tower Loungen. Litt til med andre ord...

God morgen fra Stavanger. Ok frokost på Atlantic og setter en seg i det hemmelige rommet slipper en kantinestolene.

Mornings fra Oslo. Mer vann levert fra oven i dag også. Jobben kaller og flere ting må avklares før jeg får tatt ferie. Litt finpussing på talen i kveld. Ha en fin dag

Morn frå Trondheim, igjen. Er det ikkje det eine, så er det det andre. Våkna 0450 av to katteskinn som laga eit dugeleg leven. Slepte inn halvparten av bråkmakarane og brukte tida fram til 0550 på å lytte på om ikkje småen snart skulle våkne. Jaja. Ein (halv) dag igjen i tillegg til denne før det er helg. I dag blir det litt "kjefting" før det blir avsluttning for ein kollega som blir pensjonist.

ha ein bra dag, alle!

Morn fra Verven :) Blir en fullpakket dag. En kjapp kaffekopp og skumlesing gjennom avisene så blir det møter ut resten av dagen før det avløses med teambuilding :)

Ha en fin dag!

Last edited:
God moorgen fra Lisboa .. svært trøtt etter en kort natt. Gårsdagens middag på Doka Grill ble en skuffelse .. smakløs kjøttfille overdynga med soppsaus .. Nei, ikike verdt penga.

Grå og regntunge skyer henger over oss .. får håpe det forblir med truselen. Now off to the møtelokale at the Flyplass og en dobbeltrippel espresso.

God morgen fra Telenor Expo på Fornebu - nok en kursdag. Regnet stod i bakken på vei til trikken i dag tidlig, og med Statoil på plass på Fornebu - er plass på 31 bussen like lett som i Calcutta....

God morgen fra det Sørlandske!
Har regnet i et døgn nå, men nå ser det ut til å klarne opp. Spørsmålet er bare for hvor lenge?

Jobben er inntatt, og middag hos opphavet er sikret i ettermiddag.

Hvis du ankom i TG F, har du rett til å besøke Senator Loungen. I F loungen kommer du ikke inn med gullkort uansett hvis det er noen trøst!

BF:cool2

God morgen fra Malmö! Ganske ok höstdag her. Blir jobb og litt shopping til dama för snuten vendes hjemover i morgen. Ha en fin dag!

Morgen fra United klubben der Espressomaskinene jobber overtid.

Lang i maska? Det er man ihvertfall her i gaarden.. Troett som ett stupebrett. Etter kun halvannen time paa oeyet blir dette garantert en flott dagstur til hovedstaden her i US and A. :rolleyes:

Hei fra Senator ved B utenfor Schengen. Merker at det er noen år siden. Så luftig og flott. Har ikke BP for OZ som SK ikke fikk til, men den nydelig Bollywood jenta lot oss inn og sa vi fikk BP gate next door hvor OZ kommer inn. Viste kun checkmytrip jeg printet ut med Amadeus ref.

God tur til Reidar og Tommy!

Her bærer også ferden bort til JAC. I dag skal man nemlig hjem via DEN og LHR. At jeg aldri lærer at 2 fulle dager er litt for lite...

Vel, vel. Tipper BA har laget litt drikke av ymse nedfallsfrukt som kan få meg til å glemme både dette og hint, så det går nok over.

Ha en fin dag alle sammen.

Da var det slutt for denne gang ... flesteparten av deltagerne har peiset avgårde på diverse ettermiddagsfly men jeg skal ikke videre før i morgen tidlig. Elgen er smusnurt siden jeg fikk flan til lunch mens han måtte sitte på hotellrommet og passe togtabellen.

God natt fra Tananger,
Jeg skal opp om noen timer og avgårde med SK4144 opp til BGO for møte med en av våre leverandører og ned igjen på ettermiddagen en gang.

Back