God morgon frå Trondheim!

zico77

Developer
Medlem
God morgon frå Trondheim!

Her blåser det skikkelig i dag. Våkna av at snømåka deisa i bakken. Vel, frokost unnagjort, tannlegen neste ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Re: God morgon frå Trondheim!

God ettermiddag fra Bangkok, hvor dagens møter er unnagjort. Nå venter et par timer transport til Jomtien Beach, hvor helgen fortjent skal tilbringes før SAS flyr meg hjem til snømåking på natt til mandag.

God morgen fra Forus!

Da er arbeidsdagen inne i kopp nr 4 så langt. Masse på tapetet i dag og, og man kjenner at det skal bli godt med helg. Og det er ikke akkurat feil.

Ha en fin en forumister! :)

TFIF.......et dagsverk før jeg kan ta helg. Blir å slappe av hjemme og gjøre et par innkjøp til morgensdagens festivitas. God helg

Mornings og god helg fra Bodø.

Kikket på div flybilletter til JNB rundt juli/august og funnet hyggelige priser med LH, uheldigvis blir hjemreise to dager for sent for reisekamerat. Laveste pris etter det er 2000 kroner høyere, uansett flyselskap. Dette greiene med å kjøpe ordentlig billett er jo bare styr. :P

Ellers har vi fått enda mere snø her, og fortsatt ingen kaffetrakter tilgjengelig, men vi skal nok klare oss uansett. Skal også bli veldig bra med helg nå.

God morgen fra klasserommet ved Vågen i Bergen. Ennå er det mørkt, og vannet i Vågen lyses opp av grelt neonlys fra alle forsyningsskipene som ligger til kai. Elevene har så smått begynt på sidemålstentamen med oppgaver om renesanselitteratur og norsk språkpolitikk på 1800-tallet, mens jeg selv retter prøver om norrøn litteratur. Og dette vi vi drive på med frem til klokken ca ett da det endelig blir helg.

God fredag fra Krsand!

Våknet med smerter i hælen i dag. Det er noen smerter som kommer og gå litt og som legestanden ikke kan finne ut av hva skyldes. Så jeg halter nå rundt her. Passer egentlig veldig dårlig.

Program for dagen er kontoret til kl 16, deretter senga til kl 1930, ny jobb fra 2000 - 0300, deretter avgang Kjevik kl 0500 og flyavg til CPH kl 0615. Blir nok en trøtt dag i morgen ser jeg for meg, men hva betyr det når man har en Hilton seng å se frem mot i andre enden!

God helg, dere!

BF:cool2

God morgen, uka har heldigsvis forsvunnet kjapt - desverre tilsier det at helgen også forsvinner raskere nå. Jobb til 16, en kjapp tur hjemom for litt mat og en dusj før byen venter senere ikveld med gode venner.

Ha en fin dag!

God morgen fra Akersgata! En rolig dag etter at det har vært temmelig hektisk den siste tiden. Kanskje det blir mulig å slutte av litt før? Visumsøkeprosessen til Burma er i gang. AirAsia ble bestilt i forgårs. Jaggu klarte jeg ikke å bestille feil dato Phuket-Bangkok, men de skulle ikke ha så fryktelig mye for å endre til riktig måned. Blir rolig dag i heimen i dag, bør vel kjøpe inn noen blåskjell, muligens? God fredag og helg ønskes alle !

Ellers bør jeg slutte å kommentere Aftenposten-innlegg på Facebook, for de har trykket to av dem i paprutgaven siste uken... Det var egentlig ikke meningen.

Morn fra Oslo Det er fredag den 13 Huff..... Skulle helst holdt senge frem til midnatt og ikke tatt noen sjanser. Men så ringte noen og spurte om jeg kunne jobbe noen timer i ettermiddag så da blir det litt jobbing huff.... For 13 år siden var 13 januar på en tirsdag, det var ikke mer som skulle til for at jeg brakk hånda under skiferie i Chamonix. Bruddet som resulterte i min første flytur på 11år, en tur som tok 16 timer dør til dør Chamonix-Oslo (og derfor har jeg alltid kjørt bil dit senere)
Må hell og lykke være med dere alle på denne ulykkes dagen. Huff....

God morgen fra Bokn. skal bli godt med litt søvn etter 12 timers nattevakt, og en liten cognac på sengekanten.

Ha ein fortryllande fin dag godtfolk !
Det blir nok ingen fortryllende dag her i huset!! nå har det pinadegen komt en gjeng med anleggsarbeidere som skal legge asfalt rett utenfor vinduet mitt når eg skal sove.

Last edited:

God lunch fra Chicago. Her har TV kanalene for nte gang ropt ulv og den meldte snoestormen har ikke ankommet som planlagt. Flyene lander hvert 60. sekund som vanlig paa 27L (de passerer 500 fot over kontorbygget jeg sitter i) selv om det er litt snoe i luften. 30-40 knop vind er det ihvertfall ikke.

Saa en kosedag paa sofaen med laptop paa fanget ble byttet med kontoret istedetfor.

Så da ble det kosedag i dag isteden? Ser ut som det er ganske miserabelt i Chicago akkurat nå... :p

God morgen fra Atlanta Nord. Flere kuldegrader i luften, flere i vinden men her inne ved peisen er det godt og lunt. BBJ'en skal snart ut og lufte seg, men ingen skraping ettersom den står trygt i garasjen. Fruens Jeep er ikke like heldig. ^_^

Tolv timer til helg. Det skal bli godt, gitt ....

Så da ble det kosedag i dag isteden? Ser ut som det er ganske miserabelt i Chicago akkurat nå... :p

:rolleyes: Som du sikkert vet, dessverre ikke. Det sluttet aa snoe rett etter midnatt, saa det var sommerfoere da jeg sto opp aka 10000000000 tonn salt deployed @5AM already :rolleyes:

God lunch fra kontoret.. :angry: Overskyet med litt snoe paa bakken, kanskje nok til skitur i loeypene i morgen, fordi i kveld blirre kaldt :D Snoeen som skulle komme i natt og hele dagen i dag, har ingen sett

Prosjekt Progresso fortsetter. Forlater tidlig her i dag, rundt kl 3, tur innom whole foods og sushishappa foer man tar helg. Langrennskiene er klare til innsats dersom vaeret blir som meldt

God helg!

Løyper ..? I Chicago????? Getouttahere! :wow:

Iflg mårranyhetene her i Atlanta hadde dere metervis (20cm) på morgenkvisten .. ;)

Løyper ..? I Chicago????? Getouttahere! :wow:

Iflg mårranyhetene her i Atlanta hadde dere metervis (20cm) på morgenkvisten .. ;)

Nei, dessverre. Det kom vel 5" i gaar, maks. Ikke ett flak siden midnatt

Back