Re: God morgon denna söndag
God søndag fra oss i vest, en strømløs lørdag. Kraftig storm kombinert med springflo gav oss her på øya en del utfordringer. Strømmen forsvant ved 07:00 tiden, men Generatoren (DeWalt) startet uten problem (liker trykk på knappen starter !) og viktige ting som Delonghi Magnifica Evo bryr seg ikke om hvor strømmen kommer fra, håndplukkede kaffe bønner fra Hanalei Hawaii kurerer det meste, og det trenges for jobb #2
Fredag den 13ende gikk langt bedre enn normalt, Design Review i Prosjektet (Teams Presentasjon foran 80 deltagere ble godkjent) såå nå er det bare tuta og kjøra !! Helt klart OJB nivå på innsats - artig nok kjører kunden tog, så mye artig tog statistikk og løsninger.
Men tilbake til Jobb #2 - Hver lørdag siden Oktober og sikkert til Februar må jeg forhandle / krangle med forsikrings selskapene, det tar 15 timer pr. uke - greit at jeg må betale 2500.00 i egen andel, men her dreier det seg om rundt USD 4000.00 i tillegg som skal dekkes i følge Forsikrings Avtalen, men som det må krangles om.
Her i USA er Kirugenes erfaring og forslag kun 25-30 prosent av avgjørelsene, en skroting i et forsikrings selskap vet alltid mye mere om hvor mange netter en trenger etter en 5 timers kreft operasjon, kirurgen som fjernet min kreft 100% mente at inntil jeg kunne lever jobb #2 (that’s Shit Midtiblinken) jeg skulle være innlagt. CVS (Pharmacy) og Helse Forsikingene mente at det ville innvirke negativt på Aetnas BBJ #14 så her bruker jeg det som skulle væøre min fritid i telefonen med level 1 (vi vet ikkenoe) Level 2( vi vet at du er en idiot) Level 3 (ikke bry oss, vi må fikse neglene, uansett har du kreft så dør du jo) Level 4 (…..oh shit du jobber for et firma som har 75K ansatte forsikret hos oss ??? Du er en idiot) Level 5 (………det vet jeg ikke fordi strømmen gikk og Internet forsvant !)
To be continued - Maga løser helt sikkert dette (ikke for meg!)