• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgn fra Lillestrøm. DXB neste

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgn fra Lillestrøm. DXB neste

Snart til OSL og LX først til ZRH og spennende "løp for live" til neste. Kun 40 min connection...,noe jeg ikke liker:o

Ha en topp dag..:up:

Re: God morgn fra Lillestrøm. DXB neste

God morgen herifra. Nu er det straks ut i bilen for et møte i Abu Dhabi og selvfølgelig levere et klekkelig bidrag med CO2. Gårsdagen ble lang og fin, og dessverre følger ikke vi alle Midtøstens skikker, så mannen må i tillegg til hardt arbeid lage mat. Ande confit og Sancerre rose ble godt tatt i mot av Svigerfar.

Nyt dagen.

Mårn mårn fra barteland
Frokost på fatet og klar for årets første plasmagiving på St.Olavs etterpå. Føles godt å starte dagen med noe samfunnsnyttig :D :D :D
Ha en strålende dag forumister :):)

Mornings fra Oslo. Jobben kaller og satser på å stikke innom en bilforhandler i lunsjen. Begynner nærme meg et kjøp nå. En kamerat som nettopp har flyttet har bedt om å få ti tommler til å hjelpe seg med noe oppussing i kveld. Ha en fin dag

Snart til OSL og LX først til ZRH og spennende "løp for live" til neste. Kun 40 min connection...,noe jeg ikke liker:o

Håper på en tilbakemelding på Conrad der nede.

God morgen fra Bergen. Vanlig jobbedag i dag siden kona tar sykt barn skiftet hjemme.

God morgen fra Göteborg. Rundt null og grått slik det ofte er her om vinteren, men det blir sikkert en fin jobbdag her nede.
Gårsdagens lyspunkt var at den CRJ-900 som skulle frakte meg fra CPH og hit ble byttet ut med en A320 - da ble det god plass ;)

God morgen fra Senator loungen i Zürich. Nairobi og dyrene i Afrika kaller!

God morgen fra Fjellhamar

Kaffe i koppen og klar for dagens innsats. Så får en se om en ikke får sneket ut noe fisk denne uka også.

Someone, husk å sjekke bagasjerommet for plass til den andre firhjuligen som skal inn der. For noen år siden var det stort rush av brukte A4 på Finn fra barnefamilier som ikke fikk plass. Dog et par A4 generasjoner siden, men husker godt frustrasjonen til et par kompiser som var happy med ny bil helt til vogna skulle inn og alle hjulene måtte av først for å få den inn....
Uansett, lykke til med bil handel, og når du kommer til fornuften vedr bolig så husk de fantastiske ski mulighetene vi har i Nittedal. Ligger noen flotte muligheter på finn for tiden :)

S

A4 er jo ganske liten bak det og er nettopp derfor BMW 3-serie utgår. Og vi har hatt med målbånd ;)

A4 er jo ganske liten bak det og er nettopp derfor BMW 3-serie utgår. Og vi har hatt med målbånd ;)

Ikke dumt....

Mange som har gått i den fellen og ikke sjekket godt nok :)
Og det samme med det bakovervendte setet man bør ha i noen år. I fruens bil kunne jeg ikke sitte som passasjer foran, da det ble alt for trangt.

God morgen fra Kristiansand!

Her går turen til Porsgrunn for å kjøre en venn på sykehuset (tester). Så blir det litt slenging rundt i byen før turen går tilbake.

Håper alle rekker sine connections og får en fin dag!

Drompf fra det Sørlandske!
Her våknet man med vond labb igjen i dag. Ugreit. Spesielt med tanke på at man skal på langhelg ut i Europa i morgen. Ibux er inntatt, så får vi håpe det hjelper.

Du som venter familieforøkelse og trenger plass til barnevogn må selvfølgelig ha Mercedes E klasse stasjonsvogn!!:old

Du som venter familieforøkelse og trenger plass til barnevogn må selvfølgelig ha Mercedes E klasse stasjonsvogn!!:old

1. Jeg har ikke drosjelappen
2. Den er for dyr som ny, og ja jeg skal ha ny bil

1. Jeg har ikke drosjelappen
2. Den er for dyr som ny, og ja jeg skal ha ny bil

1: Tøysekopp!
2. Tull! Du er jo så velbeslått! Eneste grunn til at jeg ikke forslo S klasse var at jeg aldri har sett den som stasjonsvogn....

Har hatt den ruta/connection 2 ganger, gikk supert begge gangene. God tur :)

Sier Prius (plus eller vanlig) jeg. Du har jo bevist at utstyret ditt uansett holder mål nå. Dessuten får du plass til stor tvillingvogn også baki der. Det kan du klemme i de fleste "status-stasjonsvogner" til under 650 000. Også må du huske at du ikke bare skal ha plass til barnevogn, men også til bena dine når du har montert inn bakoverlent barnesete. ;)

Sier Prius (plus eller vanlig) jeg. Du har jo bevist at utstyret ditt uansett holder mål nå. Dessuten får du plass til stor tvillingvogn også baki der. Det kan du klemme i de fleste "status-stasjonsvogner" til under 650 000. Også må du huske at du ikke bare skal ha plass til barnevogn, men også til bena dine når du har montert inn bakoverlent barnesete. ;)

Nja, liker ikke Prius. Og den vanlige er alt for liten. Liker generelt ikke Toyota

Someone: Det blir vel en skoda octavia ;)

Den ble faktisk testet, men når jeg får en Golf stasjonsvogn billigere (jeg leaser så da har restverdi og rente veldig mye å si) så endte jeg nettopp opp med å bestille en Golf stasjonsvogn. 140TSI DSG Highline

G'mooorgen! Her legger vi nå til på St Thomas. Lettskyet pent og passe temperatur. Nå blir det frokost før man trekker ut på tur til en eller annen beach...

Hadde ikke vært dumt med en slik... Trenger nye venner, ser jeg ..... ;)

ne5aduda.jpg

Back