God morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
...fra Roma. Sol, sommer og 25 grader. CoreEB har hatt en times treningsøkt allerede med avsluttende doppio espresso på en uterestaurant. Tror jeg blir her...

God morgen fra Forus! Ikke mye sol og sommer her iallefall. Temperatur ukjent, men ikke direkte kaldt.

Hadde en liten powernap på bussen i dag, så da var man klar for dagens nye utfordringer på jobb.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo..
Da er man klar for siste jobbøkt, før man tar helg - og godt er det.. Ellers på programmet idag er litt rydding i heimen, det trengs.. :)

Ha en flott torsdag alle sammen..

Sent from my HTC Desire

God morgen fra Bergen. Blir en tur på forelesning nå, før man setter kursen sørover mot Oslo i ettermiddag med SAS. En langhelg fri fra studiene blir godt. Ha en flott dag folkens!

God morgen fra SAS business lounge i CPH. Grått og regntungt utendørs. Reiser videre til EWR om vel fire timer. Håper SAS leverer i C i dag :) Ha en fortreffelig dag alle.

God morgon frå Trondheim!

Tok ein powernap heime i dag -dvs, omtrent ein time seinare inn på kontoret ;) Kjenner det nærmar seg helg, og godt er det. Det har vore to nokså harde veker på jobbfronten, så no trenger eg å kvile trur eg :)

Ha ein fin dag alle saman!

Godmorgen fra Malmø.

Dag 3 i Core-FlyHi. Morgenhygge med junior og Danish Travel Award i København i aften. Indtil da en del opgaver på kontoret og et besøg hos kiropraktor.

God dag til alle...

God morgen fra et sofylt Rissa
Det er bare en dag til jeg er på vingene igjen!
Gleder meg :)
et hint om reisemål: ICAO: ENBR

God morgon!

Dag 7 i "Find Savipix a job" är igång. Det blir även lite studerande inför en examen som jag har imorgon. Regnet ÖSER ner här i Uppsala och det är perfekt väder ute för att vara inne i. Om 48 timmar sitter jag förhoppningsvis på ett flyg mot New York. Ha en flott dag forumister!

God morgen fra Oslo. Ny dag i sykemeldingenstegn venter. Begynner bli lei suppe så skal prøve meg på eggerøre til frokost. Ha en fin dag

....før man setter kursen sørover mot Oslo....

Håper det ikke er du som skal navigere :8::p

God solfyllt formiddag fra Trondheim

Nok en herlig dag her, blir å få på seg joggeskoene for en tur i skog og mark,deretter innhandling av div.matvarer for middag.

Ha en strålende dag folkens :) :) :)

Ble vekket av en bekymret rørlegger som trodde det var vannlekkasje fra naboen over oss. Kom inn og målte, heldigvis tørt. Det siste vi trenger nå er vannlekkasje. Ellers antydning til blå himmel i Oslo. Ut med fruen i ettermiddag siden dette er siste fridag før helgen braker løs med 32 timer på OSL. Ha en fin dag der ute.

God morgen fra flyplasshotell EWR.. Bare kaos her i gaar . Flyplassen stengt grunnet Obama var i terrenget. Havnet 3 timeri PHL og rakk ikke Osloflyet da vi ankom her 4 timer forsinket.:cry:

Lager en uvanlig TR senere

God morgen fra SFO.
Nå skal AC fly oss hjem via YYZ.
Håper hjemreisen vår går bedre en SQ 777 sin.

Har hatt noen fantastiske dager her i San Francisco.

SNSK

Programvare og lisenser er PAINS altså, råtner på skolen på x'te timen. Petrel og 3d seismikk svirrer rundt i hodet, mens jeg nå måtte løpe gjennom storm og regn for å fortsette nede på MatNat med MATLAB og en hjemmeeksamen i signalbehandling "frå helvete". Takk gud fløy jeg småfly på Tirsdagen, ellers hadde jeg muliggens vært jævlig muggen i humøret atm. Greit å ha noe å "sveve" litt på, i slitet og stresset.

Fokk. Gidder noen å skrive et MATLAB program som bruker output'en fra et FIR-filter, gitt finite-length input, trødd gjennom convolution sum'en? :) Takk!

Vi er litt sånn her nede på mattelabben nå: :lol

Alt er morsomt og vi klarer ikke konsentrere oss. Hoho.... :p

Go' eftermiddag alle sammen. Ingen som har nevnt at det er 12 år siden FBU blr nedlagt ... Så da nevner jeg det - omtrent på slaget 12 år etter at Kaptein Gorgas med besetning flappet forbi for siste gang ...

http://www.enfb.net/lastday/

Sola skin og CoreMOW fikk nok et bidrag i morges. Så var det å ta fatt på ukens første arbeidsdag. Kun to dager med arbeid denne uka. Deilig ....

God.... Natt?

Og der var man hjemme fra jobb. Et vanvittig kjør der for tiden. Dagen begynte først på kontoret, så OSL, og så kontoret igjen. Endelig hjemme og klar til å stupe i bingen.

Opp igjen kl. 06 og lese saksdokumenter to timer før jeg rusler ned til en rekke internmøter... Krysser fingrene for at morgendagen ikke blir tilsvarende lang. Prøver å holde fredagene hellige, men det ser dårlig ut for øyeblikket.

God natt!

Back