God morgen:)

God dag fra Nærsnes. Ble sent i natt da man feiret litt av resultatene fra semifinalene. Lunsj er inntatt. Nå skal maten synke før man kjører til Polet med en flaske vin som var så korket at den hylte! Så malearbeid i ettermiddag.
Ha en fin dag.

God ettermiddag - kommet meg hjem etter å ha rast rundt på det sentrale Østlandet i "raketten" i dag. Kundemøter og prosjektmøter litt her og der. Deilig å kjøre E18 motrush om morgenen. Nå blir det middag og så skjer det sikkert et eller annet.

Var på hotellet først ved halv tre-tiden i natt pga fransk ATC-streik, så det gjelder å holde kaffeininntaket oppe.

Så det ble litt forstyrrelser allikevel, ja ;)

God dag folkens. Ikke akkurat hurravær i Oslo. Grått og nitrist. Krysser fingre for at budet vi la inn på en leilighet går i boks. Gikk opp 150 laken for å skremme vekk andre budgivere :cool:. Ellers intet på tapeten unntatt en kveldsvakt på aerodromen.

Da fikk vi tilslaget på ny leilighet :colgate: . Inviterer herved samtlige forumister til en flyttesjau neste måned :cool:.

Grattis ENGM 911, jeg har selv vært og spekulert litt i dag, vi får se hva resultatet blir etterkværtn. En annen leilighet jeg var og så på for litt siden (men som jeg nærmest snudde i døra i under visninga), ble solgt for 1,2 mill i dag. Fy fader for ei rønne det var, svartmugg og totalrenoveringsobjekt. Skjønner ikke hvordan noen kunne være villig å betale så mye for den, måtte nå være en snekker som tilfeldigvis kunne elektrisitet, rørlegging og murpussing. Og muggdreping.

Ellers venter jeg på at BSSW skal komme online så vi kan få ut den TR'en han har delayet i flere uker... :p

Back