God morgen:)

FestiVal

ScanFlyer Blue
God morgen fra MJF. Dagens to første er sendt avgårde i regnværet. Begge to ut før rute, så dette begynner bra:) Nå er det kaffe og frokost. Ha en fin dag!

God morgen fra Tananger

Her er det noen som har slått av lyset... men det er ifølge Information PawPaw på ATIS fremdeles to-sifret antall pluss grader, hvor lenge det nå skulle vare.

Man får se hva dagen bringer...

Ha en fin dag forumister :)

God morgon frå Trondheim!

Normalt haustver ute, ni grader, og eg sit i kontorstolen. Fortsetter det glade arbeid i dag og. Innom hårkuttaren i ettermiddag, før det er ei ny kveldsøkt på kontoret.

Ha ein fin dag alle saman! :)

God morgen fra Oslo..
Straks avreise til jobb, så for man se hva som venter en der. Ellers er det ikke mye som skjer idag. Men må vel ta en runde som renholder hjemme etter jobb. Dessuten er det torsdag. , og da nærmer det seg jo helg.

Ha en bedre torsdag alle sammen :)

God morgen fra Stavanger!

Da var det torsdag faktisk. Hvor blir det av alle ukene og månedene?

Vel, været er noe grålig i dag, og man må konstantere at det er høst nå!

Nuvel, ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Oslo,

På plass på kontoret 07:45 for å gjøre unna et par ting før det kl. 09:00 er tilbake til Hotell Bristol for nok en dag med kurs.
Kursslutt er i dag kl. 17 og jeg regner med en liten arbeidsøkt etter det også.

Kvelden byr på trening og restaurantbesøk.

Ønsker alle en fin torsdag!

Mornings. Planen var å komme seg litt tidlig på kontoret, men siden jeg nettopp kom ut av dusjen, så kan jeg si at den planen røk. Ingen spesielle planer for dagen bortsett fra å rydde litt hjemme i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Haugesund, grått og vått. Var på kurs på Quality Airport Sola i går ( SVG ) , konklusjonen er at det ikke blir mye faglig utbytte når man sitter å ser på fly som kommer og går en hel dag... Nå er det bare 6 dager igjen til Italiatur på meg og fruen :)

Ha en flott dag folkens :)

God dag folkens. Ikke akkurat hurravær i Oslo. Grått og nitrist. Krysser fingre for at budet vi la inn på en leilighet går i boks. Gikk opp 150 laken for å skremme vekk andre budgivere :cool:. Ellers intet på tapeten unntatt en kveldsvakt på aerodromen.

God morgen fra ABZ,
En god engelsk(eller var det skotsk) frokost er inntatt.
Det blir oppfølgingsmøter med en av våre leverandører før returen over vannet til SVG senere på dagen.
Det er høst her borte på øya i vest.
Ha en fin dag folkens.

Last edited:
G'morgen fra Barcelona. En lettere spansk frokost med mye koffein er inntatt og nå står kundeplaging for tur. Var på hotellet først ved halv tre-tiden i natt pga fransk ATC-streik, så det gjelder å holde kaffeininntaket oppe.

God morgen fra ABZ,
En god engelsk(eller var det skotskt) frokost er inntatt.
Det blir oppfølgingsmøter med en av våre leverandører før returen over vannet til SVG senere på dagen.
Det er høst her borte på øya i vest.
Ha en fin dag folkens.

Skottsk frokost
The Scots may well have a reputation for eating healthy breakfasts like porridge, but the reality is they enjoy nothing better than a full Scottish breakfast.

Trodde skotsk frokost var en halv flaske whisky og en pakke sigaretter? ;)

God morgen fra et grått Krsand forresten!

Godt i gang på kontoret til ukas nest siste arbeidsdag. Alltid deilig når det drar seg mot helg. Noen små-møter står på agendaen, ellers ser jeg frem til en fredelig kveld i heimen. Gleder meg til Torsdag kveld fra Nydalen premieren i kveld. Blir sikkert bankers!!

Heia Follo!!

BF:cool2

God morgen fra Bergen. Her er det fint lite på planen i dag. Bilen skal hentes fra service, og det skal skrives en reiseregning. Ellers ingenting planlagt. Kanskje en runde med pub-quiz i kveld hadde vært en ide?

God morgen fra hovedstaden.

Fotograf skal besøkes etter jobb i dag for å plukke ut bilder til takkekart o.l. etter bryllupet. Ellers flyr dagene unna på jobb for tiden. Sånn er det når det er mye å gjøre.

I kveld er det premiere på serien "Jagerpilotene" på Viasat 4. Happy viewing! :)

Nå er det tysk øl som gjelder i noen dager. Ompa og hele pakken og så ett møte i ny og ne.

Livet er herlig;)

God morgen fra Bergen. Får komme meg bort til jussfakultetet og lese litt. Senere blir det en treningsøkt, før byen i kveld. :drink Ha en flott dag forumister!

God morgen. Jeg hadde samme planen som Someone. Jeg skulle komme tidlig på kontoret i dag(dvs rundt 7 tiden). Planen sprakk deluxe, og jeg har nettopp kommet inn igjennom døren her på Lysaker. Sikkert det faktum at jeg stablet ved i 3 timer i går kveld som gjorde at jeg måtte sove litt lenger :)

Jeg noterer også at køen på E18 ikke minker selv om helgen nærmer seg. Er så JÆ**** kjedelig å bruke nesten 1 time på en strekning som tar 15 min utenom "rush hour".

Forøvrig så ønsker jeg alle forum (mis)brukere en fortryllende dag.

thomas

God Morgen fra ARN(a) :D, tilig oppe, men har fri i dag, jobbing til helga. I dag er det steinlegging av skiferheller og brustein som står på programmet. Skal pusse opp inngangs partiet og nedenfor med ny stein og ny trapp. Går noen peng men flott blir det. Grått, regn og metar sier vel tåke ned i tretoppshøyde her i dag.

Første hilsen fra min egen iPad. God morgen fra JFK og Sheraton? Turen over dammen gikk som en drøm. Lufthansa leverer - alltid også når det er nesten smekkfullt. Nå venter LH sin dater - jetBlue på å fly OSS til Boston.

Back