God morgen...

G'morgen fra Alpharetta, hvor temperaturen igjen stiger mot tredve-tallet. Dagen åpnet med Prosjekt CoreMOW. men jeg har langt ned til det 'kritiske' vektnivået. Imidlertid flytter jeg en del vekt rundt på kroppen, det er jo ikke dumt det heller.

Da var det på tide å brygge litt kaffe, skru på musikken og åpne WIAS' Amerika-kontor - ha ein framifrå fortsatt dag, hvor nå enn dere befinner dere!

Prosject CoreTommy går under all forventning. Trenger statlig eierskap her for å sette igang det prosjektet :P

God morgen fra Chicago. Godt å våkne opp hjemme. Kontordag i dag, fridag i morra. Varmt som fy, godt man har en 6 pack med Shiner klar ved hjemkomst i ettermiddag.

Seiling i helga med en kompis og damene

Da har JoeW åpnet ny Scanair USA-avdeling nord for MOW, og kommet så smått i orden. En rekke småærender utført, deriblandt var det et kritisk behov for et nytt sjekkhefte - så nå er vi i gang igjen..!

Turen over med CO gikk som forventet - positivt overrasket over Colgan Air. Endelig fløyet Q400, og litt delte synspunkter - men innbiller meg seat pitch på Q400 var bedre enn i økonomi på 757... La oss håpe det bare er innbilning...

.....t, deriblandt var det et kritisk behov for et nytt sjekkhefte - så nå er vi i gang igjen..!

Ja, morsomt det der .. selv om det ikke er så ofte jeg mosjonerer sjekkheftet lenger. ^_^

Velkommen til Avdeling (Veldig) Vest, og som lokalansatt er du selvfølgelig forpliktet velkommen med på julebordet i SEA i januar!

D kritisk behov for et nytt sjekkhefte - så nå er vi i gang igjen..!

Sjekkhefte? Trodde det bare fantes på Historisk Museum nå? Er det virkelig noen som bruker sjekk lenger??? Tror ikke det er mulig å få i Norge lenger!

Men USA henger kanskje litt etter resten av verden?? :rolleyes:

BF:cool2

Sjekkhefte må til - i Norge er man nok kommet litt lenger. Dog finnes det jo også her noe elektronisk regningsbetaling - event. bruk av kredittkort - men jeg konstaterer at min lokale bank ikke har klart å aktivere elektronisk regningsbetaling fra min nettbank yet.

Utelukker ingen tur til Seattle, men avdeling NC er av kortere varighet frem til nyttår - så vi får nok se litt an! (Men takker og bukker for invitation!)

Back