• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da sitter jeg paa hotellet og venter paa at klokken skal bli tid-til-aa-dra-til-flyplassen. Har pakket mesteparten av stasjet mitt, og er egentlig klar til aa dra ...
Solen skinner fortsatt, det er over 20 grader og jeg gleder meg til aa komme hjem ...
Kjerra er smekkfull, jeg akter aa slumre meg soerover paa 24A ...

Men 10. juni blir det ny tur nordover - da skal jeg til Anchorage!

glad eftermiddag fra Asker. Solen skinner, men HEI som det blåser. Litt pakking i dag før avreise til ACE tirsdag. Det slkal bli godt å ha en ukes ferie og bare slappe helt av.

God afton ¨från ARN. Sitter och väntar på NB757 som dras med 25 minuters försening. Troligtvis så blir det boarding om 5-10 min och då kan jag inta plats 08C. Lite trist att resa neråt igen. Träffade många vänner som jag inte har sett på länge. Desvärre blev det ingen tur till Savipix2 på grund av tidsbrist (vi får ta det till sommaren).

Solen skiner riktigt vackert just nu såsom den bara kan göra här uppe i norr i slutet på Maj.

Bonne soirée

Back