• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen

Fjordheim

ScanFlyer Blue
:) God søndag morgen, sjekket om det var en tråd men neida, fant bare Gooood Lørdag & grod fredag!

Nå er det natta her men snart morgen og takk fanden for at det bare er Sildajazz i Haugeby kun en gang per år, men straks er man oppe igjen (har lovet å klippe plenen hos opphavet før middag...som den idioten man av og til er).

Mvh
Fjordheim

God morgen fra Oslo. Flyfri helg, merker abstinens.

Yr og Storm er ikke enige om når regnet skal starte idag, men skyene ser mørke ut så jeg må vel ikke vente for lenge om jeg skal ha meg en svømmetur idag.

God morgen fra UAE. I dag var det tungt a komme på jobb etter en let utagerende langhelg.. Mye strand og mye god mat. Man tenker jo ikke på Dubai som et sted å dra på stranden Juli-September, men fungerer faktisk meget bra. (ekstremt bra service/faciliteter og iskald øl hjelper). Al Qasr er så hyggelige at de slipper oss inn for 150AED per person på grunn av Sirius Gold kortet.

Nå er det mye som må ta tas tak i her før man sniker seg unna ved fem, seks tiden for å underholde kompisen.

Nyyt dagen..

God morgen fra kantina i Stockholm. SAS leverte meget bra over dammen, med en norsk/svensk purser som sjef for servicen. Søndagsstille i kantina med unntak av at de har funnet ut at det er smart å ha tv-en på medium til high volum som godt hørbart over alt. Forespørsel om å dempe volumet funket ikke. Nå gjenstår bare en lite tur i "SAS Wrap-class".

Last edited:
God morgen fra Stavanger.

Trøtt.no. Om noen timer, så er det å avlevere vårt Hollandske besøk på flyplassen, og komme seg til svigers og få seg skikkelig søndagsmiddag. Må få ladet opp litt energi før man begynner på mandagens rive/oppussingsprosjekt.

Ha en fin en forumister. :)

God morgen fra 0, 5 stjerners hotellet i Tysvær - Skeid Landbruksskole.

Bakfull som kjempeveldig.

Mornings fra Tjøme. Det er slitsomt med bursdag, og det gjør vondt dagen etterpå også. Må være alderen.....ser ut som det må ryddes litt før vi drar hjem til Oslo i kveld
ImageUploadedByTapatalk1376209218.411364.jpg
ImageUploadedByTapatalk1376209241.519119.jpg

God morgen fra Trondheim
Det regner lett, og spørsmålet er om familien skal gå eller sykle tur :)
Imponert over Someone som er tidlig oppe....må være alderen :)

Ha en fantastisk søndag :) :) :)

Brum fra Skaun!

Gårsdagen henger tungt igjen i en trøtt kropp. Hadde gode venner på spekemat og god drikke, og det kjennes fortsatt godt gitt... hehe.

Meldt nedbørsrekord her det neste døgnet, skal visstnok bli det verste regnværet på over 50 år, Vurderer å ta frem Speedoen og dykkermaske, og på trass sette meg i hagen å vente på at "bassenget" fylles! :)

Middag med svigers og foreldre her nå, heldigvis på sted med servering og ikke her hjemme.

God bedring og god søndag!

Kim

God lunsj fra det Sørlandske!

Kom hjem fra hytta i går, og det var kanskje like greit for i dag blåser det godt her og er mye skyer på himmelen.

Ingen store planer for dagen annet enn å straks gå i gang med å steke begg og eacon for lunsj.

Meldt nedbørsrekord her det neste døgnet, skal visstnok bli det verste regnværet på over 50 år, Vurderer å ta frem Speedoen og dykkermaske, og på trass sette meg i hagen å vente på at "bassenget" fylles! :)

Det vil vi gjerne se bilde av. Ja, jeg tror jeg snakker for oss alle sammen her inne når jeg ber deg legge ut bilde av deg i speedo og dykkermaske, sittende i hagen i regnværet!:colgate:

Fortsatt god søndag!

BF:cool2

Uuuuuuurk fra Filtvet, har akkurat greid å stappe i meg noe frokost og en god dose cola. Vi festa tydeligsvis litt hardt igår sånn som det ser ut her.

Akkurat nå burde det vært forbudt å drekka. ha en bedre dag!

Stilig Espen!! God søndag alle dere andre gamle mannfolk. Utmerket italiensk her i Varna i går, med bla kalvelever. I dag noen skarpe drinker tilberedt av Julia på Cubo. Nå hoegaarden på happy. God søndag fra mitt andre hjem!!

Good solfylt formiddag fra vestsørøst! Her har fruen akkurat forlatt oss for to uker i NY state, nesten oppe ved grensen. Så her blir'e fæst for Guttungen og meg to heile uker til ende!

Solen skinner og har visst tenkt å fortsette med det!

Nå gjenstår bare en lite tur i "SAS Wrap-class".

SAS får bestått-karakter til tross for surr på siste leg. Manglet en i 0A når vi skulle avgårde så det ble 35 min delay. Savipix, er det kluss i listene dine??? Ikke hadde de wrap heller :lol:

SAS får bestått-karakter til tross for surr på siste leg. Manglet en i 0A når vi skulle avgårde så det ble 35 min delay. Savipix, er det kluss i listene dine??? Ikke hadde de wrap heller :lol:

Jag har ferie, that's why! Det blir bättre i morgon ;)

Back