God morgen

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
God påskemorgen fra Paris!!

Uten sammenlikning forøvrig med andre som tok tidlig kveld i påsken... Hehehe

Hjemtur via CPH i kveld, så et par dager hjemme med familien før Malta igjen venter tirsdag. Da med direkteruten fra ARN som sesongåpner.. Nyte solen til fredag før snowjoggen ;) igjen må tas frem..

Ps! Noen som forstår hvorfor man med fruen står 45 min i kø for å komme inn på skobutikk?? (Christian Louboutin)??? Kjærlighet kanskje??? Brum...

God langfredag alle verden rundt!!

Kim

Re: God

God morgen (ettermiddag) fra Seoul. Fantastisk vær, god mat og et fantastisk eget jacuzzi på hotellbalkongen gjør påsken veldig bra :)

God morgen fra kaldt OSL. Endelig langfri. Dette er forøvrig min første helgefri i påsken på 25 år! Flybransjen har jaggu holdt et godt grep om meg:lol:

Synd på Kimpe? Nix, er gift på mitt 20 år, og venting er endel av gamet skal du få servert middag fra fruen!

Ha en znasen langfredag

God fredag fra Trondheim
Står på farten å kjøre til opphavet for litt velfortjent R&R.
Ha en strålende langfredag :D

God morgen, solen skinner og jeg fortsetter med det jeg drev med i går - ingen ting!

God morgen (ettermiddag) fra Seoul. Fantastisk vær, god mat og et fantastisk eget jacuzzi på hotellbalkongen gjør påsken veldig bra :)

Høres bra ut. Korea står på planen i 2013. Hvilket hotell snakker vi om her?

Mornings fra Beitostølen. Blir en tur over til Raudalen for en liten tur i bakken. Fortsatt god påske

ImageUploadedByTapatalk1364548066.468616.jpg

God morgen folkens.

En noe kald morgen, men hva gjør vel det når man sitter foran en knitrende peis og får varmen i hytta?

Nuvel, finvær er det så om noen timer e det på tide å finne på noen nye sprell.

Ha en fin en forumister. :)

God formiddag fra en helt tom gullstue på OSL, tror det sitter en annen her utenom meg.
På helgetur til Washington DC med United 777 i BIZ fra Frankfurt

God morgen fra Skandinavias østligste hovedstad, noe øl er godt plassert i kroppen og litt fisk frisker opp halsen. I kveld venter Princess Maria for en seilas til St. Petersburg!

Ha en fin dag!

God morgen fra en pub ved jernbanestasjonen i Eastborne. Om 50 min går toget til London, hvor det skal tilbringes et par dager. Grisekaldt, men fint vær her borte. Lett snø i luften i går, og det kan fort bli det samme i dag. Planen var utepils på strandpromenaden, men må vel innse at den planen gikk "åt skogen".

Høres bra ut. Korea står på planen i 2013. Hvilket hotell snakker vi om her?

Sutton Hotel Myeongdong (og forvirrende nok ikke Sutton Hotel som også ligger i Myeongdong, og som er i samme kjede). Ca. 700 kr pr natt i såkalt "terrace room", inkludert frokost. Rent, pent og nytt hotell av typen tre stjerner pluss. Får se om det kommer en trip report med bilder ;)

God formiddag fra det Sørlandske!

Her kjørte man fruen på jobb i dag morges ettersom det ikke går busser før kl 1030 i denne byen på søn- og helligdager. Fantastisk!!

Nå er det lunsj i heimen her, før det blir tur ut med bandittene nå etterpå.

I kveld skal jeg selv på jobb. 100% dager er jo greie å jobbe på. Blir litt igjen av det da. I morgen er jeg nok tørst igjen.

BF:cool2

God morgen fra Karlstad.
Ikke noe spesielt på programmet idag, blir vel kanskje noe godt i glasset i løp av kvelden.

Ha en strålande dag alle lesere.

God kveld fra TG F kantina BKK . Greit å komme hjem nå..14 dager borte er i meste laget. Flott TG sponset opphold Elve-Sheraton her i to dager..

380 i F venter... Så livet er ålreit...:drink

God morgen fra Lillestrøm. Var fantastiske forhold i eksotiske Varingskollen igår. Man blir litt paff når man istedenfor å reise verden rundt får perleforhold 40 minutter hjemmefra.

Borte bra men skinkehest, liksom.

God tur hjem, Reidar. Og fortsatt god tur og god dag til resten.

God "morgen" fra sofaen på Hoff (vel hjemme). Kaffe og pannekaker servert på senga og to tiår av mitt liv fylles idag. Tjuvstarter pakkinga til WF 149 på mandag med mottatte gaver. Ha en strålende påske!

Good langfriday ... ikke utpreget helligdagsstemning her i dag .. men solen skinner og det blir nok en kaffekopp på verandaen etterpå i 'påskesolen'.

Mistenker at arbeidsdagen blir roligere enn vanlig, så jeg får rigge meg til med tiltak for å holde meg våken. Superhurtiglim og pinsett er anskaffet, så her skal det lekes modellflymekaniker etter at 'Kattzilla' gikk amok på flyhylla forleden ...

God kveld fra The Westin i Dhaka, Bangladesh. Vært ute hele dagen og har vel fått sett det meste av byen, så en hel dag er vel nok skal en her. Så får en se hva en finner på imorgen.

Som en liten flyrelatert historie, så kan jeg fortelle at mens jeg hadde sen lunsj her på toppen av hotellet igår, så kunne jeg nyte synet av MIG-29 og det jeg tror var Chengdu J-7 som tok av utover byen. Desverre var vinduene møkkete og jeg hadde bare kompaktkamera, så ble bare "flyflekker" på bildene.

God langfredag fra Chicago. Her har fruen laget paaskestemning i heimen, men stakk likevel en halv dag paa jobb. Jeg har fri. Dermed basta.

Er snart paa vei for aa lunche med Dr. Johnsen. Ellers lite paa tapetet, kanskje middag med besoekende forummedlem i kveld, om ikke blir det Ron of Japan med litt hibachi

God langfredda'n fra Maura.

Lite som skjer bortsett fra litt mer spikring av planene for 1.mai-helga. Fikk nettopp booket meg i sete 1A på en 777-300ER, så det lover bra ;)

God fredag ønskes :)

Back