God morgen

u3esetyb.jpg

God morgen fra Hilton Seattle! Frokost nå, før en setter kursen mot Kenmore Air Harbor på Lake Union, hvor jeg skal befinne meg ombord i et av deres sjøfly for en sightseeing over Seattle. Gleder meg! :D

Du får vinke ned til DC-8-63 som sitter i shorts og singlet på terassen på Bainbridge! :lol:

God påskekveld!
En perfekt påskedag så langt. Sove lenge, lang frokost og deilig skitur i Østmarka (10 km).
Nå blir det biff og en kald en.

Fortsatt god kveld!

God kveld fra jobb, er dårlig med Paris, Beitostøl eller Seattle her. Men med fint vær, en fin lønning pga påskejobbing og en nært forestående tur til Kina er det egentlig ikke så ille. Nyt dagene dere som har fri. :)

Go ettermiddag fra en båt på vei mot Edmonds, WA. Snuten sørover når vi kommer i land, mot Seattle :)

Hmm .. da var du i Kingston da du sjekket inn, da .... ikke i Edmonds.. ;)

Var ombord på båten mellom de to stedene. Så valgte da å sjekke inn i Edmonds siden det var destinasjonen hehe.

Ellers en fantastisk tur rundt og gjennom Olympia National Park.

Du får vinke ned til DC-8-63 som sitter i shorts og singlet på terassen på Bainbridge! :lol:

Var ombord på båten mellom de to stedene. Så valgte da å sjekke inn i Edmonds siden det var destinasjonen hehe.

Ellers en fantastisk tur rundt og gjennom Olympia National Park.
Singlet er nok et Atlanta fenomen - men t-shirt og shorts ute på terrassen til The Harbour Public House(den offisielle Flyprat Puben) blir aldri feil;)^_^

Håper dere fikk med dere Lake Quinault og Hurricane Ridge Cecilie - med dagens vær var nok deler av Olympic National Park suverent - men helt feil ferge - dere gikk glipp av vår flotte øy :cry::(

Fløy over Bainbridge med Beaveren, men la ikke merke til DC8-63.. Mulig han visste nordmenn var i området og gikk i dekning? ;)

Last edited:
Singlet er nok et Atlanta fenomen - men t-shirt og shorts ute på terrassen til The Harbour Public House(den offisielle Flyprat Puben) blir aldri feil;)^_^

Håper dere fikk med dere Lake Quinault og Hurricane Ridge Cecilie - med dagens vær var nok deler av Olympic National Park suverent - men helt feil ferge - dere gikk glipp av vår flotte øy :cry::(

Vi hadde en fantastisk tur i strålende vær :) Lake Quinault var utrolig vakker der den lå badet i morgensolen og vannet var helt blikkstille. :)

Back