• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen

Vel... Det ble bare meg i 1K. Det kom en Emirates dame og hentet Fnate og satte han i 3K. Tro det eller ei.

Ja, ser at det på seatguru står at sete 1K "....the proximity to the bar might be bothersome" (ikke det at jeg skønner at det er plagsomt med kort vei til baren...). Skjønner at elefanten ville flytte. Han fikk vel cola servert som room-service så avstanden ikke hadde noe å si. :D

G'moorgen .. her skinner solen og man har skikkelige vårfølelser! Travel dag - først skal Guttungen opp til førerprøven. Klarer han det, får jeg premie. Dobbel bilforsiktingspremie! Hurra.

Så bærer ferden ned til svarteste Afrika Downtown Atlanta hvor samme guttunge og noen kompiser skal på tegneserie og kostymekonvensjon - eller 'Japanese Crap' som jeg kaller det .. Tatt et rom for natten, så da får endelig jeg også sjansen til å teste juksegullkortet. Med to tenåringer på rommet trenger jeg litt plass ... Hilton har imidletid skjønt at det kommer til å være mange foreldre med uten særlig interesse for det som foregår og har oppgradert fellesområdene med ekstra tv-skjermer, sjenkestuer etc ..

Hjem igjen i morgen kveld ....

Ikke en bil fra Oslo Taxi der, og resten var av den lugubretypen. Så det ble bytaxi og 1500,-

Du vet du må høre med de i skranken? Står jo aldri Oslo Taxi eller Norgestaxi på utsiden, men de står i depoet og kommer når de i skranken ringen etter en bil......man bør aldri under noen omstendighet ta en taxi rett fra køen på OSL ;)

Du vet du må høre med de i skranken? Står jo aldri Oslo Taxi eller Norgestaxi på utsiden, men de står i depoet og kommer når de i skranken ringen etter en bil......man bør aldri under noen omstendighet ta en taxi rett fra køen på OSL ;)

Skal prøve skranken neste gang :-)

Back