God morgen på en himmelsprett torsdag

OJB

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen på en himmelsprett torsdag

Det er ikke ofte jeg er først på denne tråden, men siden jeg er 9 timer etter og planlegger å ta kvelden her i Bothell/Seattle etter hvert nå kan jeg like godt starte opp tråden mens jeg strekker onsdagen litt til utpå kvelden lokaltid.
Fin flight med SK937 i dag, godt med folk ombord , business og mellomklassen var full på denne flighten. Vi passerte litt nord for de massive skogbrannene i Kanada som har gjort at 17-18 000 mennesker er evakuert. Det var imponerende å se fra 40 000 ft.
Ha en fin fridag der borte i øst.

Last edited:
Re: God morgen på en himmelsprett torsdag

Fin himmelsprett:-) Det skal pakkes før kursen settes mot Verdens Ende via Opphavet på Kolbotn. Digger 3-dagers uke - blir tøft med 4 1/2 arbeidsdager neste uke. Ha en spretten torsdag!

…her litt lengre vest enn Bothell er en passe sliten etter en lang dag med å flytte skyer vestover og diverse effekter for å få temperaturen passe til storbesøk fra Stavanger ! Ganske vellykket med blå himmel og 83 F når SK 937 kom inn over byen. Har også organisert regnbygene slik at de kommer ved 05:00 tiden og bør være ferdige ved 07:00 tiden….for nok en strålende dag her i vest..

Mornings fra Asker. Da var det mulig ta morgen espresssoen i solveggen igjen. Trening, litt hagearbeid, også får jeg se hva dagen bringer. Ha en fin dag.

God morgen fra Glyfada. Dagens treningsøkt på strand og apparater er unnagjort og i dag blir frokosten på terrassen da de ble litt vel groundhog day i frokostsalen. Skikkelig stakehouse middag i går og etter dagens møterunde så er det middag på stranden med to skikkelig greske karameller. (Han ene er artig nok vår nabo fra Dubai og sparker nå inn store dører for oss i Hellas - relasjoner er gull)

I morgen er det endelig hjem - bare en liten taxi-streik man må komme seg rundt.

b1364d75-0f90-4337-a93f-76f6203871ff.jpg

Her var det jo mye aktivitet på en fridag. God morgen fra Osl gulllounge hvor de servererte bacon og jordbær. Passe fullt var det også. Nå bærer det ut til F18 for tir laaaangt mot nord. Foreløpig juniorsuite hos Radisson og det er langt over forventning.

God himmelferd. Det er faktisk ikke helligdag her i det katolske Polen. Polakkene har uansett nok religiøse helligdager.

God morgen fra Oslo. Kaffe, kanelbolle, nettaviser og forum. Fruen purker og sover enda, så får vente litt med frokosten. Blir en liten tur til Hadeland i dag for litt «tire kicking» og gamle biler. Får se om det blir på to eller fire hjul. Finfin fridag ønskes[emoji846]

God himmelsprett! Digger en sånn fridag mitt i uken :-)
Ha en fin eller spretten torsdag!

Her var det jo mye aktivitet på en fridag. God morgen fra Osl gulllounge hvor de servererte bacon og jordbær. Passe fullt var det også. Nå bærer det ut til F18 for tir laaaangt mot nord. Foreløpig juniorsuite hos Radisson og det er langt over forventning.
Radisson hotellet I Longyearbyen er ikke så mye å skryte av. Finnes bedre i "byen" der , det gamle Scandichotellet feks. Men så er man ikke på Svalbard for å henge på hotellet..

God formiddag fra Oslo. Pilsa i går og det legger man merke til i dag. Får vel gå ut en tur i finværet etterhvert.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God torsdag fra Chile. Helt vanlig torsdag her også, så det blir å komme seg på trening og få unnagjort dagens gjøremål. Ha en bra fridag i nord. Meldt 22 grader og sol og det er jo ikke ikke i ‘slutten av november’.

God ettermiddag fra BGO

Snart boarding på gate B17. Tenker det var taktisk lurt å ta et ettermiddag avgang og ikke tidligere på dag for det var mye folk på puben i går.

CMT sier at i morgen lander jeg på MAD T1 og neste fly går fra T2. Noe som kan givet hint om effektivitet ved å bytte terminal på MAD. Har en time transfer der.

FQTV

Back