God morgen, lørdag

BSSW

Browncoat
God morgen, lørdag

Grynt fra TOS

Tror jeg må være syk siden jeg gidder å stå opp så tidlig på en lørdag... :8:
Sitter ved gate 25 og venter på boarding, crewet har i hvert fall kommet.

Kanskje man klarer å opprette kontakt med et forumsmedlem man så igår.

Anyway, ha en våknere (er det et ord?) dag forumister :)

Re: God morgen, lørdag

God morgen fra Oslo vest
I dag blir det en tidlig tur til Sverige for litt harryhandel. Men viktig å komme seg av gårde tidlig for har et lite håp om å rekke Leeds - Wolves klokka 13.45. I det minste må man rekke Premier League start klokka 16.00

Ha en flott lørdag :D

God morgen fra Skåne.

Her sitter man på et skipsverft på trettende dagen og enda er det lenge igjen, Det drypper faktisk noen dråper ovenfra her på morgenkvisten, men det er fremdeles godt og varmt.

Dagens tredje kaffekopp inntas og siden lørdagen er den store ryddedagen min hr på site office så er det bare å starte med å sortere papir.

Skeier ut etter lunch i dag tenker jeg og setter meg på toget til København i ettermiddag.

Ha en fin dag.

Mvh
Fjordheim

Hau hau fra Forus. Godt i gang med lørdagsvakt. Ellers ingen ting spesielt på plakaten. Men frister veldig å gå på kino for å se "Ted".

Mornings fra Oslo. Etter noen bra sommerdager et nedbøren tydeligvis tilbake. For se hva dagen bringer, og blir vel å leke litt turist siden vi har besøk fra utlandet. Ha en fin dag

God morgen fra Asker. Det har vært noen kurante dager med sol og greie temperaturer, men i dag er det kjøligere og regn. I dag blir det en tur til den lokale Audi forhandleren for å se på bruktbilinventaret, men vi ender nok opp med å importere en brukt A4 fra Tyskland. I kveld blir det besøk av et par venner jeg ikke har sett på en stund.

God helg! :)

God lørdag fra Bergen. Blir å være litt turistguide for bror å kone i dag. Satser på ikke for mye regn.

God morgen fra Stavanger!

Frykteleg tidleg, dersom man utgangspunkt i at man ikke gikk og la seg i går.... Regner med en stille og rolig dag, foruten er par småærend før man får middagsbesøk i kveld.

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Tralalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Og ellers?

Ellers god lørdag. Storopprydding på gang, og jeg tror jeg kan konstatere at matrosdressen har krympet siden sist jeg brukte den.
55a7db6e-5b05-6024.jpg

God Lördag från Familjen Carlsons ena residens i Oslo! Trevlig kväll med forumister igår. Blir en kaffe eller två med bekanta innan SK 496 tar mig hemåt senare.

Morgen fra Bodø! Etter en dag på festival for å høre på godmusikk (les: Seigmen) er jeg nå klar for dag nr. 2 i Rensåsparken, med dertilhørende musikk og drikke. :) Gleder meg til Kaizers!

Ha en flott helg alle saman! :D

G'morgen fra terassen ved Coal Mountain. Gårsdagens varslede storm uteble og dagen ser ut til å starte bra. BBC Five Live og Leeds går på radioen, og etterhvert blir det vel West Brom-Liverpool på TV. Godt å være i gang igjen. :)

Intet spess på tapetet i dag. Kun litt opprydning på eiendommen.

God morgen fra Krsand!
Her har man sovet lenge siden man jobbet i natt.
Egg/bacon just inntatt, og nå slapper man bare av før man skal ut og handle og hente bandittene hos farmor.

I kveld venter biff bernaise og rødvin. Pluss litt drikkevarer tenker jeg.
Ute regner det, så hva annet kan man gjøre!

God helg!

BF:cool2

God morgen, formen er som den kan være på lørdager..helvettes sliten etter gårskveldens runde som ikke sluttet før barskapet gikk tom på nachet. Tror det er likegreit jeg ikke har planer ikveld..

CoD og Grandiosa blir det hvertfall, ha en fin dag! :)

Da begynner man å komme seg etter å ha tatt turen opp Wyllerløypa og gått til tryvannstårnet. 2.7 km og 407 høydemeter. Den satt i kroppen.

Tralalalala-hikk-hikk-fra-Sofia-lillestrømlinger-på-tur.:drunk:

Arakataka!! God kveld. Håper oppholdet holder, at Molde slår Sandefjord at Hødd knuser Haugesund og at alle fly går i rute. God lørdag - spesielt hilser jeg til Sofia !!

Woohoo! Jaggu går det livat for seg i England i dag! Nå mangler det bare at Southampton slår City i morgen!

Sitter og ser på Newcastle-Spurs med ett øye mens jeg med det andre præver å finne ut av hva som er iferd med å ta av fra Renton ...

God kveld fra Sliven, Bulgaria!
Skjermbilde-1.png

Siste hele dag av ferien går mot slutten. Nå skal det pakkes og en del ting skal ordnes, før man tar seg en siste tur ut på by'n med en kamerat ikveld.

Imorgen settes kursen mot Sofia, hjem med Austrian via VIE til OSL.

Hjemme bra, borte best ;)

Ha en fortsatt flott lørdag alle sammen!!

Back