God lørdag

Re: God lørdag

Er det ikke bedre med sjåfør enn å drive og kjøre selv? Så får man heller vorse litt med Pimm's fra kran for å døyve smerten.
50feb828c6f1e3272e15495da49037cf.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Ha ha Polaris, nå hørtes du nesten like forfengelig ut som meg "CX skilter og greier"

Jeg bruker mest mulig Sixt fordi de har veldig bra biler og jeg har jukse-Platinum du får med SAS EBG/EBD. Jeg booker litt fin bil fleksibelt og monitorerer prisene før avreise. Begynte på AUDi Q5 som med Platinum rabatt først lå på 16.000 for ti dager i høstferien. Dette gikk sakte men sikkert nedover så jeg oppgraderte bestillingen fore ganger og endte opp med BMW 7 serie til rett under 10.000 for ti dager. Det er faktisk billig.

Steg tre er å smiske på alle mulige måter i skranken og gjerne hold små barn foran deg som sympati-vekkere.

Diesel-mærsja er bare helt uber-deilig og ligger på rett under 2.000.000 hjemme (Flosshatt emoj)

View attachment 53920

View attachment 53921

Har dere husket å gi Helmut mat ?? (Dere finner Helmut your private driver pakket sammen innerst i bagasjerommet (Helmut er standard utstyr på alle S - Class)

Fra tid til annen bruker vi Enterprise Car Rental, den eneste grunnen er at de er veldig lokale (du finner Enterprise i byer her borte som ikke engang har dagligvare butikker ;) ) Og med en Volvo XC70 som er til salgs, trengte vi en leiebil for den lille italienerinnen og når vi svingte inn hos Enterprise Poulsbo hørte jeg stille fra siden, no, no, no, no way in h..ll - I want that one !! 3 Nissan greier og en ekte Toyota ble effektivt avvist, men det stod en Audi Dagros 5 - og etter 4 minutter kom hun ut med et stort smil og nøkler til en Tommy777_tralle.

Ellers siden denne tråden har et bil tema hadde jeg en pussig opplevelse på fredag, var inne i Seattle for å se og prøvekjøre noen alternativer, en Range Rover som viste seg å være bedre enn fryktet, den tidligere eieren var han som driver Elysian Brewery og han har tatt meget godt vare på His Lordship the RR.

Hos BMW Seattle, som har 3 Lillestrøm Toyotaer var det en merkelig opplevelse, # 1 var lett å finne og test kjøre, ikke den ideelle farge kombinasjonen og litt mere $$ enn de to andre, som de ikke klarte å finne !!! Ok de har et etasjers bygg med verksted og bil stabling, men selv med nøklene klarte vi ikke å finne de 2 :lol::cool:

Heisann fra Forus og hei Roger! NCE via CPH/AMS og overnatting underveis? Du kan jo gi andre ideer om lignende. Har ferie om to ukers tid og har enda ikke landet på noe reisemål. Det eneste vi vet er at vi vil til noe varmere strøk og hytta i Spania er fullbooket.

Ellers helgevakt her på huset. Synes tiden gikk lovlig seint i dag. Får satse på en rolig aften i sofaen om noen timer. Ha en fin helg forumister!
Besøkte ei veninne i Leiden-ish. Det er overraskande mykje å sjå på der og i Haag. Så det var moro! Anbefaler panorama-museumet! Det var heilt spesielt. Trur eg må tilbake, kanskje også med kids.

Back