God morgen fra Taipei!

vetlefo

Newcomer
God morgen fra Taipei! Våknet nettopp etter en kveldsflygning med EVA Hello Kitty a330-200 fra Hong Kong i går. Har en dag her før turen går videre til Tokyo og hjem. Noen idé om hva jeg skal ta meg til i dag? Kameraet er med!

God morgen fra gullkantina... Julemarked i MUC med deilig,usunn grisemat und weisse dunkel.. Ha en topp dag forumister..;);)

Mornings fra Oslo. Mørkt og +2 her....hvor blir det av snøen? Vel, på tide og kor meg på jobb. Sjansen for at jeg blir sittende lenge nok til overtidsmat er stor. Ha en fin dag

Morn fra Trondheim
Øse-pøsevær idag også,denne gangen iblandet vind igjen. Hurra for julestemninga med+7 grader ;) ;)

Ha en mindre vindfull dag :old

God morgen fra Bislett, ble litt senere morgen i dag da man skal innom en annen lokasjon på vei til kontoret. I kveld står Crown Seaways for tur igjen, og i følge værvarslet så kan returseilasen natt til torsdag blir ganske artig.. :)

Ha en fin dag!

Murr frå Trondheim. Skal ta C-vitaminen min og gå og legge meg igjen i blæsten; så får vi sjå om det kan bli jobb igjen i morgon. Ha ein friskare dag!

God morgen fra Helsfyr.
Innboksen trenger en opprydding, selv om man ryddet godt igår også. Utover det, er det lite på tapetet idag.

Ha en bedre dag.

Mornings fra Oslo. Mørkt og +2 her....hvor blir det av snøen? Vel, på tide og kor meg på jobb. Sjansen for at jeg blir sittende lenge nok til overtidsmat er stor. Ha en fin dag

Har du sett værmeldinga for Oslo?
Ser ut som det kan komme 10 mm nedbør i formen hvit på torsdag.
http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/langtidsvarsel.html

Uansett god morgen. Får vel komme meg til skolen. Ble litt for lenge i natt mtp på øl merker jeg. Møtepils er en uting, men det finnes ikke synd på meg.

Last edited:
Urumpf fra det Sørlandske!

8 grader kl 0830 er sannelig ikke verst til å være 3 desember! Behøver det ikke noe kaldere i vinter jeg nei!

Dett i desa og grums i halsen og en aldri så liten hodepine plager meg i dag. Sov dårlig i natt og det hjalp jo ikke at vakttelefonen fra jobb ringte kl 0625.

Ettermiddagslur er nok påkrevet i dag føler jeg!!

BF:cry:

Ballalaika fra herfra.

Røyk på en smell på stuntsalget BA hadde i Business Class igår. I valget mellom en 2,5 dagers tur til Rio eller Calgary i romjula presterte jeg i vanvare å velge Calgary... WTF???? Det er type minus 30 grader der om kvelden og sikkert fullt av frossen laks.

På den positive siden blir det fire første opplevelser på meg:
1. første langtur i BA 767-300ER
2. første tur i AA "domestic" First Calgary-Dalla
3. første tur i calgary
4. første stop-over i Dallas
Heavy duty nørding, med andre ord.

Ha en fin tirsdag, eller hva det nå er.

God formiddag fra Forus,
her over i sørvest er det rimelig grått og vått idag.
En grei start på dagen med interessante oppgaver her i prosjektet.
Satser på en normal puls resten av dagen også.
Ha en fin dag Forumister i disse førjuls tider.

64FE898E-1310-4FD0-92FF-A5143F73E07C-2771-0000031C588731B2_zpsf0ebda6d.jpg

Vadestøvler - checked!

Ha en finfjong Tirsdag.

Ballalaika fra herfra.

Røyk på en smell på stuntsalget BA hadde i Business Class igår. I valget mellom en 2,5 dagers tur til Rio eller Calgary i romjula presterte jeg i vanvare å velge Calgary... WTF???? Det er type minus 30 grader der om kvelden og sikkert fullt av frossen laks.

På den positive siden blir det fire første opplevelser på meg:
1. første langtur i BA 767-300ER
2. første tur i AA "domestic" First Calgary-Dalla
3. første tur i calgary
4. første stop-over i Dallas
Heavy duty nørding, med andre ord.

Ha en fin tirsdag, eller hva det nå er.

Feilprising?

Øse-pøsevær idag også,denne gangen iblandet vind igjen. Hurra for julestemninga med+7 grader ;) ;)

Skikkelig trøndervær her vestsørøstpå også! Skal visstnok klarne opp etterhvert dog ..

Første arbeidsdag etter Thanksgiving-ferien. Litt av hvert i innboksen, men det prekære er tatt hånd om. Trøtt i trynet etter å ha sittet opp og sett Seahawks knuse NO Saints, men det var det verdt. Knallmatch, og Seahawks er som første lag allerede kvalifisert til sluttspillet.

Mer kaffe nå ....

Back