God morgen fra SVG

BSSW

Browncoat
Gjeeeeesp....

Ikke alltid like kjekt å stå opp halv 5 om morgenen...

Her befinner man seg atter en gang på SVG.
Man har fått trimmet skjegget og vasket liket, så man skal forhåpentligvis ikke gjøre det ubehagelig for med passasjerene :p

Håper det ikke blir noen forsinkelser idag.

Ha en fin dag forumister :)

Mornings fra Storokrysset. Etter seks uker med enten tilgang til bil eller ferie blir det et gjensyn med Ruters røde i dag. Jobben kaller, og selv om vi hopper over månedsavsluttning for juli får man vel ta en liten kikk for å passe på ingeniørene. Ha en fin dag

God morgen fra Godlia T-banestasjon. På vei mot FBU og første arbeidsdag etter ferien. Ikke en eneste flytur er planlagt før jul :-(

God morgen fra Trondheim
Dagens dont er igang - etter jobb,henting av barn og middagslaging/etegilde, skal det hentes to stk splitternye sykler på XXL til mor og far, som har planer om å bli spreke :D :D(inbefatter også sykkelvogn,slik at overnevnte barn kan være med) :wow: :wow:

Ønsker alle en strålende dag :) :) :)

God morgen fra Forus!

Trøtt som en strømpe, men det er jo mandag må vite. Kun tre arbeidsdager, så er det ferie igjen, så da kan man vel ikke direkte klage....

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Mosjøen. Her går dagen med til en befaring/konferanse. Fortsetter nordover til Narvik i kveld, med fly fra MJF rundt 16:30. Ligger an til en uke med bare surr, men men. Det må være slik av og til også.

God formiddag fra det Sørlandske.

Er på plass på kontoret for å drive med noen regnskapsting.
Ellers ikke noe spennende å berette herfra!

BF:cool2

I helvete så fort ferien gikk unna, jeg satt nå plutselig på kontoret og funderte på hvor de siste ukene egentlig ble av. Nuvel, god morgen - heldigsvis litt rolig på jobb men noe bitter purringsmas må til da enkelte leverandører ikke holder det de lover som vanlig.

Merker jeg ikke har lyst til å kokkelere ikveld så det blir vel en eller annen italensk pizzabule som redder dagen.

Ha en fin dag!

God mandag fra Kollen. Straks avreise til Berger. Bemanningen skal være litt mer på stell denne uken (noen kollegaer har visstnok drevet med noe de kaller "ferie"

Nuvel. En får komme seg i jobbhabiten, og komme seg avgårde. Bare 49 dager til neste mandag man ikke skal på jobb (og 50 dager til 62K).

Ha en god en, hvor enn man måtte være.

Jobben kaller, og selv om vi hopper over månedsavsluttning for juli får man vel ta en liten kikk for å passe på ingeniørene.
Ja, du må fortelle dem at gaffel er noe en spiser med, ikke skriver med.

God dag fra Bergen. Ene frøken er på plass i barnehagen denne uken. Ellers er det på tide at kona begynner å jobbe/studere ASAP siden hun nå har overskudd til å snakke om ommøblering.

God formiddag fra Ensjø!

Allerede vært på jobb et par uker, og håper sommerfølelsen ikke går over helt enda.

Blir litt Trondheimspendling også i august, med første runde i morgen. Forbannet med sommerfrekvenser, må opp en time tidligere enn vanlig.

God morgen fra The Deep South. Her fortsetter frihelgen med en bonusdag. Den vil bli tilbragt med å ta Skadede Hund til kontroll hos kirurgen i Athens. Muligens blir det en liten pitstop hos Tiger Direct, som har lagerutsalg der jeg krysser I-85 .. eller kanskje ikke. Blir fort dyrt .. :p

Ellers blir det som vanlig i underkant av 30, fuktig og mulighet for regn og torden.

God ettermiddag fra Varna. Ble fem timer i strandstol i dag. Blir jo rent sliten av ferien. Nå blir det å prøve å få bord på den beste italienske i byen. God mandag videre!

Jau fra Frankfurt

Akkurat planta rævva ned i sofaen her på Sheraton etter 4 timer sammen med Miles & More i deres nye lokaler i Squaire. Kom fra Zürich ved lunchtider, lite søvn i natt etter null AC på hotellet i Zürich.

Fruen ble henta av førsteporchen til LH for litt kvakk kvakk, kaviar og annen etage hjem mens jeg blir igjen til fredag med en mye mindre glamorøst retur :p

I morgen LH til London i otta før man skal hjem til Oslo med ukens (heldigvis) eneste SAS flight etter 3 møter i London. Kun to flighter på kjipklasse denne uken: SAS i Plus (ja, kjipklasse) og mye mer spennende: OSL-CPH med Norwegians 787 i 1C på torsdag!

God mandag!

Da var man kommet seg til BOO. Turen videre blir spennende. Det er tre WF avganger omtrent samtidig, men ett av disse tre individene har vært syk i dag. Dermed blir jeg ikke overrasket om NVK ryker, og jeg dermed blir overflyttet til EVE halvannen time senere (igjen). I så fall andre gang på 5 dager. Jeg får prøve å klage litt her før det skjer, slik at jeg kanskje jinxer den, og at dermed alt går som planlagt.. :)

God ettermiddag ifra CPH.
På vei hjem fra en knall helg i AMS. Men solbrent nakke og baksiden av beina så synes det at man har vært på spottertur.
Litt pussig episode i kiosken på CPH nå. Dama forran meg i køa spurte kiosk frøkna: "wich city is this?" -"eh,its Copenhagen" -"really?? Are you joking" så løp hu av gårde.

Ha en problemfri en

God ettermiddag ifra CPH.
På vei hjem fra en knall helg i AMS. Men solbrent nakke og baksiden av beina så synes det at man har vært på spottertur.
Litt pussig episode i kiosken på CPH nå. Dama forran meg i køa spurte kiosk frøkna: "wich city is this?" -"eh,its Copenhagen" -"really?? Are you joking" så løp hu av gårde.

Ha en problemfri en

Haha, lurer litt på hvor den dama egentlig trodde hun var.

God kveld fra Forus. Ferien er definitivt over og man er i gang med kveldsvakter. Heldigvis stille og rolig og man fikk gjort ferdig sommerens trip-rapport.

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=119430

Last edited:
Skal sørge for å ta bilde av Tommy'n ombord :p

Du får "redigere" setekartet litt på forhånd og, da ^_^

God kveld fra Kollen. Hjemme etter endt dag. Ble litt spesielt da en av sjåførene våre plutselig kom og lurte på om jeg hadde vært hos Boeing-fabrikken, for det hadde han hørt av en kunde han hadde vært hos. Kunne bare bekrefte ^_^

Back