God morgen fra SVG

BSSW

Browncoat
Har EB forsovet seg? :drunk:

God morgen fra gate 22 på SVG, BGO og FRO neste. Står en ire utenfor, såhåper det ikke blir noe forsinkelser :drunk:

Forholdsvis fint vær her, ca 13 grader og delvis overskyet. Kan ikke klage på det.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra norges fineste by.

I dag er det Canada Day, og på mandag er det 4th of July - så det blir felles grilling og feiring for alle ansatte halv 12.

Ha en fin helg alle sammen!

Last edited:
God 1 juli fra fjellheimen i Bærum. Det blir noen timer med regnskapsjobbing, før jeg drar avgårde til Østfold for å fikse de siste tingenen på bobilen så den er klar for avreise til kontinentet på søndag kveld. Blir jobbing i helgen og så rett avgårde.
Ellers er det i dag 1 år siden jeg sist var i lufta og noen ny flytur kommer nok ikke på minst 3 måneder.

Mornings. Denne gangen fra 24-bussen, så ikke si man ikke har en variert hverdag. Pizzakveld og fotballkamp i kveld, så må nok skaffe noe godt og ha på pizzaen på vei hjem fra jobb. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Snillfjorden! :)

Hvor sola skinner( enn så lenge ) og vi har 15+ for øyeblikket, ikke verst det egentlig. Her åpner man dagen med å oppdatere seg på gårsdagens kommunestyremøte hvor det ble opp og avgjort at kommunen deles i 3 innen 2020 sånn ca. Det var folkets vilje også, så de fleste er nok egentlig greit fornøyd. Personlig er jeg glad jeg slapp å bli involvert med Hitra!

Dagen i dag bringer en date med støvsugeren, men utenom det aner jeg faktisk ikke hva en skal gjøre. Mulig det blir ymse småtteri og styre med og kanskje avrundes dagen med en trimtur før det blir både film og fotball på TV utpå kvelden her også.

Ha en fortreffelig dag rundt om i verden! :)

God morgen fra en liten plass utenfor London. Ankom i går kveld med en smekkfull BA A321. BA slipper heller ikke unna trafikkaoset om dagen. Sent innkommende maskin, overbooking, offloading av håndbagasje førte til en god times forsinkelse. Etter dagens møte er det hjemover med siste BA-flight, så da ryker kveldens underholdning fra Frankrike. Lurer på om jeg skal svi av en tusing for en litt behageligere hjemreise... Ha en aldeles fortreffelig fredda[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra hovedstaden. Godt å slippe å være på jobb 0600. Er vel faktisk snart lunsj her, i denne begredelige kantina. Fleiper med at jeg fant kokebok for "Tarvelige husholdninger" på kjøkkenet...
... vel man får ta igjen til kvelden. Kanskje man skulle lage pizza, ja. Med noe sjømat, kanskje. Eller hvit pizza med spekemat og pære. Har vært vellykket tidligere.

Uansett - ønsker alle en fin-fin fredag i det ganske land og det ganske utland !

God formiddag fra NCE! Volotea Airlines til Palermo, og gledelig gjensyn med B717.

Attachments

• IMAG0780.jpg
    IMAG0780.jpg
    126.4 KB · Views: 318
  • IMAG0779.jpg
    IMAG0779.jpg
    95.9 KB · Views: 322
  • IMAG0778.jpg
    IMAG0778.jpg
    92.6 KB · Views: 323
God dag fra BGO. Her går straks turen via HEL til HKG. Blir en del timer i HEL noe som gjør at jeg får med meg mesteparten av dagens kamp. Helt greit. En uke fri blir bra!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Da vil jeg få ønske dere alle en god sommer!

Legger igjen min PC hjemme hele Juli, og tar med familien over dammen de neste ukene. Har et par oppdrag underveis, men kos i NY og Florida, samt en svipptur til Honduras og Belize inni der for å se på venuer.

Håper dere alle får en flott sommer, er plutselig tilbake! :)

Kim

God kveld fra Clarion Hotel Post. Bobler på is til de eldste og Pepsi på is til 10- åringen når vi sjekket inn...kan man like en sommerdag i juli. Klar for Liseberg i hele morgen... Ha en flott start på juli!

God kveld fra Lillestrøm. Her har man pakket seg rimelig klar, og stengt jobbPC'en for sommeren.

Strengt tatt har jeg hatt ferie hele uken, men det har liksom ikke materialisert seg helt pga litt "påtampen-kriser" på jobb. Men nå er det over... og jeg skal kose meg med fobbal og litt Amerikans rødvin.

I morra rettes snuta mot Houston for en ukes roadtrip med en kompis.

BA 789 og greier...

Ha en fin en

Wales!

Drømmer om WAL-ICE i finalen.

Haha ... mange soim sier det nå. Hvilke odds hadde man fått for dette for tre uker siden? 'Leicester vinner PL'-odds?

Aften fra vestsørøst. 33 grader og nærmeste tordenbyge er ca ved Chattanooga. Straks 'computer av' og helg. Skal bli godt med hjemmelaget southern fried chicken og et par kalde nå.

Wales i semifinalen var jo selvsagt....
c46363677005f9c9bbc267abaf3bd8b6.jpg

I was at the bar the other night with my buddy having some beers. We had been there a while when two large girls came up to the bar and ordered some drinks. I noticed when they ordered they both had strong accents so I said ‘Hi, are you two girls from Scotland?’ One of them spoke up, with quite an attitude and said ‘it’s WALES you idiot!!!’

So I immediately said ‘Sorry, are you two Whales from Scotland?’

Back