• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra SVG

Imorgen bærer det ut på guttetur til London i BA sin GO_PLUS_ULTRA klasse.

Elefanten og bikkja hans fraktes opp til Bestemor for helgen.

Du tar altså sjansen på å reise uten elefanten igjen? Jeg trenger vel ikke å minne deg på hvordan det gikk sist? :p

Forventer en hyggelig TR :D

Vi får se. Har vel vært nok av Club Europe TR'er fra BA. Men kan jo, som LCH hinter om, hende at det går åt skogen igjen siden Fnate er hjemme.

Du er for sent ute! Køen har begynt utenfor Wembley allerede.

Heldigvis har vi billett.

Du tar altså sjansen på å reise uten elefanten igjen? Jeg trenger vel ikke å minne deg på hvordan det gikk sist? :p

SHIT, dette hadde jeg faktisk glemt. Ender vel opp med KLM hjem igjen da.

B er åpen igjen. E er bare åpen på dagtid. Deilig med et par timer på taket, med fly, øl pg pølse.

B er åpen igjen. E er bare åpen på dagtid. Deilig med et par timer på taket, med fly, øl pg pølse.

Normalt ville jeg sagt at det er bedre med en time i baren enn to på taket. Men det ser ut som om du har slått to fluer i en smekk her.

Det er et evig slit med konferanser

Det har sine lyspunkter avogtil! :)

Nå skal jeg bare tømme i meg colaen fra minibaren, skrive ferdig konferansereferatet, småredigere litt bilder og pakke kofferten før jeg tryner i bingen. Opp tidlig for firemotors reise mot Drømmelinjens startpunkt .... ;)

Det har sine lyspunkter avogtil! :)

Nå skal jeg bare tømme i meg colaen fra minibaren, skrive ferdig konferansereferatet, småredigere litt bilder og pakke kofferten før jeg tryner i bingen. Opp tidlig for firemotors reise mot Drømmelinjens startpunkt .... ;)

Swiss til WAW og LOT til ORD?

Hei fra Bryne. Hatt fri i dag og vært pliktoppfyllende og hjulpet min gamle mormor i dag. Scorer noen poeng på snill gutt barometeret da.

Nå i kveld sitter jeg og klør meg litt i hodet over denne kommende Norge Rundt turen min. Mangler fortsatt den siste finish'en. Og ja, disse reiseplanene kan jo fort endres på. Men da går det vel på tilgjengeligheten løs. Vurderer å avslutte en hel del flaksing med Dash med en helt vanlig Boeing flight helt hjem...

Back