God morgen fra Stavanger

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei fra Stavanger. Da har man lagt langhelgen bak seg og det er fire dager igjen til den neste langhelgen starter. For min del ser det ut som at helgen etterpå der blir en langhelg også, så kan man egentlig klage? Værmessig ble 17. mai en suksess her i sør-vest. Jeg håper på litt sol i dag også jeg. Ha en fin dag forumister!

Morn fra Kolsås. Det hender at mandager ikke alltid faller på en mandag, og en slik dag er det i dag. Nespresso løser nok problemet, og så har man litt kake i kjøleskapet til en fin pause senere på dagen også. Ser av Outlook og Teams at det har ikke egentlig skjedd så mye spennende mens jeg har vært borte fra jobb.

Mornings fra Hvalstad. Barn er levert og første Teamsmøte er avsluttet. Når det i dag skal Teames med folk i både ville vesten og ville østen, blir det litt tidssonekrøll og split shift på hjemmekontoret. Ha en fin dag

Last edited:
Mornings fra ute i havet.

Rutiner og rutiner. Sånn går nok denne dagen.
Blir nok litt flere mailer i innboksen i dag enn i går.

Ellers, er været bra [emoji41]

FQTV

Langhelg overstått i Skaun.

Ble selvsagt ikke fri som planlagt alle dager, men et par avslappende ble det da tilslutt. I morgen er man heldigvis på reisefot igjen, ferden går vestover i landet for noen dager, før neste uke tilbringes i Tigerstaden. Måtte kranene åpne innen den tid.. :)

Til min store overraskelse hadde kona funnet ut om SAS sin kampanje ut Juni med 4x på Eurobonus i går, og hun "krevde" milagerun. Så andre uka i juni ble det noen fridager og masse flyvirksomhet for å sikre henne gullkortet. Jeg har Lifetime, men blir selvsagt med for selskapets skyld... hehe.

Eurovision semi i kveld og litt pakking. Nå klart for neste digitale møte... (Gud som jeg gleder meg til å møte FOLK igjen, og ikke bare en pc...)

Kim

God hvilken dag er det i dag? fra Sør-Atlanteren.

På tur sørover igjen til hvor det er vintertemperaturer stort sett hele året, skal visst bli litt ruskete på seilasen. Mailboksen er ryddet og sortert, så man kan forlate kontoret og ta fatt på dagens praktiske gjøremål.

Ha en fin dag forumister! :)

God tirsdag fra 30040. Overlevde gårsdagen med et nødskrik, og i dag skal det bare 'finpusses'. Men 'skauen' ser langt bedre ut.

Halvveis i helgen altså. Så venter tre arbeidsdager før det blir en skikkelig tidagers langhelg. Og da skal gjerdet repareres og males.

Normaliseringen fortsetter. 40.000 på fotballkamp i Atlanta lørdag og vi vaksinerte trenger ikke lenger maske i butikkene. Så dermed har stort sett alle droppet det...

Bensin har vi også igjen ... :p

'Livet er ikke det værste man har
og om lidt er kaffen klar.'

God eftan fra Stavanger. Her brå-våknet en etter en liten strekk i godstolen. På morran var en ute og trasket 15k på tur, så beveget seg har en fått gjort.
Også et lite møte på Zoom er unnagjort.
Ha en fin fin eftan :)

God kveld har det jo snart blitt fra Oslo. En tur til Deltabyen i dag og gitt, var så kjørt i går etter feiring at jeg la meg 2130 og det var greit når man likevel skulle opp tidlig i dag. I morgen skal jeg fortsatt opp tidlig, men da for Oslo kommune. Dog så er det en veldig veldig kortvarig jobb da av natur. Skal sørge for at privatistene får avlagt sine eksamener rett og slett. Heldigvis er min jobb litt mer behind the scenes, så kan være i behagelig avstand fra kandidater i disse coronatider med mindre ikke noe helt spesielt skjer. Får se hva Raymond kommer opp med i slutten av uka, nå har ting vært nedstengt lenge nok synes jeg.

God kveld fra Lillestrøm. Her har jeg hatt lager-duty i dag og det skal nok fortsette i morgen. Merker det er rimelig god trening, men så var det med at det var 18 Mai da. Makan etc.

Nå i kveld har jeg også fått pantet resultatet av ultra-langhelg. Panten holdt til 8 ruller kjøkkenpapir, 2 Jarritos brus og en stor pose smågodt + 1 krone tilbake. Fint.

Ha en trivelig kveld.

Rednex eller hippies .. samme greia different uniform ... skal man få fred, får man flytte til Point Roberts ellerno ...

Back