God morgen fra Sandnes

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God mandag fra Sandnes! Her har man holdt det gående i noen timer allerede og det er dag én av pappaperm som er i gang. Frøkna våknet kvart over seks (som kunne vært kvart over sju) og vi tok en rolig morgen sammen med kona og spiste en god frokost før fruen kjørte avgårde på jobb for en snau time siden. Nå powernapes det ute i barnevogna og jeg satser på den powernapen varer en stund til. Etterpå skal vi vel alltid klare å finne på noe å gjøre.

Apropos Riksen som det ofte snakkes om her i tråden. For tiden ligger det en hjerneskada influenser der. Hun fikk visstnok en akutt hjerneblødning forrige tirsdag. Hun virker å være noenlunde oppegående i hodet og har bestemt seg for å dele ganske ærlig og usjenert av det hun må gjennomgå. Ler av snappene hennes hele tiden. Anbefaler å følge Line Victoria på Snapchat.

https://snapchat.com/t/cORRJhmX

Ha en fin dag forumister!

Re: God morgen fra Sandnes.

God mandags morgen her fra Kongsberg. Her skinner solen og det tegner til å bli en fin dag. Formen har kommet seg veldig de siste dagene og matlysten er tilbake igjen heldigvis. Skal prøve å få jobbet litt og også gått meg en liten tur nå i formiddag.

God morgen fra bortekontoret. Var visst et lite hakk enklere å stå opp i dag, så man var på jobb litt før man måtte. Fant også ut at jeg har fått meg bil som stille klokka selv, så da slapp man å tenkte på det :)

Rullering på arbeidsoppgaver, og jeg har bl.a. en bil som ikke går mandager, så det kan potensielt bli en rolig dag.

Ha en god en :)

Yo fra et kontor akkurat innenfor ring 2. Et par dager til jeg skal fly Easyjet igjen for første gang siden disse dager i 2017, og også misunnelig på AndreasN som fikk oppleve en HELT vanvittig kamp i Milano i går.

Apropos USA så merker jeg at jeg bare har resignert når det gjelder Trump. Det er bare helt ufattelig at det ser ut til å bli en realitet. Ønsker god bedring til de på flyprat som bor over there.

Morn fra Elvebyen. Forkjemperene for vintertid sier at man trenger vintertid så man slipper å stå opp og dra på jobb i mørket. Rimelig mørkt ute da jeg sto opp og jeg trengte både refleks og sykkelys på vei til stasjonen i dag, og om 1-2 uker er det helt mørkt igjen på det tidspunktet uansett.

God formiddag fra toppen av Oslo. Jobbet allerede 4 1/2 time - så etter kommunal standard så er dagen snart over. Mandag betyr trening på kveldstid. Best uke!

Hei fra bortekontoret.. Ble tidlig pån i dag og har fått unnagjort en del artige saker. Sabla flott i hovedstaden i dag og håper man får seg en gåtur mens Fru er på tennis.

G’moorgen, ja .. Her er tiden uforandret, men jeg er en time nærmere dere. Og det varer vel ut uka, tenker jeg.
Straks ut i mørket med pelsdyret. Får finne litt go’musikk å dytte inn i ørene .. Litt gammel Hackett kanskje?

God mandag fra Santiago. På nett igjen etter en minnerik helgeutflukt til Vik vingård. Himmel, for et hotell og anlegg. Ble noen kasser vin med tilbake også. Meldt 32 grader i ettermiddag så treningsøkten blir nok innendørs.

Yo fra et kontor akkurat innenfor ring 2. Et par dager til jeg skal fly Easyjet igjen for første gang siden disse dager i 2017, og også misunnelig på AndreasN som fikk oppleve en HELT vanvittig kamp i Milano i går.

Apropos USA så merker jeg at jeg bare har resignert når det gjelder Trump. Det er bare helt ufattelig at det ser ut til å bli en realitet. Ønsker god bedring til de på flyprat som bor over there.

Det ble mer dramatisk enn det trengte, utrolig at ikke hjemmelaget klarte å ro i land 3 poeng.

God dag fra 11F ombord på SE-ROE, klar for SK4718 fra MXP. Flyplassen er mer kaotisk og utdatert enn jeg kunne huske, men noterer enda en fullbooket maskin fra MXP til OSL. Så nå er det bare å håpe(drømme) på frislipp på LIN og ITA.

God dag fra Warszawa. Fy flate vi digger denne byen. Så kul stil og utrooolig mye bra mat. Vi har gomlet nokså mye Nobu denne gangen. Men har hatt bra Italiensk, superb Meksikansk. Nå venter Korean Barbecue før vi drar til flyplassen...

Der jeg trodde jeg hadde booket direkteflyet hjem. Det hadde jeg altså ikke. Så bare at tidspunktet hørtes så kjekt ut. Men det er via FRA til Storsmurfen store "begeistring". #bongotryllereiser

60a1dbf8f9364460e89933c728bc3821.jpg

Ha en best mandag

Last edited:

Antar det blir den nye plata når du skal reise rundt og spille låter og si ting?

Fant den faktisk på Apple Music. Finnes sikkert på Spotify også.

"Apache" på det albumet var faktisk på playlisten vår (les brendt CD) på Cocoa Beach i 2010. Deilig lang melodi..

God morgen fra Chicago. Var på en artig bluesklubb i går i The loop i går kveld. En bekjent som tilfeldigvis var i byen ville ta et par øl så da ble det en kveld i blues tegn. Nå i kveld hjemreise men bør skvise litt mer ut av denne byen. Så skal jeg opp i en skyskraper eller enda et museum? Valgets kvaler.. tror uansett jeg bør beregne greit med tid på O Hare . Er jo litt kronglete å komme til terminal 5 og sikkert kø i security og. Har ikke hørt om noe fasttrack der?

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Mornings fra Las Vegas. Leiebil booket, så i dag blir det road trip. Men først ut å finne en overpriset kaffe. Ha en fin dag

Det er nesten litt provoserende når det står et skilt ved bellmannen hvor jeg dumpet sekken- thank you for tipping. Finnes det virkelig ingen politisk vilje til å gjøre noe med dette? Vil jo tro at seriøse delstater som ikke er full av Trumpister vil kunne gjøre det. Jeg går ikke rundt med så mye kontanter lenger i USA. Og da blir det dessverre mindre tips til de på absolutt minstelønn utenfor restauranter. 10 dollarseddelen jeg hadde ble lagt igjen til housekeeping. Sikkert ikke nok for 4 dagersopphold men bedre enn noe. Det handler ikke om at jeg er gjerrig men at også USA bruker stadig mindre cash.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Derfor finnes det mange fine terminaler rundtomkring du kan tap'e .. ;)

Nei gitt .. det er mye som må fikses før tips-systemet blir borte. Se på det som en salestax - den beregnes jo i tillegg til utropsprisen også.

Antar det blir den nye plata når du skal reise rundt og spille låter og si ting?

Ikke umulig. Men her er det orginal pressing fra 1973, så tvilsomt at akkurat denne skal fly mer.

I god Bongo stil er så klart LH flighten ut av WAW kraftig forsinket så vi hadde misset balja videre til Oslo. Dette trodde jeg var en direkteflight når jeg booket, men må ha hatt litt promille. Det var uansett en Star Alliance partner Booking med SAS fra før byttet. Ringte først LH og de var greit uinteressert for å si det milft.

SAS derimot fikset en revenue billett direkte med LOT i morgen tidlig. Imidlertid etter en "jeg har et forslag til hvordan dette kan løses" og 16 min venting. Men alt i alt langt over forventning fra SAS.

I god Bongo stil er så klart LH flighten ut av WAW kraftig forsinket så vi hadde misset balja videre til Oslo. Dette trodde jeg var en direkteflight når jeg booket, men må ha hatt litt promille. Det var uansett en Star Alliance partner Booking med SAS fra før byttet. Ringte først LH og de var greit uinteressert for å si det milft.

SAS derimot fikset en revenue billett direkte med LOT i morgen tidlig. Imidlertid etter en "jeg har et forslag til hvordan dette kan løses" og 16 min venting. Men alt i alt langt over forventning fra SAS.

Nå er det uansett Lufty's ansvar å rydde opp ved lost connection, men forbindelsen mellom Callsenter og IRR-senter er kanskje ikke så god .. ? De foretrakk kanskje å sende deg til FRA og innkvartere deg på Gertrud's Pensionat und Auto Service og gi deg ny billett derfra utpå kveldingen en gang .. torsdag .. ?

Back