Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Synes det er et helt ypperlig hotell jeg. Bodde ofte der før når jeg jobbet tettere med Sverige.God morgen fra Sheraton Stockholm. Hotellet funker bra, og var bonus med lasagne i loungen. Vet ikke hvordan standardrom er, men fikk iallfall Superior med utsikt retning Gamla stan og nespresso og morgenkåpe, men hadde nok valgt annet hotell om jeg ikke er platinum og trenger to netter iløpet av våren.

God morgen fra Sheraton Stockholm. Hotellet funker bra, og var bonus med lasagne i loungen.
Såpass nyoppusset at det stod på nett at gym og lounge var stengt pga oppussing.God morgen fra Asker. I dag blir det en dag å se på ishockey. Først må jeg få eldstemann og kamerat til Hønefoss, hvor de skal spille kamp. Så blir det ta med barna på kamp på Jordal i kveld for Enga-Stjernen. For han eldste betyr det da skifte av modus fra oransje til kongeblått
Håper det er pusset opp de siste årene. Tilbake i 2017 husker jeg at vi var ganske skuffet
I 2020 var det ultra-slitent, men den amerikanske marmor-sjarmen var der..God morgen fra Asker. I dag blir det en dag å se på ishockey. Først må jeg få eldstemann og kamerat til Hønefoss, hvor de skal spille kamp. Så blir det ta med barna på kamp på Jordal i kveld for Enga-Stjernen. For han eldste betyr det da skifte av modus fra oransje til kongeblått
Håper det er pusset opp de siste årene. Tilbake i 2017 husker jeg at vi var ganske skuffet

De beste setene er definitivt bakerst på turboprop, så jeg støtter biz-klasse bak 100%. Det er et infernalsk spetakkel akkurat mellom propellene, et liite knepp bedre forover, men vesentlig bedre desto lengre bak man kommer. Det er ikke tilfeldig at de i gamle dager la toalettene og byssa mellom motorene på stempel/turbo- maskinene.God søndag kveld fra Åbo..ble en del fest på dagen i dag og, kjenner jeg er ganske sliten i kroppen. Hjemreise i morgen med Sas og ja Braathens på vegne av Sas på første legget til ARN. Er en trivelig by. En interessant ting er at på ATRene er business bakerst så jeg er på rad 20 men gir forsåvidt mening da man entrer flyet bakerst og.. I stedet for de vanlige gruppene kjørte Sas på Arn boarding pr rad for denne maskinen slik at de med seter fremst gikk ombord først.
Så skal jeg også fly en A319 fra Arn til Osl. Det er lenge siden i Sas sammenheng. I følge engelsk Wikipedia har Sas bare fire av disse maskinene
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.