God morgen fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Lillestrøm

Ha en flott morgen alle sammen.. Relativt varmt i dag. Off til ABQ :colgate:

Re: God morgen fra Lillestrøm

God morgen, alle sammen
god morgen, far og mor
God morgen, lillesøster
god morgen, storebror
God morgen, trær og blomster
god morgen, fugler små
God morgen, kjære lyse sol
på him’len klar og blå
Hei hå!

God morgon från ARN terminal 4!
Skall strax sätta igång med trafikavvecklingen på Svensk inrikes. SK 024, KF113 och SK151 står på agendan just nu.

Ser ut att bli en fin dag på Sveriges största flygplats (och även runt omkring!)

God morgen fra Trondeim:)

Ligger ann til nok en strålende dag, ikke en sky på himmelen foreløpig.
Dagen i dag skal brukes på og lese om organisering av Ambulansetjenesten i Norge, samt kanskje en liten utepils på solsiden etter skolen.

Ha en flott dag alle sammen:)

God morgen fra Oslo..
Akkurat stått opp, fått spist og snart klar til å komme seg på jobb. Og siden det er torsdag, er det heldigvis snart helg... :)

Ha en strålende dag folkens..

Mårnings fra hurtigbåten på vei til Harstad. Er ikke noe mer å si enn zzzzzzzz :)

Morning fra Oslo. Litt trøtt og småforkjølet, men ikke noen som holder meg hjemme. Full dag på jobb før det blir en kjøretur til Sande for å levere fra meg et stereoanlegg jeg har solgt, før det blir hjem og rydde og pakke før morgendagens tur til Lisboa. Ha en fin dag

God morgon frå Trondheim #2 :)

Då er eg snart over i støypebransjen -varmepumpa måtte ha sokkel å stå på, så då er det bare å bretta opp... eller ned? ermene, og hiva seg i blanderen ;) Sjølvsagt noko grunnarbeid først då. No er det derimot databaser og dott nett. Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Forus!

Kaffen er på pulten, man er i godt humør og været er ikke så aller verst.

Har en del oppgaver i dag som vil kreve mye arbeid, men i det minste vil dagen gå fort. :)

Ha en fin dag forumister! :)

Godmorgen fra Malmø.

Junior har overnattet hos sin tante og onkel, så det har for første gang i lang tid været sovemorgen. Konen er kørt til København og jeg arbejder hjemmefra i dag. Skønt at have huset for sig selv i fred og ro...

God dag til alle...

God morgen fra Bergen. I dag er det ikke forelesning før kl 12, og et par timer ekstra søvn gjorde godt for en sliten jus-student, merker jeg. I kveld blir det "Taco-torsdag" hos en kompis og muligens ut. Ha en flott dag folkens!

God morgen fra Bergen. Rolig dag i dag også, før det blir dugnad for idrettslaget i ettermiddag (dømme en småguttekamp). I natt starter også NFL sesongen, noe som jeg selvsagt skal ha med meg. Kan fort bli en kjempekamp det. Fikk også kjøpt meg billetter til Roger Waters i går. Måtte til London, ettersom jeg var bortreist når billettene ble revet bort i Oslo.

God formiddag!

Snart lunsj på denne torsdagen. Det drar seg heldigvis mot hælj!

I går kveld knota jeg med å få en Jensen router til å virke på trådløst nett, men den gang ei. Trodde jeg hadde satt alt rett, med SSID og enabled og gud vet hva. Noen som har noen gode tips til meg i så henseende? (Finner ikke SSID når jeg prøver å finne trådløst nett)

Fikk også satt opp IP telefon i går. Så jeg får prøve å få den også til å virke i dag. Noen sa at den måtte stå plugget i et døgn før den virket. Så time will show.

før det blir hjem og rydde og pakke før morgendagens tur til Lisboa.

2 ganger i Lisboa på en uke! Det må vel være ny rekord??:D

BF:cool2

God formiddag fra Atlanten VGS!
Allerede vært igjenom en engelskprøve, og snart er det årsmøte i elevrådet.
Til MOL etter skolen i dag på et kjapt møte, før det bærs til OSL i morgen tidlig for å tilbringe helgen i møtebissniss på Radisson Gardermoen ;)

Ha en fortreffelig dag folkens :)

-S

På tirsdag "var jeg der" en time i forbindelse med en mellomlanding, nå skal jeg være der i 4 netter.

....eller ble det en dårlig start på dagen. Måtte en tur hjemmom på vei til jobb for å hente noe, og klarte å låse inn nøklene i boden. Jævlig smart....not. Så da måtte man innom de gamle og hente reservenøkkel og dra frem og tilbake og endte en time senere på jobb en planlagt :(

God formiddag fra Oslo Spektrum. Starten på dagen var litt tung ettersom man ikke kom seg hjem før langt på natt i går, teknisk sett veldig tidlig i dag. Konferansen nerde-konferansen fortsetter i dag. Så langt hørt på to foredrag og testet 3 nespresso-maskiner.

Fortsatt fin dag.

God morgen/natt fra Calgary.

Da var man oppe, dusjet og ferdigpakket til å reise til Norge. Først United Express sin CRJ-200 ned til Denver, Continental sin B739 til Newark før det blir Continetals B752, CO38 til Oslo. Overrasket over flytypen til Denver, United har for det meste brukt A319/A320 mellom YYC og DEN tidligere.

Vel, vel, god torsdag :)

Da har vi vel to forumister i ABQ i kveld?

Fikk også satt opp IP telefon i går. Så jeg får prøve å få den også til å virke i dag. Noen sa at den måtte stå plugget i et døgn før den virket. Så time will show.

Nytt for meg .. har to IP-telefoner i huset, og begge virket umiddelbart ...

G'morgen fra Alpharetta. Blir en varm dag paa kontoret ettersom vi maatte shutte ned aircondition i annen etage i paavente av Pompel Og Pilt Contracting Co. Haaper aa faa det fikset i loepet av dagen ...

Jeg var da der to ganger i løpet av en uke i fjor - med overnatting begge gangene. Sov i LIS fra tirsdag til onsdag, i AMS fra onsdag til torsdag, og så i LIS igjen fra torsdag til fredag ;) Kan leses om her

God torsdag fra Maura, forresten. Ingen voldsomme planer, annet enn å sjekke inn på et fly med blå hale, og pakke litt koffert.

God torsdag ønskes :)

Last edited:

Da jeg sto opp idag gikk det opp for meg.. UÆÆÆÆ, Idag er jeg halveis til 70.. *skrekk og panikk*

Back