God morgen fra Lillestrøm

Re: God morgen fra Lillestrøm

God ettermiddag fra Berlin. Her har man sett på fly. Det regnet så jeg tok meg en tur til teknisk museum. Der hadde de junkere og mere til. Blandt annet en relativt kjent cessna maskin.

Og hvis noen skulle lure... Det tar f... meg 1. Time å gå rundt terminalbygningen på tempelhof.

-stig

God morgen fra San Diego!

USA-turen nærmer seg slutten. Man har fått opplevd San Francisco, Monterey, Santa Barbara og San Diego i løpet av en uke. Flott leiebil og fine kjøreforhold har gjort denne mini-roadtrip'en til en finfin opplevelse.

I ettermiddag reiser man fra San Diego og til ABQ via Phoenix. Ankommer ABQ i 21-tiden lokal tid. Tror SQ777 også befinner seg i ABQ på den tiden, men pga tidlig flight videre i morgen tidlig så blir det nok ikke noe treff. Men Scanair kan i alle fall skryte på seg god representasjon i ABQ :colgate:

Sjekket inn på flightene fra ABQ og hele veien til OSL har man også gjort.

Nå er det frokost før man pakker ferdig og tar en runde ut for å titte på butikker og folk :)

Ha en finfin torsdag!

God morgen fra Hollywood Beach, Florida. Her er man paa 4. dagen foer man setter seg paa CO i BF og F til Edmonton i morgen der resten av ferien skal tilbringes. Varmt som fy i Florida tordenskrall og regn hver ettermiddag, vanligvis setter jeg ikke foten her foer tidligst i slutten av oktober, men en god deal gjorde at man tok turen hit. Westin Diplomat med 1000 rom har rundt 10% belegg i perioden, servicen er faktisk mye daarligere en naar det er fullt.

oh well..

God kveld fra Bergen. Fikk beskjed fra en tjommi i dag at de hadde et ledig rom i Munchen siste helgen i september, og lurte på jeg ville komme nedover. Dermed ble det plutselig Oktoberfest på meg... Uflaks! :)

Driver ellers og prøver å få sjekket inn på min tur med LH BGO-FRA-WAW i morgen, men får kun sjekket inn på første legget via sas.no. For neste legget kommer jeg meg ikke inn på min booking hos Lufthansa. Jaja, får ta det på flyplassen i morgen i stedet tenker jeg.

Back