GOD MORGEN FRA LILLESTRØM

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
GOD MORGEN FRA LILLESTRØM

GOD MORGEN FRA LILLESTRØM ! Mildt i dag, ca. 9 grader. Off til Chicago i dag og der venter Tommy 777 :cool:

Re: GOD MORGEN FRA LILLESTRØM

Det var lovlig tidlig, Reidar.. Du skulle valgt CO, da kunne du sovet 4 timer lengre :D

Vi snakkes og ha en fin flight!

God morgen fra Gullfaks A.
En rolig natt her ute, ikke kommet i gang med operasjonen. Tok meg derfor en tur i treningsrommet etter nattlunsj, i stedet for å sitte på nett eller se film hele natta.
God tur bortover SQ777

Takk, Tommy, hadde valgt CO dersom ikke denne turen var 100 % sponset av SK med Denied Boarding Vouchers !:lol:;). Kostet kr. 0 .

Og Takk , Dag....

Morn morn fra Radisson OSL. Har vært oppe grisetidlig her så satser på å fågjort en bra økt frem til lunch og så må jeg ned til serverne mine i Oslo og foreta håndspåleggelser seinere i dag, samt hente ut noe utstyr som Pakke-Martin kan få klappe på rett over helgen.

Dagens plan inneholder også en del soving, og en tur på en svenskebutikk for handling av ymse kabling og dill, et lite besøk i Oslo, og å plukke opp besøk på OSL i kveld igjen før vi skal over fjellet i bil. Dagens bil er en S60, bilen som tydelig har større svingradius en Halleys komet.

-A

God morgen fra MJF!
Her går det fra snø den ene dagen til sol :) Har siste arbeidsdag denne uka, og håper selvfølgelig at været holder seg fint gjennom helga.
Fikk malt taket i går, så i ettermiddag skal jeg tapetsere slik at morgendagen er beseglet med malearbeid. . .

E!

God morgen fra København hvor solen skinner og motivasjonen er totalt fraværende.....snart blir det å komme seg til "klagerommet" hvor vi er 5-6 stykker som sitter å skriver masteroppgaven, når vi ikke surfer på nettet eller klager over tingenes tilstand. Ha en fin dag

god formiddag fra Frösundavik. Alene på kontoret for øyeblikket, min østerrikske kontorsamboer er på møte - i OSL!
I går ble det endelig løpetur: ca én time tur/retur Bromma! Fikk med meg take-off på en Saab 2000 og en RJ100, og så toppen av en haug med biz-jets gjennom gjerdet. Spørs om det ikke må bli en tur med kamera og nistepakke en av dagene jeg er her borte. I dag blir det retur til Asker med SAS Sverige ser det ut til, om jeg ikke blir ferdig med møtet (eller tar telefonmøtet på flygbussen?) og kommer meg til Arlanda tidligere. Ha en flott torsdag!

God morgen! Da har arbeidsdagen vart et par timer og en del kaffekopper er konsumert.

Stille og rolig i dag sammenlignet med gårsdagen som var alt fra rolig, så man skal ikke klage.

Regner med at det blir en ekstern lunsj i dag, med tankepå at det er sånn fint vær i dag. ;)

Ha en like strålende dag som meg folkens :)

God morgen fra Gamle Oslo. Snart der det sete 5C ned til Madrid. Dessverre ser det ut til at minst en paraply må pakkes...

God formiddag fra Trondheim
Grått idag også, men ingen nedbør. Ser litt lysere ut....:)
Siste arbeidsdag før kursen settes mot : TRD-OSL-Oslo-Kiel-Oslo-OSL-TRD
Blir så bra at...^_^
Sete 0C på TRD-OSL....lenge siden nå :lol: :lol:

Ha en strålende dag :nor :nor :nor

God formiddag fra Oslo sentrum.

OSL-DUS i morgen med LH. Irriterende at jeg ikke får sjekket inn på nett med LH... eller er det noen som vet om det finnes muligheter for online innsjekk når man flyr LH fra OSL?

God morgen fra Oslo. I dag skal oppgaven leveres og nå venter i praksis fire måneder med sommerferie :) Men skal nok få brukt den på noe vettugt... :)

Gikk og la meg 02:30 på Flesland i natt og våknet ved 7 tiden og rakk dermed 08:05 flyet tilbake til Oslo...som gikk 07:55. Gikk fint å booke om, få sendt bagasje selv om jeg var i avgangshallen knappe 20 minutter før avgang.

G'morgen fra Alpharetta. Skyet, 12 grader og en front er paa vei fra Tennessee Valley. Regner med at vaerradioen begynner aa pipe snart.

Naa skal guttungen paa skolen, jeg skal fordype meg i Monster, Careerbuilder, Linkedin og andre morsomme sites foer guttungen igjen skal hentes klokken 1415. Deretter blir det avreise til poebben og Carlisle-Leeds!

God ettermiddag fra Forus/Tananger ,

Travel dag med anbudsklarifiseringer med potensielle leverandører til prosjektet.
Flott vær her over og det blir nok noe uteaktiviteter etter arbeidstid idag.
737 simulatoren på Flymuseet på Sola ble prøvefløyet igår kveld. Fløy strekningen SVG-BGO. Imponerende resultat så langt. Dette blir litt av en attraksjon når den blir ferdig i løpet av sommeren.
Den blir nær opp til 737-800 cockpit layout. Gutta har gjort en fenomenal jobb med ombygging fra analoge instrumenter til glass cockpit .
Ta turen til FMS Sola i løpet av sommeren og prøv den , mot et rimelig honorar må vite.
Oppgraderingen har kostet et sekssifret beløp.
Ha en fin dag alle.

God morgen fra Chicago. Flott vaer paa morran i dag. For foerste gang kosta det 70 dollar aa fylle opp Audien med Premium fuel.. 4.35 skulle dem ha pr. gallon. .

Oh, well.

I dag blir det halv dag. Skal plukke opp Reidar og fruen paa flyplassen ved lunsjtider, 1214 skal SK945 lande ifoelge diverse flight trackers.. Saa blir det vel et par smaa i sentrum av Chicago. Ha en fin aften!

Last edited by a moderator:

God ettermiddag fra et overskyet TRD! God tur over dammen til SQ 777:D Enjoy SK^_^

God ettermiddag

En ganske rolig dag idag. Var en tur innom dekk pushern og bestilte nyr sommerdekk og felger til opelen. Var veldig fristet til å legge på ennå en tomme på felgen, men den utrolig dårlige veien til barnehagen gjorde at det får vente.

Det har vært fridag, men har blitt litt papirarbeid for å få på plass litt rutiner for Sterling.

Tommy du får hilse så mye til Reidar og fruen.

S

For foerste gang kosta det 70 dollar aa fylle opp Audien med Premium fuel.. 4.35 skulle dem ha pr. gallon. .

Uhh ... godt aa ha Corolla som bare forlanger 'laveste kvalitet' fjul. Men 3.75 staar det paa pumpa hos Shell'en naermest. ..... ille nok ..

Back