GOD MORGEN FRA LILLESTRØM

Re: GOD MORGEN FRA LILLESTRØM

3.75 USD = 19.47 NOK
1 Gallon = 3.785 liter
19.47/3.785=5.14 NOK per liter

joda.. På Statoil over vegen her, skal de ha 12.76..

3.75 USD = 19.47 NOK
1 Gallon = 3.785 liter

For dere som jobber her, jeg har 60-90 minutter å drepe og har bil. Hvor kan jeg stille meg åse på fly nå?

-A

3.75 USD = 19.47 NOK
1 Gallon = 3.785 liter

Statoil her i byen skal ha 13.51 pr liter 95 oktan og 13.61 for en liter diesel :-)

For dere som jobber her, jeg har 60-90 minutter å drepe og har bil. Hvor kan jeg stille meg åse på fly nå?

-A

Hva med GA-terminalen?

Om du kjører motorvegen fra terminalen, kjører du av riksvei 35 mot Nannestad/Hønefoss.. I en av flere rundkjøringer vil du få et Clarion-hotell på din høyre side.. Da kjører du til høyre i neste rundkjøring.. (Mulig det er skiltet GA-terminal og..). Nå du kommer mot bygget, kan du ta til høyre, og ende opp mellom det store hvite bygget og flyplassgjerdet..

Evt er det også en liten "parkeringsplass" nord for GA-terminalen, ved SAS-museet..

Bare et lite forslag, som er enkelt og finne fram til..

Og avdeling Chicago kan melde at Lillestrøms store sønn ankom med fruen før tiden i Chicago. Medbragt proviant ble mottat med stor takk!

Ble et par øl i Whiskey Blue på W City Center i ettermiddag.

Trivelig å treffe Reidar, håper det ikke blir lenge til neste gang! Da skal jeg sørge for å være hjemme mens du er her.

Attachments

• ost.jpg
    ost.jpg
    142.6 KB · Views: 43

Handleliste kommer. FYI, fikk ikke tid til å ringe Platinum desken i dag, lover å ta det i morra tidlig

Ser for meg følgende situasjon i tollen:

Toller: "What's this?"
Meg: "It's norwegian paté, sir"
Toller: "Why is there a picture of a boy on the can?"
Meg: "You really don't wanna know..."

Handleliste kommer. FYI, fikk ikke tid til å ringe Platinum desken i dag, lover å ta det i morra tidlig

Alt i orden.. Skal ikke reise før i Juli..

Så lenge det er er vakuumpakket er det OK gjennom tollen til USA.

Vet min mor fikk med seg nøkkelost, også etter å ha blitt plukket ut til kontroll.

"Ma'am, would you explain what this is?"
"That is nokkelost"
"What is nokkelost?"
"THats a norwegian speciality, can't explain nokkelost"
"OK"

Har heller ikke sett Norvegia på Costco (PHX)...

De hadde skivet Norvegia paa Costo for et par maandeder siden .. eller var det paa Whole Foods? Uansett .. det havnet en pakke i osteskuffen i kjoeleskapet mitt .....

Back