• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Jakarta

God morgen fra UAE, hver gang jeg hører/leser Jakarta så tenker jeg på denne NRK korrespondenten med gråhvite krøllene med den voldsomme Jaeren/Stavanger dialekten – og ikke minst parodiene av han..:p

Her er det en vanlig dag på kontoret med litt møter.. I kveld blir det svømming :( og grill. Ulempen med å ha en yngre koner som slapper av og trener hver eneste dag er at man ser fort ser at man selv blir eldre og eldre.

Grynt fra et av #Ruters skaperverk på vei til kontoret, i motsetning til forrige uke som var uutholdbar lang har denne uka sånn passe med dager på jobb før man skal fly F for første gang på onsdag! Herreminjesus som jeg gleder meg!

ha en fin dag!

Mornings fra en av Ruters skinnegående skapninger. En rask sjekk konstaterer at innboksen er veldig full selv om jeg bare har vært borte en inneklemt fridag.
Fotballkamp i kveld, så får prøve å snu sist ukes 12-5 tap.....målrikt blir det sikkert, da kampen før ble vunnet 8-3.
Ha en fin dag

God morgen fra #ruters røde! På vei for å avlegge en fire timers eksamen i prosjektledelse hvor bla Gantt-, Pert- og en rekke andre modeller skal ut av hodet og ned på papiret for de som måtte kjenne seg igjen! :)

Morgen fra et regntungt Sørland.
Her er man trøtt som en strømpe etter bare 4 timers søvn i natt, så en ettermiddagslur er påkrevd.

Straks skal man avgårde med minstemann til legen, ellers blir det kontoret resten av dagen. Har også en DM booking jeg må få bekreftet. Men først skal noen alternative routinger sjekkes.

Ha en fjong dag!

BF:cool2

God morgen fra vestsørøst! Her var det bælkaldt på morran .. kun to små lyserøde grader. Ikke vanlig kost i mai. Nå er solen fremme, så da raser det oppover ihvertfall ...

Ikke så mye på programmet i dag .. blir en tur på dynga, litt gressklipping og så skal badestampen skrubbes ... Det holder vel egentlig det ...

God morgen fra Boston! Hadde en fantastisk flight med SQ26 FRA-JFK i C på lørdag, og op-up til F på en Delta MD88 JFK-BOS.

Solen skinner, men det blåser litt ute. Så vet ikke om det blir sykling eller t-banen i dag...

Ha en flott dag alle sammen! :)

God ettermiddag fra Bærum. Her har vi fått en feilleveranse av noe vær, er det noen som savner litt vått møkkavær en plass? Ellers kan man bare si "what a day", og satse på en bedre dag i morgen.

Blurp... Efta fra Lillestrøm. En kontraoptimal flytur hjem fra MUC med SK4760, etter en durabelig arbeidsuke på messe. A&B var fylt med en far og to små barn som først var i "tralallalalallaaaaaa-slag" for deretter å sovne på tvers, absolutt over det hele. Mannen på setet bak meg var så lang at han måtte bøye seg for ikke å subbe i taket. Man kan nok forestille seg hvor knærne hans var.

Vel, vel... De har like stor rett til å være ombord som meg, og de hadde det neppe noe bedre. Billigste eco billett hadde jeg som vanlig også kjøpt, så det er vel egentlig lite grunn til å sutre.

Men nå - soffa, tv, sjokkis og ikke noe mer.

Tarraaaa

Back