• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra ICN

Jeg lurer på hva syndromet kalles i Psykiatrien? Ja, jeg mener det med voksne menn som har små bamser som de har gitt navn og duller med både på reise og på internett? :colgate:

Er det rart jeg :drink

BF:cheers:

God dag fra et CRF-tog. Ankommer Brasov om er kvarters tid. Litt skya i dag, men regner med at jeg klarer utepils i dag også. Ryggen sa fra da jeg løfta ryggsekken, men vonleg går det bedre. God - å ja, fredag allerede!!

God dag fra Bodø jernbanestasjon vandrerhjem. Har utsikt rett ned på sporene på jernbanestasjonen. DY342 fraktet meg trygt opp hit og få minutter senere var jeg på bussen til sentrum. PS Norlandspils smaker vann. Trodde nordlendingene tålte litt sterkere saker jeg.

Jeg lurer på hva syndromet kalles i Psykiatrien? Ja, jeg mener det med voksne menn som har små bamser som de har gitt navn og duller med både på reise og på internett? :colgate:

Er det rart jeg :drink

BF:cheers:

Har lurt på det samme så, nei, slett ikke rart at vi drikker. ^_^;)

God natt folkens,
En travel siste arbeidsdag før sommerferiestart.
En av de verste arbeidsdagene i året når alt av handovers skal deles ut til medarbeiderne i avdelingen. Det har en tendens til å bli opptrapping i steden for nedtrapping siste dagen.
Vel pakking er foretatt , tannbørsten og shorts er klar , Nice next.
Fra og med i morgen ettermiddag blir det god mat og mye god vin og en bedøvende tilværelse de neste 3 uker utenfor St. Raphael/Frejus.
Så tar vi noen turer rundt i Provence og over bukta til St.Tropez der vi benker oss på en fortaus kafe og ser på livet og filosoferer litt på hva vi holder på med her på Tellus!
God sommer folkens

Back