God lørdagsmorgen fra ANA lounge NRT

Re: God lørdagsmorgen fra ANA lounge NRT

Go kveld fra Oslo. Da var man ferdig med det jeg skulle så tenker jeg vandrer på en pub og tar et par øl. Ble sent i natt så kan ikke være så sen i dag. Havna på et nachspiel hvor folk var født nesten på 2000 tallet i natt for en awkward grunn. Men sånn er studentlivet.

God kveld fra Alcudia på Mallorca - etter en lang reise med SAS og mellomlanding i CPH og en turbulent tur fra CPG mot PMI - men servicen ombord var 100%.

Er i ferie modus og dermed rolig lørdagskveld med 2 av barnebarna som bor her nede.

Ha en flott helg videre.

jan

God morgen!

Klarte å sove altfor lenge. Sikkert fordi jeg var oppe altfor lenge i går/natt.
Flaks at det er lørdag, så det ikke går en irritert litauer rundt på FedEx og lurer på hvor i ****** jeg blir av ^_^

Planer for dagen: Finne ut hva jeg skal gjøre med ESTA'en jeg fikk godkjent i går kveld. Hovedmål: Fylle 33 år i New York, og helst sitte så godt som mulig på veg til/fra. SAS skal ha 20 lapper for business saver, eller ca. 14 om jeg delbetaler med hele Eurobonuskontoen min, Evt. skal de ha en 6-7 for SAS Plus Saver, som jeg da kan oppgradere med samme nevnte Eurobonuskonto. Men så øker de sikkert prisene for oppgradering ifm. at de skulle "forbedre" oppgraderingsprosessen, så da har jeg sikkert ikke nok poeng lenger.
Turkish skal derimot ha ca. 13 lapper for business hele turen via Tyrkia, men de hadde noen litt teite avgangs/ankomsttider.

Decisions, decisions.

Ha en god en, alle som vet hvordan de skal komme seg over dammen.
Kansje eg er kjipare enn andre her, men eg hadde ikkje blakka meg til C på ein så "kort" tur når Plus er så bra som eg synst det er. Det er jo ikkje lenger til NYC enn til visse delar av Syden!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Usj, kansellert tur til gulfen med båttur så det ble Space Center istedenfor. Skal man se dem i både Houston og Cape Canaveral er det sterkt anbefalt å ta Houston først.

Kansje eg er kjipare enn andre her, men eg hadde ikkje blakka meg til C på ein så "kort" tur når Plus er så bra som eg synst det er. Det er jo ikkje lenger til NYC enn til visse delar av Syden!

Det er et godt og klogt råd! Næste gang jeg skal til NYC vil jeg flyve
direkte, helst på SK i Plus!

Tenker du på Wallgreen? Ble anbefalt det ved krysset mellom Westheimer og Sage.

Han tenker nok på Randalls på hjørnet San Felipe/Sage, alternativt Whole Foods Market på hjørnet av Post Oak Blvd og San Felipe. Ellers burde noen kunnet fortelle at det ligger en Best Buy et par kvartaler unna Galleria - på Richmond mellom Sage og I-610.

Back