God morgen fra Drammen

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God morgen fra Buskeruds hovedstad. Min tur å stå opp med rekrutten i dag, og uheldigvis våknet han kl 0600 i dag. Har sløvet på sofaen siden da, men når er der nok en stk rekrutt som er sulten, så da får jeg lage litt havregrøt som jeg har lovet å lage.

Ønsker alle en flott dag.

Mornings fra Mandal. Kjenner man er litt trøtt men det er det en god grunn til. Bryllup til en god venn i går. Brudeparet hadde det koselig og ditto hadde gjester som meg det og alkohol og god mat. Men opp må man i dag. Buss til Kristiansand også NSB hjem.

God morgen fra Beitostølen. Junior er ute på en liten tur så da kan man nyte freden i mens. Får vel etterhvert begynne på frokosten. En løpetur er planlagt og sikkert en liten tur også. Retur til Oslo i kveld, men blir å forsøke dra etter både trafikken og junior sin legge tid. Ha en fin dag

Sooool i Bodø i dag. Slike dager kan man jo bare ikke la gå fra seg. Her gjelder det å bli ferdig med diverse inne før jeg kaster meg ut av døra.

Ha en fantastisk søndag du også :)

God formiddag fra Flybussekspress fra vest!
Aeroflot og Beijing venter. Nye bekjentskaper begge to.
Ha en høstfarget søndag!

God formiddag fra tiggerstaden.

Fant for noen år siden ut at det var ikke lengere nok mange som ligger i kø til kinopremierer til å fylle salen og begynte å joine køene rett før salget åpnet. Fikk da med meg ekstra show med utkledte folk og giveaways. Da jeg stod opp idag fant jeg ut at jeg skulle prøve å vente tilHobbitt- bilettene ble lagt ut på nett etter at køen var over, og det fungerte faktisk etter litt spent venting. Latheten lenge leve.

Ha en god en alle som har bestemt seg for å være late idag.

G'morgen! Kun 3-4 grader her i North Georgia på morgenkvisten. Sesong'beste' med klar margin. Varer ikke lenge dog - utover uka blir det oppimot 30 igjen.

Snart helg - kun litt over 8 timer igjen av hæljevakta. Nå. mer kaffe!

Första besöket någonsin på SVG idag. En trevlig flygplats men synd att flygmuseet var stängt(jag såg det av en slump så hade inte planerat besök)

Back