En riktig god morgen ønskes fra 0372. De lokalkjente i Oslo vil nok klare å identifisere dette til å være Rikshospitalet. Riksen har vært mitt midlertidige bosted i en drøy uke nå og det ser fort ut til at de blir en uke til. Jeg har overfor kollegaer og venner vært åpen med hvorfor jeg er innlagt her så jeg skriver en liten kortversjon også her. Bakgrunnen for oppholdet er utfordringer knyttet til lever/gallesystem som må utredes og behandles. Jeg har vært gjennom mange undersøkelser siste uken, noen av dem ganske tøffe og det begynner å tegne seg et bilde av hva dette er, men det gjenstår ennå noen undersøkelser før endelig konklusjon kan trekkes.
Jeg blir virkelig tatt gått vare på her på Riksen, både medisinsk og menneskelig. Her har de den fremste ekspertisen i landet og jeg er helt trygg på at de finner ut av dette og gir meg den beste behandling og oppfølgning videre. Jeg må bare si at jeg setter umåtelig stor pris på at vi har et så godt helsevesen som vi har i Norge. Jeg er optimistisk for fortsettelsen og håper å være tilbake i godt gammelt slag i løpet av høsten.
Jeg blir virkelig tatt gått vare på her på Riksen, både medisinsk og menneskelig. Her har de den fremste ekspertisen i landet og jeg er helt trygg på at de finner ut av dette og gir meg den beste behandling og oppfølgning videre. Jeg må bare si at jeg setter umåtelig stor pris på at vi har et så godt helsevesen som vi har i Norge. Jeg er optimistisk for fortsettelsen og håper å være tilbake i godt gammelt slag i løpet av høsten.