God morgen fra 0372

SK384

ScanFlyer Dusty
Medlem
En riktig god morgen ønskes fra 0372. De lokalkjente i Oslo vil nok klare å identifisere dette til å være Rikshospitalet. Riksen har vært mitt midlertidige bosted i en drøy uke nå og det ser fort ut til at de blir en uke til. Jeg har overfor kollegaer og venner vært åpen med hvorfor jeg er innlagt her så jeg skriver en liten kortversjon også her. Bakgrunnen for oppholdet er utfordringer knyttet til lever/gallesystem som må utredes og behandles. Jeg har vært gjennom mange undersøkelser siste uken, noen av dem ganske tøffe og det begynner å tegne seg et bilde av hva dette er, men det gjenstår ennå noen undersøkelser før endelig konklusjon kan trekkes.

Jeg blir virkelig tatt gått vare på her på Riksen, både medisinsk og menneskelig. Her har de den fremste ekspertisen i landet og jeg er helt trygg på at de finner ut av dette og gir meg den beste behandling og oppfølgning videre. Jeg må bare si at jeg setter umåtelig stor pris på at vi har et så godt helsevesen som vi har i Norge. Jeg er optimistisk for fortsettelsen og håper å være tilbake i godt gammelt slag i løpet av høsten.

God morgen fra 1395. Her skulle ikke dagen soves bort. Men har nå fyrt opp espressomaskinen og vært i skuffen etter biscotti.

God bedring til SK384

Ha en fin dag

God morgen fra Larvik!
Her sov man godt i leid leilighet gjennom airbnb. Leiligheten ligger i nabobygningen til der vi har kjøpt ferieleilighet, som ikke er bygget ennå. Artig å bo i området! Ser fint ut! Ha en god lørdag! :)

God morgen fra 1352. Bærumsbarn sover visst lenger enn askerbarn, men en Bærumsmann kunne godt sovet enda lenger. Dagen i dag skal bare regne litt bort, men man skal vel få plukket opp et vennepar og finne seg en kafé i formiddag

God morgen fra Riga. Vi fikk akutt barnefri i går, så vi tok å sende ungene med SAS til SVG for å besøke sine besteforeldre. Mye trafikk til OSL i går, så vi var "curbside" OSL 35 min før flyet til SVG skulle gå. Klarte å sjekke inn, fylle ut UM-skjema, sikkerhetskontroll og få de inn på flyet på den tiden. Tror de må være en form for rekord.

Uansett nå skal dagen nytes i Riga før BT tar oss til MAD i morgen.

Ha en flott dag, og virkelig en god bedring til SK384!!

God morgen fra 29660. Stive 20 grader på morgenkvisten og hadde første ti timers søvn siden nittitallet. Nå er det ned til havnen for litt frokost og er bad i sjøen. Sixt var i godt humør i går så en fabrikkny 7 serie er skviset inn i en trang hotellgarasje.

34BBEAA3-5751-4E88-A658-D83DBFBB3AB5.jpeg

Last edited:
God morgen fra Royal Garden i bartebyen, helgetur med fruen. Veldig bra middag på Troll i går. Nå er det klart for sen frokost. Planer for dagen inkluderer litt shopping, kaffe på Bakklandet og kanskje en tur på Rockheim. Ha en strålende helg! Og riktig god bedring til SK384[emoji106]

0372? Har ennå mareritt om SK372 …. :) God bedring ønskes SK384!

G’morgen,ja. Her skal søppel fjernes, resirkulert ipad leveres, dreneringsrør legges, koffert pakkes …. så ligger an til travel dag før avreise i morgen.

Fortsatt sommertemperatur ute, men løvet har ihvertfall skjønt tegninga. Så det blir en runde med løvblåseren også …. Velvel, først frokost og fotball.

Først og fremst god bedring til SK384.

Her har dagen startet med kanelgryte etter at jeg så feil av kanel og chilikrydderet. Det kan faktisk virkelig ikke anbefales.

Ingen store planer ellers, utover en liten tur til opphavet.

Ha en fin en

God morgen fra 4352 og god bedring til SK 384!
Her har en stukket innom i leiligheten til mellomste avkom for å styre litt med kattene. Selv har hun reist til Kristiansand på helgetur.
Gråvær på disse kanter, så dagen blir av det sløve slaget.
Ha en fin fin helg :)

Tusen takk for alle hyggelige meldinger om god bedring. :)

Aproporo SK372 så husker jeg den godt. Jeg tenkte ikke på den når jeg skrev meldingen. Den gikk FBU-TOS-ALF-KKN. Jeg tok den en del ganger på siste leg mellom Alta og Kirkenes. Det var vel mengder med aviser ombord på den flighten som skulle rundtomkring i Nord-Norge. Returen var SK373 som gikk KKN-TOS-FBU. Kveldsavgangen var motsatt. SK378 gikk FBU-TOS-KKN og returen gikk som SK379 KKN-ALF-TOS-FBU. Stoppet i Alta på SK379 ble etterhvert sløyfet husker jeg. Det var litt irriterende for jeg tok den noen ganger mellom Kirkenes og Alta.

Mitt eget nickname var forøvrig kveldsavgangen fra Oslo til Tromsø og videre til Alta som jeg har tatt utallige ganger.

372 hadde mengder av det meste. Og litt til. Det var stort sett alltid problemer med vekt og balansen. Separering av lasta til de tre destinasjonene krevde også planlegging av den kreative sorten innimellom.

Da var man sjekket inn på United til Newark i morgen. Stinn balje, lang venteliste og 37 på oppgraderinslista. :D Fra Newark blir det stikk motsatt. Requestet en 350, men må nok nøye meg med en 330. Kjipingene!

Back