• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen. det er LAURDAG

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Holly Molly nå er det straks i vannrett posisjon etter nattvakten. Ble en lang natt på lufthavnen.....Sover alle Flypratslabbedasker til langt utpå dag? Pell dere opp!!

Må dere ha en flottesen dag uten altfor mye hyss.

God morgen fra Haugesund. Her går turen til Sauda skisenter i dag, for å se om den gamle kroppen fortsatt tåler å står på ski!!

Ha en fin dag folkens

Holly Molly nå er det straks i vannrett posisjon etter nattvakten. Ble en lang natt på lufthavnen.....Sover alle Flypratslabbedasker til langt utpå dag? Pell dere opp!!

Må dere ha en flottesen dag uten altfor mye hyss.

Tja det store flertallet her har vel 8-16 jober og sover derretter. Men all ære til de som jobber nattevakter og holder landet (evt fylla i gang, les bartendere). Uansett god morgen fra Quality Grand Hotell Kongsberg. Straks frokost før dagens seminarøkt sparkes igang. Formen er overraskende god på tross av gårsdagens alkohyler og det er bra.

God morgen fra Bergen. Sovnet vel tre ganger mellom halv ti og ti i går kveld, godt at Frøken 1 lot meg sove til 0600 istedet for 0500 i dag. Snart ut å være personlig trener for kona på hennes første joggetur på ett år. Noe sier meg at jeg blir skjelt ut...

God morgen fra LN-DYL på vei til CPH. Sola skinner og det er flott flyvær! En god dag ønskes alle! :-)

Mornings fra Gjøvikbanen. Blir å hoppe av på Stryken og ta skiene tilbake. Kaldt og friskt. De gamle kommer på besøk i kveld og casher inn julegaven: en treretters basert på Hellstrøm sine bøker. Ha en fin dag

God morgen fra Virgin Trains til Stoke hvor vi akkurat har forlatt Euston. Blir Stoke-Chelsea på meg i dag, før turen går videre til Wolverhampton i kveld, og tilbake til London på søndag. Satser på at det kanskje finnes en pub eller to på hver av disse plassene. Jeg føler det er min lykkedag, så da er det kanskje det...

God morgen fra botanisk hage. En venninne har bursdag og bløtkake baking står på tapetet, som forøvrig skal serveres med Aas Bock øl. Bare å krysse fingrene for at selskapet vet å sette pris på gamle klassikere...
De gamle kommer på besøk i kveld og casher inn julegaven: en treretters basert på Hellstrøm sine bøker. Ha en fin dag
Får vi en snikpresentasjon på forhånd?

God morgen fra det Sørlandske!

Jeg er vel en av de som holder fylla i gang! Så da er det jo lov å sove lenge?

Nå er man iallefall karret seg ut av senga, og da står trofekjerringa klar og truer med indretjeneste av det STORE slaget, ettersom vi skal ha familieselskap i morgen! Er det rart jeg drikker?? Tror jeg må finne noen nødvendige ærender ut av huset mens hun styrer vaskefillene.

Får håpe vi blir ferdig til kvelden så jeg kan :drink: litt..........

Fortsatt god lørdag!

BF:cool2

Riktig god ettermiddag fra SK 4697 på vei til LPA.;)

Her er jeg igang med rødvin nummer 2, og har kommet meg på wifi. Ikke dårlig. :D

SAS leverer meget bra service for oss fem i eco extra. Veldig oppmerksomt crew. God plass foran her er det også. Smekkfullt bakover i kabinen. Ønsker alle en fortsatt god lørdag!

God ettermiddag fra Stavanger!

Forholdsvis stille og rolig dag. De hjemmehørende ungene med tilhørende bonus barn er ute og lufter hodet og noen eplekaker er ferdig snekret til i morgen.

Senere i kveld så er det et arrangement for de vokse i speideren med noe bedre mat og drikke...

Ha en fin en forumister! :)

Go lørdag fra Pattaya.
Dagen starta med hangover siden det var fredag i går, så får finne hotell i Hong Kong når man blir edru etter denne helgen. :drunk:

Ha en flottt helg :drink:cheers:

Mørkt øl og bløtkake er undervurdert

Får vi en snikpresentasjon på forhånd?

- sashimi Salma med tartarsaus
- Lammesadel med mousseline på hvitløk og potet
- Pannacotta "Passion"

Og med en heeeelt grei vin til hovedretten
ImageUploadedByTapatalk1357998594.479721.jpg

Var på farten tidlig, og man skulle ikke veldig langt fra Oslo før noen hadde skrudd av den store utevarmen

20130112-1.jpg

Men nu litt godt i glasset og sofakos - ha en fin aften!

Var på farten tidlig, og man skulle ikke veldig langt fra Oslo før noen hadde skrudd av den store utevarmen

Hvor var dette? Var vel -15 da vi gikk ut fra Stryken i morges, men var endel kuldehull på veien hvor det virkelig reiv i nesa og var rundt -20 tipper jeg

Isklister toppet med blå extra ga forresten knallski

And the roof came down ... bokstavelig talt. Heldigvis ingen skade på bilen. Ha en nedfallsfri lørdag !

Attachments

• 02.jpg
    02.jpg
    87.5 KB · Views: 160
Hvor var dette? Var vel -15 da vi gikk ut fra Stryken i morges, men var endel kuldehull på veien hvor det virkelig reiv i nesa og var rundt -20 tipper jeg

Isklister toppet med blå extra ga forresten knallski

Det var i Hallingdalen, de vanlige kuldehølene. Takk for smøretips.

Back