• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen. det er LAURDAG

Buss for tog for buss for tog for buss for tog. Eller no'.
Snart i hovedstaden, transportert av nevnte buss.
Lite servering ombord. Men i morgen tidlig venter UA39 så da er det ikke så gæli allikevel.
Ha en fortreffelig lørdag!

Nå, derimot... Nå er det lørdag.

God lørdag morgen fra LAS. Her venter man ved gaten på at DL skal slepe meg til LAX. Ble overrasket over at FB Gold ikke gir lounge access på domestic. EB og BAEC gjør jo det. Vel, vel. Så nøye er det ikke når terminalen er fin, Internet er gratis og Starbucks like ved... Og neste flight er i C på Air Tahiti Nui.

Ha en strålende lørdag efta!

Ble overrasket over at FB Gold ikke gir lounge access på domestic. EB og BAEC gjør jo det.

Stemmer det. Status hos SkyTeam gir ikke kantineadgang på rene innenriksturer. Det gjør jo *A og OW et par hakk bedre (Der tom en BA Silver stiller bedre enn en AA UltraDiamondPLatinum om vedkommende ikke har betalt kantinekortet i tillegg ;))

God lørdag herfra. Her har man irritert seg litt over den moderne verdenen man lever i. Etter å ha endret en billett, booket på UA-miles men operert av Lufthansa innen Europa - jada, man kunne endre den online - så måtte jeg etterpå ringe inn for å få skriver om billetten. Altså - man kan endre reservasjonen online, men ikke selve billetten :headbang.

Det gikk dog overraskende fort, og etter å ha fryktet å havne hos en inder etter to timers venting, var det en amerikaner ved navn Mike som svarte fortere enn jeg rakk å slippe touch-screen'en etter å ha tastet "two for reservations". Ser at hele samtalen varte i tre minutter, så det er ikke så galt.

En god lørdagskveld ønskes uansett hvor man er :)

Go lørdag fra Pattaya.
Dagen starta med hangover siden det var fredag i går, så får finne hotell i Hong Kong når man blir edru etter denne helgen. :drunk:

Ha en flottt helg :drink:cheers:

Mye drikking der nede i "Disneyland for voksne" på deg! :D
Jeg føler konkurransen på kroppen, hehe!

Skal du til HKG anbefaler jeg TG i F!! ^_^

Mørkt øl og bløtkake er undervurdert

- sashimi Salma med tartarsaus
- Lammesadel med mousseline på hvitløk og potet
- Pannacotta "Passion"

Og med en heeeelt grei vin til hovedretten
View attachment 33596

Kunne ha ligget mange år til på lager denne franske bordvinen du presenterer! Kommer den også som bag-in-box?:stir

Nei! Nok husarbeid for i dag! Nå skal det drekkas!!:drink:drink:drink

Mørkt øl og bløtkake er undervurdert

- sashimi Salma med tartarsaus
- Lammesadel med mousseline på hvitløk og potet
- Pannacotta "Passion"

Og med en heeeelt grei vin til hovedretten
View attachment 33596

Helt grei indeed, men hadde det vært en 82, hadde den vært helt fantastisk

God eftan fra Chicago. Sov hele 12 timer etter ukens strabaser i Europa.

Flott tur med LH i F i går, var eneste passasjer, så jeg tror vel kanskje noen vil ha en tripreport fra en litt spesiell tur?

Avslapning i dag før damen har store planer om å piske meg rundt i morra. Tirsdag til NYC, torsdag til Hong Kong i Cathay F.

Nå tilbake til sofaen..

Flott tur med LH i F i går, var eneste passasjer, så jeg tror vel kanskje noen vil ha en tripreport fra en litt spesiell tur?

torsdag til Hong Kong i Cathay F.

Ja, det vil "noen" helt sikkert! :colgate:
Sleng på en tripreport fra Cathay F også du når du først er i gang!

BF:cool2

Mye drikking der nede i "Disneyland for voksne" på deg! :D
Jeg føler konkurransen på kroppen, hehe!

Skal du til HKG anbefaler jeg TG i F!! ^_^

Kunne ha ligget mange år til på lager denne franske bordvinen du presenterer! Kommer den også som bag-in-box?:stir

Nei! Nok husarbeid for i dag! Nå skal det drekkas!!:drink:drink:drink

Missunnelig? Hehe... Er vel bare å dra på "golftur" til Thailand det da....er jo den unnskyldningen som blir brukt mest ;)
Må jo ha noe å gjøre her nede, kan jo ikke ligge på stranda heele dagen heller. Blir F neste gang, men ble litt surr nå for først boka vi til SIN, så fant jeg brått ut at 380'n gikk til Hong Kong og så da gjorde vi om.

Så neste visarun utover blir nok i F ;)

Back