God morgen,det er advent

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen fra Bangkok. Lite som minner om advent eller jul i kåken, men ute på shoppingsentrene har det vert jul i 1 måned allerede.
Her var det revelje 06:20 så kaffen er allerede inntatt og straks settes kursen ut døren hvor temperaturen er 22°C, noe som er litt i kjøligste laget.
Ha en nydelig søndag :)

12a43a461f3e8d9880134111b13508fe.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Buceresti og setet i en Af airbus 220. Oppstandelse 03.30 norsk tid, men brukte bare 15 min fra Hilton Garden inn til vi var gjennom sikkerhetskontrollen. Blir digg å komme hjem ca 15.00 fremfor 01.00 da.

Desember er så veldig mye bedre enn november….så klart det er og blir en fin morgen. Her er første lyset tent…og til kaffen er det noen biter firkløver. Formiddagsbesøk hos opphavet før vi får middagsgjester i kveld - desember er den mest sosiale måneden:-)

God morgen fra Ruters grå. Nok en jobbdag venter. Blir forhåpentligvis rolig og greit. Ha en fin første søndag i advent

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Mornings fra Antwerpen. Ingen konkrete planer før SAS tar oss hjem fra Brussel i kveld. Formen er egentlig ganske OK. Ha en fin dag.

Mornings fra Sandnes. Min tur til å stå opp med Bølla i dag. Men når hun våkner 07:40 er det egentlig ganske greit. Kaffe og pappakos er en fin start på dagen.

God morgen fra Grønland. Fortsatt litt snufsete etter en seig forkjølelse. Men får vel komme seg opp av senga for litt kaffe og marsipan for å få sparket i gang søndagen… Adventsstaken befinner seg fortsatt i boden, så blir neppe noe levende lys i stua denne søndagen. Ellers får man kose seg med ski, fotball og Formel 1 på tv mens pinnekjøttet putrer på komfyren.

God søndag[emoji846]

God morgen fra knaus og peis. Mimosa-fri frokost over og straks ned på nok et danseshow. And er bestilt i kveld og da blir det vel det.

Så Landman i går.. herregud for en fantastisk og herlig politisk ukorrekt serie. Episode to er 55 minutter med fantastiske quotes. Deilig med litt sånn underholdning igjen :cool:

God morgen fra Mexico City. Ny dag har strengt tatt truet i et par timer nå. Det er siste dag messe og det blir en lang en. Så får pakke med meg niste fra frokostsalen nok en gang.

Ha en best søndag

God desembersøndag fra Santiago. Fikk et snev av julestemning under gårsdagens gudstjeneste i hagen, og ser frem til julefeiring i sol og varme. Straks en treningsøkt og så blir det en rolig søndag uten mye program.

God ettermiddag fra Brann Stadion. Dette kan bli magisk i dag, evt. årets nedtur. Nervene ligger tykt utenpå.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

God kveld fra Nordverstlandet. Her gikk helgen med på å grave en grøft. Inspirerende.

God ettermiddag fra Brann Stadion. Dette kan bli magisk i dag, evt. årets nedtur. Nervene ligger tykt utenpå.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Vi sitter benket foran fjernsynet og satser på en festforestilling. Sønnen har funnet frem supporterutstyret og naboen har hengt opp Brann flagget. Gullølet mitt er fremdeles i Bergen, men det ser ut som det kan la seg gjøre å få det over til neste helg.

God dag fra Oslo.

To døgn på Kielferjo tar på. Så jeg var med felles transport til OSL og gikk til gate for å få en forsinkelse på hjemreisen. Da ble det om booking ved gate og toget til byn for å ta en fest i byn. Siden jeg er i nabolaget til Bohemen pub kan det være jeg ser en viktig kamp der

FQTV

Vi sitter benket foran fjernsynet og satser på en festforestilling. Sønnen har funnet frem supporterutstyret og naboen har hengt opp Brann flagget. Gullølet mitt er fremdeles i Bergen, men det ser ut som det kan la seg gjøre å få det over til neste helg.

Jaja, øllet er bra det uansett. Sølv var nok det beste vi kunne få realistisk sett.

Back